![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In het nieuwe schepencollege van Antwerpen zetelt nog slechts één vrouw, Chantal Pauwels van Agalev.
Blijkbaar werden de vrouwen uit het schepencollege geweerd, omdat ze grotere sjoemelaars zijn dan mannen. Met al die eerlijke en rechtschapen mannen die die éne vrouw in het oog kunnen houden zal de Antwerpse soap nu wel definitief tot het verleden behoren. Een uitstekend voorbeeld van de Nieuwe Politieke Cultuur! De wijsheid heeft dan toch uiteindelijk gezegevierd in Antwerpen! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() [size=7]TROL![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Detiege op de Meir rondwaart
Zonder geld in hare frak Pakte ze een VISA kaart En betaalde op haar gemak Godverdomme sprak de Patrick, voor ne sos ist wel gepast Maar doet het niet zo duidelik, met de wijven niks als last!!!! Met de wijven... enz enz
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() mvg. Rogier ![]() |
||
![]() |
![]() |