![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 35.365
|
![]() Dat is ook zo'n boemerang die elke legislatuur terugkeert. De bende autisten bij de overheid dromen toch altijd van die targets te halen door het probleem bij de gebruiker en alleen bij de gebruiker te leggen..
https://www.hln.be/drive/in-deze-twe...jden~a363d584/ Ik vraag mij nu eenvoudigweg af: Als je kijkt hoe de 'boetedruk de laatste jaren x4 gaat En ziet dat de snelheid gezakt is van 90km/u naar 70km/u en we moeten constateren dat de ongevallendruk niet zakt... wat denk je dan van de heerlijke slogans: we moeten de pakkans verhogen en we moeten de snelheid meer afdwingen versus de feiten dat er geen impact is op de verkeersveiligheid ??? Eerste opmerking _____________ wanneer voert de overheid nu eens een puntensysteem in voor zijn eigen wetgeving... ALS EEN WET NIET DE DOELSTELLING HAALT DIE ZE BEWEERT TE GAAN HALEN wordt ze beter terug afgeschaft... Tweede OPMERKING ______________ wanneer de boetedruk VERDUBBELT door bvb het invoeren van een cameraschild over gans Belgie... Betekent dat de nummerplaattracering automatisch u boetes begint te rekenen voor alle snelheidsovertredingen over volledig belgisch grondgebied Wat betekent als de boetedruk zo op die manier verdubbelt, krijgen we defacto in mum van tijd via rijbewijs met punten een vloot mensen die met microboetes van 5/km hun rijbewijs mogen herhalen??? |
![]() |
![]() |