![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Citaat Mo-Magazine:
"Acht VS-staten en de stad New York hebben er vijf energiebedrijven aangeklaagd over hun bijdrage aan de klimaatverandering. Amerikaanse milieuorganisaties slepen het Environmental Protection Agency van de federale regering voor de rechter omdat het niet actiever optreedt tegen de opwarming van de aarde" __________________ Niet alle Yankees volgen de struikvogelpolitiek van Bush. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() goed zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat zou er met ons land gebeuren indien de Yankees ALLE beschikbare 'propere' lucht in Rusland zou gaan opkopen?!, Laatst gewijzigd door Chipie : 20 december 2004 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zo kan natuurlijk iedereen beginnen met lucht verkopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou er dan toch geen verschil bestaan tussen 'lucht kopen' en 'lucht verkopen'? We gaan het kortelings weten... Laatst gewijzigd door Chipie : 20 december 2004 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze adem ophouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel voor dat ze de lucht gecomprimeerd verkopen of vloeibaar, dat is handiger- zolang hij maar proper is. Neem ook aan dat Kyoto 'luchtboekhouders' voorzien heeft in zijn akkoord. Hoop ook dat al die luchtbewegingen geen bijkomende typhoons creëren, maar indien wel dan heb ik al enkele namen klaar: Honda, Alice, etc... Zie er ook naar uit dat Bush als eerste Klimaatcrimineel voor het Hof Van de Rechten van de Mens gedaagd wordt, tijdens of na de hierbovenvermelde kleinere legale schermutselingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OK. Ik stuur een paar gedichten naar de poetry-lovers- site, 'k krijg er toch geen geld voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() 't werd ook dringend tijd dat er in de VS eens aan het belletje gerinkeld wordt door de milieuverenigingen.
Dat rinkelen zullen ze al wel langer gedaan hebben, maar dit zal toch hopelijk 1 van de eerste keren zijn dat men dat gerinkel serieus gaat nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb Bush zich horen kwaadmaken omdat 'de anderen toch verantwoordelijk zijn voor 75% van de CO2-uitstoot', terwijl ze toch altijd alleen maar de VS met de vinger wijzen... |
|
![]() |
![]() |