![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik ben benieuwd naar het najaar van 2022.
Enkel de domsten van de samenleving denken nog steeds dat experimentele mRNA - inentingen een positieve bijdrage leveren voor onze gezondheid. Zelfs de meerderheid van de domste mensen beseft inmiddels dat "gevaccineerden" het virus gewoon doorgeven. Toch weten we dat onze afgekochte staatsvirologen nog steeds rondje 4 en 5 van hun gifprikcampagne zullen promoten, voornamelijk gebaseerd op angstzaaierij. Het wordt hen opgedragen door hun bazen van Big Pharma. Maar welke politieke partijen zullen dit verplichte medische experiment ondersteunen in het parlement? CD&V (In het specifiek Beke) was fanatiek voorstander. Beke is inmiddels afgemaakt en afgetreden. Wie zijn de andere dwazen in de wetstraat die Beke zouden bijtreden? Ik denk dat aan überdwaas Conner "mateke" Rousseau en Italiaanse hoerenloper/ WEF - marionet Alexander De Croo. Die laatste ambieert een postje in de EU en moet daarvoor de agenda van tante Ursula verderzetten. Ik denk dat elke partij die nog voor verplichting pleit, en het CST nog tolereert, compleet wordt afgemaakt. Binnen een kleine 2 jaar zijn er opnieuw federale verkiezingen. Ik geloof niet dat mensen dit zullen vergeten.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 juni 2022 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De politieke partijen die in het najaar nog durven vaccinatie blijven promoten en het cst verdedigen, plegen politieke zelfmoord.
Ik zie in mijn omgeving steeds meer vaxslachtoffers vallen...op 2 weken tijd 4 begrafenissen, allen gevaccineerde slachtoffers...en dat is nog maar het begin....nog te gaan tot februari 2024... Intussen erkent UK al het verband tussen overlijden en vaccinatie en wordt er schadevergoeding uitgekeerd aan nabestaanden. Deze doofpot kan niet toegedekt worden en de schuldige politiek zal verantwoording moeten afleggen voor dit schandelijke beleid dat de volksgezondheid, economie en de hele maatschappij overduidelijk heeft geschaad. Ze denken daar in de wetstraat dus best meer dan 2x en heel goed na voor ze blijven volharden in de boosheid en deze lijn van (wan)beleid verder zetten voor meer controle. Mensen vergeten deze keer niet, vooral niet als ze familieleden/vrienden etc.. nodeloos verloren hebben door misleiding van de kwakzalvers en politieke afpersing voor de experimentele gifprikken, dat heeft er bij teveel mensen te diep ingehakt.
![]() |
#4 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Geen enkel covid slachtoffer gekend in mijn directe omgeving. Wel 2 "onverwachte" overlijdens van relatief jonge mensen (gevaccineerd) Door de vaccins ? Geen idee... maar de "onverwachte" overlijdens is wel frappant de dag van vandaag. ![]() Laatst gewijzigd door StV : 27 juni 2022 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang er landen zijn die een CST eisen (of zullen/kunnen eisen) is het verstandig dat de overheid de mogelijkheid om een CST te bekomen in stand houdt.
Anders kunt ge daar niet naartoe slimmeke.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 juni 2022 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Niet covid, maar wel de mRNA therapie is extreem gevaarlijk voor de samenleving. Het bewijs is niet meer tegen te houden. Tijd om Pfizer definitief op te doeken en alle betrokken politici voor een tribunaal te brengen.
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Peru bijvoorbeeld, eist momenteel 3 inentingen van iedereen die het land wenst te betreden. Ik ken backpackers die hun eigen inentingsbewijs vervalst hebben met photoshop om daar met succes binnen te geraken. Te land, weliswaar. Dan is de Peruaanse overheid in de eerste plaats gatachterlijk om een medische regel te eisen die op geen enkele wetenschap is gebaseerd, en in de tweede plaats om dat men niet in staat is om vervalste inentingsbewijzen eruit te halen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 juni 2022 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godspeed! ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ?
Ik begrijp dat je met het CST of wat maatregel ook tegenwoordig niet echt populair wordt. Laatst gewijzigd door Rudy : 27 juni 2022 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Vaak draait de hele economie van die straatarme onderontwikkelden op het jaarlijkse toerisme. Dat heet dan "je eigen ruiten inslaan en in je eigen voet schieten" ![]() Wij hebben geduld tot ze op hun tandvlees zitten en met supergoedkope reizen zonder cst komen smeken voor de terugkeer van toeristen. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het toerisme in eigen land zal er enkel beter van worden.
In België toch. Veel beleidsmakers, in welk Europees land ook, hebben ondertussen al begrepen dat je met cst en co geen vliegen kan vangen. Gewoon zinloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was vorig jaar ook zo, en toch lukte het he. Als je een keer waanzinnig kan doen, en er wordt niet algemeen erkend dat het waanzinnig was, dan is het uiteraard de tweede keer gemakkelijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de helft van de wereld geen CST meer heeft moeten die landen maar zelf de prikken zetten, anders missen ze een pak toerisme- en zaken inkomsten. Het werkt aan beide kanten, als de CST niet globaal wordt ingezet is het niet houdbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Landen zijn souverein in hun aanpak. En als ze een CST vragen dan is het voor de Belgen handig dat ze dat document kunnen verkrijgen.
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En je krijgt je documentje ook niet als je ongevaccineerd negatief test omdat je immuun bent na de ziekte te hebben doorgemaakt... ![]() Wat zou dat nu kunnen betekenen? ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je nog steeds dat ze de CST, voor intern gebruik dus, in leven houden zodat een regering die makkelijk kan inzetten voor 1 of ander noodgeval? Covid of andere dreiging. https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...na-certificaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://covidsafe.be/
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De CST is voor gebruik door burgers in winkels en evenementen. We kunnen daar uiteraard ook andere gevaarlijke ziektes aan toevoegen zoals hepatitis en aids of politieke voorkeur, religie, sociale score, openstaande boetes, belastingen etc. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 28 juni 2022 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin voorstander te worden van de CST als daar religie op komt te staan, kunnen we eindelijk religieuzen weigeren waar alcohol verkocht wordt of onfatsoenlijke kleding. Win win voor iedereen.
![]() |
![]() |
![]() |