![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Was repräsentiert der Vlaams Belang wirklich in Belgien?
Looooooong read vertaling... Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Gewoon wachten tot de verkiezingen in 2024.
Ge zult wel zien. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Staan er grootscheepse veranderingen op til zo rond 2024 denkt u of is het verder wachten op Godot?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals ik het al had zien aankomen en er in de tekst ook een paragraaf is waar er mensen zijn die het veroordelen wat er geschreven staat.
Ik vond de tekst op zich nog zo slecht niet. Ondanks dat ik van geen enkele partij groot fan ben, ben ik wel van mening dat men het VB uiteindelijk eens uit de schutkring mag halen in de zin van, daar hebben ook veel mensen voor gekozen, laat ze dan ook hun werk doen. Er zijn andere partijen die men beter in de schutkring had gestoken of monddood gemaakt hadden. Maar ja, dan heb je weer de 'vrijheid van meningsuiting' die al aardig in het gedrang gekomen is de laatste jaren.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 juni 2022 om 19:15. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor die mensen die het 'kakken' hoog in het vaandel dragen.
![]() Een ware kakofonie ![]()
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vrees dat het wachten op Godot is. Men moet maar naar 2019 kijken om die vrees te rechtvaardigen.
|
|
|