![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de jongste statistieken van het Oostenrijkse ministerie van Justitie is gebleken dat 44% van de gevangenisbevolking bestaat uit vreemdelingen.
In regeringskringen wordt momenteel overwogen om veroordeelde vreemdelingen voortaan onmiddellijk het land uit te zetten. Daaropvolgend zou de toegang tot het land hen voor een periode van minstens tien jaar worden ontzegd. (Bron: 'Die Presse', 14.12.04)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze die Duitse SS'ers nog altijd niet vrijgelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat de VMO verschaeve ondertussen al naar Alveringem had overgeplaatst...
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() je mag nog een poging doen... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Lijkt mij nochtans een onlogisch voorstel ! Deze mensen krijgen een nieuwe kans ! Misdadigers van eigen volk krijgen dit niet.. raar dat die mannnen van de LSP daar niet over vallen.
Hoe ? Wie zegt dat ze in hun landen van herkomst niet opnieuw kunnen beginnen, met een propere lei ? Wij kunnen nooit en te nimmer de gerechterlijke administratie ontlopen zelfs niet voor een kleine misstap. Ook voor de zogenaamde witte boordencriminaliteit .. me hoela .. het zal je ook blijven achtervolgen. Een paar maal overdreven snelheid ? Ga in de toekomst maar een verzekering zoeken ! Dus Oostenrijk is VEEL te zacht voor de vreemde misdadigers ! Ze moesten ze gewoonweg voor hen laten werken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat nog niet wil zeggen dat ik, moesten die cijfers al bestaan, daar dezelfde idiote conclusies uit zou trekken als jij...
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 18 december 2004 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik begrijp jullie niet hoor. Rare jongens ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LSP, de behoeders van de politieke correctheid.... Moesten er nog enkelen rondlopen die dachten ze revolutionair waren
![]()
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Handig, als je in Oostenrijk opgepakt wordt, kan je maar beter geen Oostenrijker zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 december 2004 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik erop wijzen dat er nog altijd 12% meer oostenrijkers in die gevangenissen zitten dan van alle andere nationaliteiten samen... (En er bestaan meer dan 200 nationaliteiten die niet de Oostenrijkse zijn.)
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De laatste these is hierbij dus bevestigd... ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 19 december 2004 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |