![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Met ![]() Sam, Laatst gewijzigd door Sam : 19 december 2004 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer info zou gewenst zijn
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah! Daar heb je ze al, die verdere info.
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams Belang grootste partij
Mochten er vandaag verkiezingen worden georganiseerd, dan zou het Vlaams Belang de grootste partij worden in Vlaanderen. Dat blijkt uit de driemaandelijkse peiling van La Libre Belgique, VTM, Het Laatste Nieuws en RTL. De enquête toont aan dat de veroordeling van het Vlaams Blok en omvorming tot Vlaams Belang de partij geen schade heeft toegebracht, integendeel. INRA Belgium voerde de peiling uit en ondervroeg daarvoor 2.000 Belgen van 18 jaar en ouder. Ook in deze peiling haalt de partij van Filip Dewinter en Frank Vanhecke een hogere score. Ze klokken af op 25,3 procent, 1 procent meer dan bij de vorige peiling drie maanden geleden en 1,1 procent meer dan bij de regionale verkiezingen van juni dit jaar. De partij blijft veruit de grootste partij in Vlaanderen, voor het kartel van CD&V en N-VA, dat in vergelijking met de vorige peiling wel stabiel blijft (24,2 procent), maar nog altijd 2 procent verwijderd is van het resultaat van de verkiezingen. In de strijd om de derde plaats lijkt het sp.a/Spirit-kartel het te halen van de liberalen. Het sociaal progressief alternatief en Spirit halen 20,5 procent, 0,8 procent minder dan in september, maar 0,8 procent meer dan tijdens de stembusslag van juni. De VLD blijft met 19,5 procent onder de 20 procent-grens steken, waarmee ze 0,8 procent slechter scoort dan in september en 0,3 procent minder haalt dan bij de verkiezingen. De interne spanningen en de bitsige strijd om de voorzittersstoel kunnen daar iets mee te maken hebben.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Goed nieuws! Maar er mocht wel wat meer volk wegstromen van de CVP...
Nu ja, mij benieuwt vooral de monsterscore in Antwerpen; hoewel ik mijn hart vasthoud i.v.m. het vreemdelingenstemrecht. ![]()
#6 |
Minister-President
|
![]() idd het vreemdelinegnstemrecht is het wapen van de sp in onze steden ik vrees dat we eerder in schoten , schilde , niel , kapellen , boom etc voor de meerderheid moeten gaan.
|
![]() |