![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen 20 minuten start van een 20km wandeling.
Nog wandelaars op dit forum? Ik ben nooit geen wandelaar geweest maar ben er mee begonnen om terug wat conditie op te bouwen na een zware medische ingreep. Ondertussen ben ik er zo goed als aan verslaafd. Ga, uitgezonderd bij zware regenval, elke morgen tussen de 5 en de 10km wandelen. Vandaag extra efforke. Het helpt natuurlijk wel dat ik uit 3 bossen/natuurgebieden op 1km van mijn deur kan kiezen. Niets is zo heerlijk als bij opkomende zon door het bos wandelen. Wat jullie?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
probleem is dat veel uitgesxtippelde wandelingen veel korter zijn, vaak zelfs <10km. Gelukkig zijn er wandelknooppunten en google maps om routes uit te zetten.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent dus altijd al een wandelaar geweest? Nu to the point. Ik heb een bos in de achtertuin en de regio is prachtig om te wandelen, maar na meer dan 10 jaar ken ik ondertussen elke tak...Dus het wandelen in eigen streek gebeurt minder en minder.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje: Ik ben DOL op wandelen maar ik doe het te weinig omdat ik een tamme luilak ben. Het is nochtans nodig want te veel zitten is slecht voor mijn gewrichten en spieren en lijdt tot klachten.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Great minds think alike. ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan ook wel eens op verplaatsing, maar ik maakt toch regelmatig graag eens mijnen "toer" om te zien of alles nog in orde is, en als dat onder de morgen of avond is, zie ik ook nog wel wat reeen bvb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik woon ook op nog geen kilometer van het Nationaal Park Hoge Kempen. Ik ben enkele jaren geleden gestopt met roken. Mijn ochtendritueel was 37 jaar lang steevast een koffie en twee sigaretten. Om die routine te breken ging ik een maand lang elke morgen een stevige wandeling van een uur doen hier in de bossen. Ook nu ga ik er af en toe, te weinig eigenlijk, nog de benen strekken. Maar ook daarvoor trok ik vaak de Ardennen in met mijn Groot Wandelboek Ardennen.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't was nen binnenkopper eh?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is altijd wel weer wat nieuw of moois te zien. Vandaag 3 reeën, 1 haas, 1 ijsvogel, 2 reigers en een paar everzwijnen (op weliswaar behoorlijk grote afstand). Mij maakt dat niet uit of ik die dieren zie op wegen die ik al jaar en dag ken...
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word steeds stevig aangerand, verkracht en vergiftigd wanneer ik uit wandelen ga. Ik wandel dus bij lange zoveel niet als ik zou willen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=_Yhy...nnel=msvogue23
Eminem - Lose Yourself [HD] "Watch out for the demon.". It's this moral pit. Everything is thrown in it.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I like them...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amai, hoelang zijt gij al een ongelovige blonde hoer?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik in de buurt ga wandelen verkort ik mijn leven met 6 maanden door walmen van verkeer en in het bijzonder bussen en brommerkes. Er is een klein parkje en een weg tussen bomen op een paar honderd meter, maar daar laten de "jongeren" graag hun aanvalshonden de vrije loop .
Wandelen als recreatie zit er spijtig genoeg alleen nog in tijdens de vakantie.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fietsen en wandelen, maar geen verre afstanden. Dagelijks. Behalve als het zeikt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan één stuk door. Maar dan durven we naar een groot shoppingcenter rijden om daar alles op het gemakje af te wandelen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog te voet naar de supermarkten en al dat gewicht meesleuren. Vroeger nam ik de auto om achter de hoek sigaretten te kopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |