Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Bekijk resultaten enquête: het is geen duidelijke multiple choice vraag
Rusland behoudt Donbas 13 65,00%
Oekraine herovert Donbas 4 20,00%
NATO herovert Donbas 3 15,00%
Rusland gooit atoombom op Donbas 0 0%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2022, 10:55   #1
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard wie wint de oorlog in Oekraine

Laten we de definitie scherpstellen
onder winnen verstaan we dat vanuit de huidige status RU serieus teruggedrongen wordt, of RU kan Donbas definitief behouden

probeer hier uw voorspellingskracht

Laatst gewijzigd door brother paul : 4 juli 2022 om 10:57.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 11:52   #2
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Geen enkele partij wint hier de oorlog, ook Rusland niet.
Vrede en normalisatie kan er enkel komen op basis van respect van de grenzen van voor 24 feb 2022.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 4 juli 2022 om 11:53.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 12:23   #3
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Het zou bijzonder dom zijn om de Russen niet het stukgeschoten stuk Oekraine te laten. Het zou willen zeggen dat wij voor die kosten mogen opdraaien.

Ik denk dat wij "winnen" als uiteindelijk, na 10 of 15 jaar vechten, Rusland gans Oekraine kan inpalmen, maar zelf op de knieen zit met de kosten en de puinhoop die ze daar dan gemaakt hebben.

Niet vergeten: wat wij "winnen" noemen, is wanneer Rusland geen gevaar meer is voor Europa, en voldoende verzwakt is. Wat er met Oekraine zelf gebeurt, is hierbij van ondergeschikt belang.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 12:25   #4
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

waarom is er eigenlijk nog geen enkele atoombom ontploft?
Oud 4 juli 2022, 12:42   #5
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

in elk geval als ze een stad inpalmen staan er een twintigtal tjetjene op de foto...

het machtige russische leger die eerst alles kapotschiet en claimt een stad gewonnen te hebben...

https://www.thenationalnews.com/worl...-them-to-rest/

in feite als we grond terugveroveren van het verzwakte RU, moet RU dan gewoon via een taks op de petroleum de oorlogsschade betalen. IN principe zou EU gewoon 100% taks op russiche import moeten heffen om de oorlog te financieren
Oud 4 juli 2022, 17:07   #6
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Geen enkele partij wint hier de oorlog, ook Rusland niet.
En de winnaar zal zijn ? De wapenindustrie
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 19:30   #7
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het zou bijzonder dom zijn om de Russen niet het stukgeschoten stuk Oekraine te laten. Het zou willen zeggen dat wij voor die kosten mogen opdraaien.
Nochtans staat daar:
Citaat:
On Monday, leaders from dozens of countries and international organisations gathered for the two-day Ukraine Recovery Conference with the aim of drawing up a road map for the rebuilding of the nation — expected to run into hundreds of billions of dollars.
Andermans afgepakt geld uitgeven, daar zijn er goe in he.
En dat is overigens dezelfde manier waarop de EU richting Oostblok uitbreidde.
Ginds Sinterklaas gaan spelen, Oekraine is gewoon een volgende in dat rijtje.
Natuurlijk staan ze daar met open armen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 4 juli 2022 om 19:33.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 19:34   #8
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
waarom is er eigenlijk nog geen enkele atoombom ontploft?
Omdat het nu vakantie is he.
Oud 4 juli 2022, 20:43   #9
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

De russen behouden hun veroverd gebied..het word een soort Noord / Zuid Korea oorlog toestand dat de russen heel bewust zullen in leven houden.. of het bij de Dombas blijft >> bij herstel van de CCCP weet geen mens.

Poetin is al zeer lang bezig om het westen strategisch, financieel, onze normen en waarden kapot te maken en Rusland terug te brengen naar de CCCP toestand. Met steun en wapens te leven aan alle dictators op deze wereld.

Het openlijk zwaaien door de islam Tsjetsjeense oorlog terroristen zoals de ISS ooit met nu de communistische vlag op Oekraïense veroverde grond is geen toeval!!!

Dit bekend:
• Tussen 4 en 17 september 1999 vallen er in totaal 293 doden en meer dan 1.000 gewonden bij een reeks aanslagen op flatgebouwen in de steden Moskou, Volgodonsk en Boejnansk. Moskou wijst met een beschuldigende vinger naar krijgsheren uit de opstandige deelrepubliek Tsjetsjenië. Weinig later begint de tweede Tsjetsjeense oorlog.

Doofpot in de politieke schaakspel is overal het geval. Poetin heeft dan maar het zo geregeld met overeenkomst dat de Tsjetsjeense islam oorlog, de oorlog werd elders >>> dit om Rusland te steunen bij het kapot maken van het “overwegend christelijke westen” en vooral het kapot maken van onze daar uit voordvloeiende normen en waarden!

Gaf Poetin de Tsjetsjeense islam oorlog terroristen vrij spel en steun met wapens enz..

Door onze wetten en normen over te belasten door Hulp te MOETEN bieden dat fortuinkost die niet gebruikt kunnen worden om onze eigen bevolking te helpen, Terwijl de russen hun grenzen potdicht hielden.

Of onze militaire infrastructuur degelijk te onderhouden waardoor die jaren lang afbrokkelde tot grote vreugde van Poetin.

Zie de beelden uit Oekraïne nu van de Tsjetsjeense oorlogvoering in naam van Rusland dat nu niet meer word weg gemoffeld. Het terroriseren, het verkrachten, het meedogenloos moorden op voornamelijk christelijke orthodox burgers word steeds weer nu triomfantelijk gevierd met Allahoe akbar kreten.

Is duidelijk de zelfde werkwijze als het ISS terroristische leger die hun grondgebied wilden toe-eigenen.

Omdat alle mistoestanden georganiseerd werden met mede weten van de Russen terwijl ze ook steeds voor alle wapens tegen ons hebben gezorgd onder CCCP tot op heden.

De russen hebben wapens geleverd aan de taliban, aan IS, aan De beul van Syrië Assad en steeds waren er niet alleen ‘groene mannetjes’ al of niet Wagner Group de private Russische militaire organisatie en Tsjetsjeense oorlogvoering deskundigen bij betrokken

Waardoor de enorme, vooral moslim vluchtelingen stroom naar Europa en feit werd. Dit tot net voor de inval van Oekraïne spuwde Wit-Rusland mensen met islam geloof uit op de grens met Polen om hen te dwingen de grens met polen te kraken.
Terwijl Poetin Vriend binnen de NAVO dictator Erdogan de vluchtelingen stroom richting EU begeleide en ondertussen Russische raketten kocht, olie rijke gronden van de koeren annexeerde en Armenië hielp aan vallen om de islam uit te breiden .. oeps

En dan de aanslagen in Europa, toen Brussel, Parijs….. en nu dat blijkt dat de Russische enclave ingesloten word in NAVO schild, okuspokus >>> aanslagen in Noord Europa enz.
Toeval, tuurlijk niet.
De terreur angst + energie angst over het EU bevolking zullen ze aanzwengelen...........

Echter deze constante wanorde chaotische toestanden die de economie van het “westen” doet wegkwijnen word niet aan elkaar gelinkt door de politiek, of onze pers en TV. Alles word als losstaande gebeuren aan ons over gebracht.

De corona virus?????????????Plots was het daar ?????? ..........

Dit terwijl dat iedere beweging van het westen waar of niet al decennia opgeklopt word door de russen. Ook stel ik mij vragen bij het wereldwijde verspreiden van de corona virus. Terwijl er in Rusland bijna geen melding kwam van problemen.

Poetin in deze zeer stil bleef. Te stil volgens mij want anders was Poetin steeds de man om Rusland boven te stellen en “het westen” belachelijk te maken, en nu zweeg Poetin.

Weet het echt niet en kan mij nergens op baseren alleen buikgevoel van mij in deze>>> maar gelet op de chemische oorlogvoering wapen productie waar de russen niet voor bevreesd zijn, ook al gezien in Syrië.

Zou het kunnen dat de russen de corona virus los gelaten hebben in China die toen nog om economische redenen “te vriend waren met het westen”???
Hadden de russen dus al vaccinatie vooraf? Hun vrienden ”De Chinezen” blijkbaar niet, zelfs nu nog niet!!

Waardoor zij dan ook zeer gericht en snel bij eventuele besmetting konden handelen. Feit is corona heeft het westen fortuin gekost, onze economieën ontwricht, idem deze van China. En dat is waar Poetin al jaren op aanstuurde.

Dan hebben we het nog niet gehad over de decennia lange terreur van Russische IT hackers trollen de onze bedrijven pluimden, stokken in onze staat infrastructuur plaatsten, die via chat en sociale media de burgers tegen elkaar op zette ten aanzien van links of recht, ten aanzien van idee over natuur behoud en afbouw kerncentrales.

Natuurlijk afbouw van onze westerse strategisch belangrijke kerncentrales ( alleen nog resterende Russische en Chinese kennis!) Om onze afhankelijk te maken van hun Russische olie en gas.

Afhankelijk >>> Om onze bedrijven in EU te kunnen laten draaien, om ons te verwarmen en te verplaatsen
Strategisch en economische feit waar "het westen" op overleeft.

Met de resultaten van gemeenschappelijke kapotmaak en afhankelijk makende resultaten besloot Poetin dat de tijd rijp was om de grondstoffen en gewassen van Oekraïne weer aan Rusland te koppelen met en door de inval in Oekraïne.

En wat deed EU, VS, NAVO buiten veel politieke publiekrelatie in pers en TV.
Bij mondjes maat Oekraïne veel te laat veel te weinig wapens leveren! Om het toch maar Poetin niet lastig te maken.

Mijn gevoel, mij menig natuurlijk allemaal……ben ik paranoia, zou kunnen ……

Feit is, in de politiek liegen ze allemaal, worden de mensen dom gehouden, en hoeveel bloed en doden dat hun politiek schaakspel vraagt is onvoorstelbaar.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 20:47   #10
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Nochtans staat daar:

Andermans afgepakt geld uitgeven, daar zijn er goe in he.
En dat is overigens dezelfde manier waarop de EU richting Oostblok uitbreidde.
Ginds Sinterklaas gaan spelen, Oekraine is gewoon een volgende in dat rijtje.
Natuurlijk staan ze daar met open armen.
Wie breid uit Rusland via oorlog en dictatuur ???? OF EU schoorvoetend van moetens omdat ze bang zijn van de russen ????

Feit is, in de politiek liegen ze allemaal, worden de mensen dom gehouden, en hoeveel bloed en doden dat hun politiek schaakspel vraagt is onvoorstelbaar.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 21:41   #11
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wie breid uit Rusland via oorlog en dictatuur ???? OF EU schoorvoetend van moetens omdat ze bang zijn van de russen ????

Om een situatie te beoordelen, om de context te kennen, om de rooie lijnen te zien, moet je vanop afstand kijken. Ook in de tijd. Vooral zelfs, in de tijd.
Rusland en Oekraine waren ooit de 2 grootste/sterkste landen van het Warschaupact. Weet je nog wat dat was? Een militair samenwerkingsverband, met als directe tegenstander de noordatlantischeverdragsorganisatie.
Daar, in dat 2de grootste land ervan, is die navo zich nu aan het moeien.
En spreken ze, nu al, over zoveel honderden miljarden om daar vanalles te bouwen, geld van ons hier, wat ze me afpakken van wat ik produceer, en wat ik minder kan terug kopen.
Dat is zo een beetje hoe ik de zaak bekijk.
Degenen die het Russisch regime hekelen, hebben groot gelijk.
Maar dat ze de Westerse regimes zitten te bejuichen, het precieze omgekeerde.
Het is door zulk een blindheid, dat evoluties naar totalitaire regimes als die van het Oostblok indertijd, gebeuren. Of zoals in Duitsland en WOII. Het volk was terecht boos op de Weimar regering. En de Geallieerde regeringen. Maar ze waren blind voor het gevaar van die grote Redder en zijn kring, die Duitsland weer Groot gingen maken enzovoort. Geschiedenis herhaalt zich nu weer. De Westerse regimes zijn elk jaar verder Putin aan het worden. Wat schiet er nog over van dat Vrije Westen? Je hebt voor alles vergunningen nodig, alles wordt gereguleerd, overal matrixen iconen van wat braaf is en wat foei is, met als voorlopige topper die corona terreur.
De Westerse regimes hebben boel met het Russische zitten zoeken in Oekraine, en ze hebben het verkregen he. Er is gewerkt naar deze oorlog. Wapentuig leveringen door Navo landen aan het voormalig 2de Warschaupact land. Natuurlijk greep het Russisch regime in. Het werd al decennia steeds verder geisoleerd, gesanctioneerd, op basis van eigenlijk bagatellen. Een passagiersvliegtuig neerschieten, is quasi zeker niet expres. Mag niet gebeuren okee, boetes, repressailles okee. Maar hun economische boycotten stonden waanzinnig buiten verhouding met dat vliegtuig.
De maatschappelijke en economische schade door dat verloren vliegtuig en die verloren aanwezigen erop, was flut. Die van de boycots, enorm.
En het is nu weer van dat.
Oud 4 juli 2022, 21:53   #12
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om een situatie te beoordelen, om de context te kennen, om de rooie lijnen te zien, moet je vanop afstand kijken. Ook in de tijd. Vooral zelfs, in de tijd.
Rusland en Oekraine waren ooit de 2 grootste/sterkste landen van het Warschaupact. Weet je nog wat dat was? Een militair samenwerkingsverband, met als directe tegenstander de noordatlantischeverdragsorganisatie.
Daar, in dat 2de grootste land ervan, is die navo zich nu aan het moeien.
En spreken ze, nu al, over zoveel honderden miljarden om daar vanalles te bouwen, geld van ons hier, wat ze me afpakken van wat ik produceer, en wat ik minder kan terug kopen.
Degenen die het Russisch regime hekelen, hebben groot gelijk.
Maar dat ze de Westerse regimes zitten te bejuichen, het precieze omgekeerde.
Het is door zulk een blindheid, dat evoluties naar totalitaire regimes als die van het Oostblok indertijd, gebeuren. Of zoals in Duitsland en WOII. Het volk was terecht boos op de Weimar regering. En de Geallieerde regeringen. Maar ze waren blind voor het gevaar van die grote Redder en zijn kring, die Duitsland weer Groot gingen maken enzovoort. Geschiedenis herhaalt zich nu weer. De Westerse regimes zijn elk jaar verder Putin aan het worden. Wat schiet er nog over van dat Vrije Westen? Je hebt voor alles vergunningen nodig, alles wordt gereguleerd, overal matrixen iconen van wat braaf is en wat foei is, met als voorlopige topper die corona terreur.
De Westerse regimes hebben boel met het Russische zitten zoeken in Oekraine, en ze hebben het verkregen he. Er is gewerkt naar deze oorlog. Wapentuig leveringen door Navo landen aan het voormalig 2de Warschaupact land. Natuurlijk greep het Russisch regime in. Het werd al decennia steeds verder geisoleerd, gesanctioneerd, op basis van eigenlijk bagatellen. Een passagiersvliegtuig neerschieten, is quasi zeker niet expres. Mag niet gebeuren okee, boetes, repressailles okee. Maar hun economische boycotten stonden waanzinnig buiten verhouding met dat vliegtuig.
De maatschappelijke en economische schade door dat verloren vliegtuig en die verloren aanwezigen erop, was flut. Die van de boycots, enorm.
Eindelijk iemand die nuchter denkt, top reactie.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2022, 21:56   #13
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

omg de paddo's hebben nevenwerkingen op jullie

nee jongens de Himars beginnen aan hun russische strikeback
https://en.defence-ua.com/weapon_and...ideo-3473.html

de snelheid van het materiaa die druppelt naar ukraine, illustreert gewoon de efficientie van een politiek systeem verss een dictator... De ene beslist in één minuutje en democratie zit 150dagen te lullen

Je ziet het ook telkens in Ukraine: enkele weken om EU met UKR te koppel in elektriciteit, onze democratie had ten tijde van johan VDL 8 jaar nodig

Laatst gewijzigd door brother paul : 4 juli 2022 om 22:04.
Oud 5 juli 2022, 04:48   #14
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
de snelheid van het materiaa die druppelt naar ukraine, illustreert gewoon de efficientie van een politiek systeem verss een dictator... De ene beslist in één minuutje en democratie zit 150dagen te lullen
Zoals ik zei: de Westerse regimes hebben gewerkt naar dit conflict, en gekregen
Hun planning was al langer dan 150 dagen bezig. Al sinds 2016, volgens armstrades.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Je ziet het ook telkens in Ukraine: enkele weken om EU met UKR te koppel in elektriciteit, onze democratie had ten tijde van johan VDL 8 jaar nodig
Zelfde.
Die "onze democratie", haha. Elke 4 jaar carte blanches uitreiken voor de volgende. Macht van 't volk.
Oud 5 juli 2022, 06:26   #15
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik zei: de Westerse regimes hebben gewerkt naar dit conflict, en gekregen
Dat is belachelijk. Het is het Russische regime dat allang werkt aan dit conflict. Zij zijn reeds de Krim binnengevallen, en de normale westerse reactie zou toen geweest zijn om daar de oorlog te beginnen tegen de Russen. Het feit dat de Russen geen 100 km van hun grondgebied langsheen hun grens afgestaan hebben als wapenvrije zone langsheen hun grens, is een enorme provocatie geweest van het Westen, he. Het feit dat ze niet alleen geen 100 km van hun grondgebied langsheen hun grens hebben afgestaan, maar nog bovendien de Krim zijn binnengevallen, was zo goed als een oorlogsverklaring aan het westen, maar wij zijn op die provocatie niet ingegaan, tot onze grote schaamte he.

De Russen hebben gewerkt aan dit conflict, en gekregen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2022, 09:25   #16
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

bla,bla,bla
bla,bla,

Een passagiersvliegtuig neerschieten, is quasi zeker niet expres. Mag niet gebeuren okee,

bla,bla,

Citaat:
Dat is zo een beetje hoe ik de zaak bekijk
Daar zit 'm nou net het probleem!

Je bouwt een stropop en gaat dan dat wereldje gebruiken om een situatie te verklaren en aan te passen zodat ze past bij je visie.

Nice try but no cigar.

Een toemaatje :

De wil om zich te beschermen kan nooit als een bedreiging voor anderen uitgelegd worden.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 5 juli 2022 om 09:30.
Oud 5 juli 2022, 09:29   #17
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is belachelijk. Het is het Russische regime dat allang werkt aan dit conflict. Zij zijn reeds de Krim binnengevallen, en de normale westerse reactie zou toen geweest zijn om daar de oorlog te beginnen tegen de Russen. Het feit dat de Russen geen 100 km van hun grondgebied langsheen hun grens afgestaan hebben als wapenvrije zone langsheen hun grens, is een enorme provocatie geweest van het Westen, he. Het feit dat ze niet alleen geen 100 km van hun grondgebied langsheen hun grens hebben afgestaan, maar nog bovendien de Krim zijn binnengevallen, was zo goed als een oorlogsverklaring aan het westen, maar wij zijn op die provocatie niet ingegaan, tot onze grote schaamte he.

Juist ! En dit zijn feiten, geen vooropstellingen.

Laatst gewijzigd door Anselmo : 5 juli 2022 om 09:34.
Oud 5 juli 2022, 09:42   #18
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht

Allemaal waar, maar dat neemt niet weg dat Rusland volledig in de klauwen zit van ex-KGB figuren die onafgebroken geilen op hun doelstelling nummer één: Rusland geografisch uitbreiden tot het formaat van de vroegere USSR. Europa dreigt daar economisch nog vele jaren last van te hebben. Tenzij we erin slagen ons volledig vrij te maken van onze afhankelijkheid van energie en bepaalde grondstoffen uit Rusland.
Oud 5 juli 2022, 10:34   #19
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ik zou ook denken wie grondgebied vaniemand afpakt of geld afpakt door kunstmatig prijzen op te drijven via oorlogsonrus, is in feite de bedreiger en wie moet betalen of inleveren is in feite de verliezer en diegene die uitgedaagd wordt
Oud 5 juli 2022, 10:37   #20
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Allemaal waar, maar dat neemt niet weg dat Rusland volledig in de klauwen zit van ex-KGB figuren die onafgebroken geilen op hun doelstelling nummer één: Rusland geografisch uitbreiden tot het formaat van de vroegere USSR. Europa dreigt daar economisch nog vele jaren last van te hebben. Tenzij we erin slagen ons volledig vrij te maken van onze afhankelijkheid van energie en bepaalde grondstoffen uit Rusland.
zou denken dat Putin begint te hallucineren van zijn morfinepijn stillers en zo ineens het licht gezien heeft en denkt dat hij met een eenvoudig oorlogje op papier voorbereid zoals hij de indruk geeft op TV (het volgt allemaal zo heel eenvoudigweg de planning zegt hij telkens opnieuw, alhoewel het schema blijkbaar regelmatig wordt bijgesteld, is wel een diepgaande strategische planning die ze gemaakt hebben)
Dus zijn planning is gewoon ik pak dat stuk af... en hoe hij er geraakt via Kiev of de onderkant en hoeveel man hij de dood injaagt kan hem geen zie rschelen hij heeft de kaart hertekend en verdient zijn plaats in het mausoleum naast Lenin zou ik denken

Laatst gewijzigd door brother paul : 5 juli 2022 om 10:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be