![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag hebben er gekken drie uur staan wachten om een trein te nemen naar zee.
Hebben die zwakzinnigen dan nog nooit in hun leven de zee gezien ??? En het was daar vandaag 16 graden. Erasmus schreef er al over ....het lof de zotheid ![]() Ik ben al drie uur aan het wachten om naar de zee te gaan", vertelde een treinreiziger aan VTM. "Er is te veel volk, ik weet niet wat ik ga doen." https://www.redactie24.be/overig/dag...edium=facebook Mij verbaasd het niet dat de psychiatrische instellingen overvol zitten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juni 2022 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbegrijpelijk, 60 km beton en veel te dure horeca, gecombineerd met een massa kiesvee.
Dus ja Fred, ik deel uw mening.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar bent u dan geweest? Ik was voor jaar in La Cuisine en Portobello te Blankenberge. Zeer, zeer goede kwaliteit en zeer, zeer betaalbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, de laatste 20 jaar, alvast niet in Belgische toeristenvallen.
Maar de laatste keer ik "op vakantie" aan de Belgische kust was, was de horeca daar gemiddeld 20% duurder dan in mijn "opgroei" gemeente, en liep het er vol met kiesvee. Dat u tevreden bent met een zicht op zee en wat u lekker vind, en daar meer voor wil betalen, prachtig. Ik ben blij voor u. Ga ervoor, en spreek er vooral Frans. De lokale Vlamingen vinden uw € even lekker als die van een per ongeluk toegewaaid verreweggistaan.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 juni 2022 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er hier een zotte voordeur? Die van mij doet heel normaal.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Belgische kust.
Meh. Sporadisch nekeer (en zeker niet op dagen als vandaag).
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NMBS zette tien extra treinen in naar zee ... en schafte elders dertig treinen af door een gebrek aan mensen die kunnen lezen en schrijven ...
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 juni 2022 om 04:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet uw prioriteiten stellen he, "Brusselse jongeren" vervoeren naar de zee is veel belangrijker dan de rest van de goegemeente.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben, zelfs 'blij' dat het beginnen regenen is aan de kust want het was niet normaal meer met al die wildparkeerders die van einde ende verre kwamen, die het zelfs met de verkeersregels niet echt hoog op hebben, zelfs verbodspalen tegen de grond smijten om toch maat te kunnen parkeren. (meestal Noord Fransen)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2022 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. En wat met de achterdeur? Is die ook zot? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2022 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is 300 euro per auto , de BTW voor de staat, en de boete voor de gemeente... voor weekends zoals deze zorgde ik als burgervader voor een raamcontract met een paar takelbedrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen die dat wel van Allah, in hun blote tiekeneikes rondrijden ? Veel streken verkopen in de gepiekten bmw van neef achmed maar verder een klein pietjen en blij zijn dat ze meemogen met ma naar de belgische kust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 9 tot 5
En 's weekends oftewel massaal shoppen of toeristen vallen afschuimen. Zie ook het probleem niet, ieder zijn ding.... Dat is de kritiek juist. Een vormeloze massa heeft geen eigen ding. Aah, op die manier. Boeiend.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gebruikt er nu het openbaar vervoer?
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlamingen daarentegen, die de Waalse last met zich meeslepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |