![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Azië voelen ze het. Mainly Indonesië dat buiten China de grootste consument is van noedel(soepjes), is hard getroffen nu de prijzen almaar stijgen.
(Ook hier in België zijn de noedelsoepjes duurder, ik merk het wanneer ik door de Sun-Wah wandel. Sommige - vooral die in cups zijn zelfs bijna verdubbeld in prijs. 2€ of meer per cup is geen uitzondering meer. Ook de noedelsoepjes zonder cup stijgen mee in prijs. Brrrrrr ben ik blij er in massa ingekocht te hebben vlak voor lockdown..... Ha!) Van Cna Insider: https://m.youtube.com/watch?v=B9B9mQKEO4A ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij was toch voorstander van de lockdowns en maatregelen die de armoede en prijsstijgingen veroozaakt hebben?
Nu weet ik ook niet meer wat je wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja niet echt meer hoor, vooral nu ik zie hoe alles alweer bijna 'zoals voorheen' is (geen maskerplicht meer vooral...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Het is toch ook het Linkse blok in de EU dat de Boeren hier in gans de EU hun voedselproductie wil doen stoppen!!!!
De zelfde bende die de kerncentrales verbant zodat de burger nu met een onbetaalbare energie factuur zit!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 juli 2022 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen de prijzen niet, omdat de nazi's er als de kippen bij waren om uitkeringen en lonen hoger te forceren, en dat is een point of no return.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben je maar aan het pesten, beter laat dan nooit dat je inziet dat ze ferm met ons kloten hebben zitten spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben noedels met de oorlog in Oekraïne te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw - maar dat had je wel door, alle opofferingen zijn dus voor niks geweest. Erger nog, ipv status quo zitten we nu globaal met prijzen die maar blijven stijgen. En niet eens voor luxe maar basics zoals noedels..... En het virus blijft maar muteren & rondzwalpen. Op de koop toe but I disgress, de apenpokken erbij. (Pffffffffft!) Laatst gewijzigd door bembem : 22 juli 2022 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is nog maar het begin van de economische ramp door Corona maatregelen, die oorlog is maar een extraatje. Je hebt je best gedaan, 1 miljard armen werden er bijgemaakt maar het was het allemaal waard voor die paar oudjes die we gered hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lekker samen in het blabla lokaal met de deur toe zodat we ons kunnen concentreren op de gsm.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 22 juli 2022 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |