Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2022, 11:16   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard De maskers af

Gedurende de Covids crisis insinueerden verschillende mede-forummers al dat ze die grote pharma bedrijven eigenlijk maar een verdacht stelletje (*onbeleefd woordgebruik waarvan kelt zich hier ter forum verder wenst te onthouden*) ...vonden....

Ze hebben gelijk...Hun diepzwarte,rotgemene ziel komt boven...Nu de Covids "crisis" eigenlijk over is..

Het gaat nu om het oplikken van iedere pot geld...

In de VS heeft Moderna een proces aangespannen tegen Biontech en Pfizer omtrent een beweerde inbreuk op patenten ivm mRNA vaccins....
https://arstechnica.com/science/2022...ines-are-safe/

Ik maakte me ook al zorgen ,hadden ze misschien hun advokaten vermoord of waren die aan een Covids-gerelateerde aandoening overleden?

gelukkig niet.......

Moraal van het verhaal...IMMENSE potten overheidsgeld zijn verdwenen in de kassas van "big pharma".
Dat zal NIET,ik herhaal NIET,gebruikt worden voor proaktieve ontwikkeling van medicijnen,of voor het goedkoper maken van tientallen BASIS-medicijnen en behandelingen die geheel los staan van "covids" of zo..

Neen..

Dat zal VERBRAND worden in een reusachtig juridisch vuur!Het moet verdeeld worden onder aandeelhouders en top kaderleden.Nu nog even uitvechten WELKE club in de pot mag graaien.

Laatst gewijzigd door kelt : 27 augustus 2022 om 11:19.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 19:28   #2
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Gedurende de Covids crisis insinueerden verschillende mede-forummers al dat ze die grote pharma bedrijven eigenlijk maar een verdacht stelletje (*onbeleefd woordgebruik waarvan kelt zich hier ter forum verder wenst te onthouden*) ...vonden....

Ze hebben gelijk...Hun diepzwarte,rotgemene ziel komt boven...Nu de Covids "crisis" eigenlijk over is..

Het gaat nu om het oplikken van iedere pot geld...

In de VS heeft Moderna een proces aangespannen tegen Biontech en Pfizer omtrent een beweerde inbreuk op patenten ivm mRNA vaccins....
https://arstechnica.com/science/2022...ines-are-safe/

Ik maakte me ook al zorgen ,hadden ze misschien hun advokaten vermoord of waren die aan een Covids-gerelateerde aandoening overleden?

gelukkig niet.......

Moraal van het verhaal...IMMENSE potten overheidsgeld zijn verdwenen in de kassas van "big pharma".
Dat zal NIET,ik herhaal NIET,gebruikt worden voor proaktieve ontwikkeling van medicijnen,of voor het goedkoper maken van tientallen BASIS-medicijnen en behandelingen die geheel los staan van "covids" of zo..

Neen..

Dat zal VERBRAND worden in een reusachtig juridisch vuur!Het moet verdeeld worden onder aandeelhouders en top kaderleden.Nu nog even uitvechten WELKE club in de pot mag graaien.
De woorden “qui bono” hebben zichzelf niet uitgevonden.

“Je mag…. Als je…”

Chantage dus. Chantage voor macht en een paar stuivers.
Oud 27 augustus 2022, 21:08   #3
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Het is het stramien geworden, elke dag zie ik bij een paar mensen dat hun masker nog niet is afgevallen. Die hebben dat wsl vastgelijmd of zoiets. 'k Zou het hen eens willen vragen maar dat doet zo raar, tegen iemand met een masker op klappen. Hoe ze op scholen zo les kunnen hebben geven, snap ik niet. Monty Python toestanden in school.

Wat gaan al die bedrijven doen, die in 2020 zich als gieren op de dwangmaskermarkt stortten?
Daar gaan ook nog maskers afvallen denk ik.
Een herfst van schandalenregens.
Het allerzielen en allerheiligen van de Nazi's.
Met aan 't eind de lange tafel met everzwijnen in ovalen pannen en AssuranceTourix die nog eens probeert, feestelijk verlicht onder de lantaarnpalen.
Ik ga niet naar feestjes, maar daar ga ik vanuit de periferie toch even de sfeer van everzwijn in nazi gedecoreerd met peterselie gaan opsnuiven.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 27 augustus 2022 om 21:15.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2022, 23:25   #4
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Het is het stramien geworden, elke dag zie ik bij een paar mensen dat hun masker nog niet is afgevallen. Die hebben dat wsl vastgelijmd of zoiets. 'k Zou het hen eens willen vragen maar dat doet zo raar, tegen iemand met een masker op klappen. Hoe ze op scholen zo les kunnen hebben geven, snap ik niet. Monty Python toestanden in school.

Wat gaan al die bedrijven doen, die in 2020 zich als gieren op de dwangmaskermarkt stortten?
Daar gaan ook nog maskers afvallen denk ik.
Een herfst van schandalenregens.
Het allerzielen en allerheiligen van de Nazi's.
Met aan 't eind de lange tafel met everzwijnen in ovalen pannen en AssuranceTourix die nog eens probeert, feestelijk verlicht onder de lantaarnpalen.
Ik ga niet naar feestjes, maar daar ga ik vanuit de periferie toch even de sfeer van everzwijn in nazi gedecoreerd met peterselie gaan opsnuiven.
Is het echt zo raar om mee te praten of durf je gewoon niet? Of is het uit beleefdheid dat je je smoel dichthoudt? Geen waterpartikels verspreiden enzo.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 29 augustus 2022 om 23:25.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2022, 22:21   #5
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Is het echt zo raar om mee te praten of durf je gewoon niet? Of is het uit beleefdheid dat je je smoel dichthoudt? Geen waterpartikels verspreiden enzo.
Hoe zot was het voor 2020 om tegen een gemaskerde te klappen?
Wel, dat poogden (pogen nog steeds?) als "nieuwe normaal" te verkopen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be