![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08...n-arrestaties/
Politie Antwerpen arresteert vier Nederlanders met brandbommen en wapen in de auto! In Antwerpen zijn vier Nederlanders gearresteerd. Zij bleken na een politiecontrole brandbommen en een vuurwapen in hun auto hebben liggen. Sandra Cardoen, Belga 12u00 De Antwerpse politie heeft vanochtend vier Nederlandse mannen gearresteerd die onderweg waren met brandbommen en een vuurwapen. De politie zette een verdachte wagen in Borgerhout aan de kant en na controle werden alle inzittenden gearresteerd. Dat bevestigt het Antwerpse parket. De wagen van de vier jongemannen trok de aandacht van de politie, die overging tot controle. Daarbij werd gevaarlijk materiaal aangetroffen. "Ik kan bevestigen dat er enkele brandbommen en een vuurwapen werden aangetroffen", zegt Kato Belmans van het parket Antwerpen. "Welke de intenties waren, wordt nog onderzocht." Niet zeiken of zagen, gewoon actie. Weeral een pluim voor Bart en z'n politiediensten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lopen ze alweer vrij?
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() En de rode gaat u sebiet uitleggen dat deze gerechterlijke dwaling de fout is van BDW.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U weet dus beter dan ik wat de rode gaat uitleggen ?!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een onderlegde gok, gebaseerd op uw antecedenten.
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de realiteit echter zijn die mensen getapt. Als ik zo de vaagheid lees in het artikel dan weet ik genoeg, die mensen hebben ze illegaal getapt.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit een positief feit, zoals het aanhouden van deze 4 gewapende Nederlanders, ontkend of afgedaan als niet relevant De actie van de A’pense politie is een fantastische goede stap in de goede richting De politie van dhr De Wever bewijst ermee, als ze willen, dat ze weldegelijk een grote rol kunnen spelen in het beheersen van het lokale familiale drugsgeweld. Anderen zouden heel wat beter stoppen met te gaan denken voor Willem. Elke keer bewijzen ze dat ze niet kunnen denken.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 23 augustus 2022 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zitten we hier in een N-VA zone ? Als het over de Bruine partij gaat zie ik hier even bekrompen reacties verschijnen... Het is hier toch geen exclusieve fanzone voor cheerende Blokkers en partijverslaafde N-VA gelovigen, waarbij de niet-leden van deze 2 obediënties zouden moeten tekst en uitleg geven waarom ze het 'ware geloof' niet omarmen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen denk ik niet dat de spin in het web, TVG, veel interesse heeft in de mening van die 'ouwe Doken vanuit de Volksunie'. Die wil gewoon de moderne versie worden van de Old Scool PhDW, maar alleen wat slimmer/handiger. Niet toegeven dat je racist bent, ontkennen uit alle macht, en ondertussen in de pers mee zeveren over reguliere politieke problemen alsof je een onderdeel zou KUNNEN zijn van de oplossing. Terwijl iedereen behalve een mongoloïde idioot weet dat er niemand zelfs met hen wil in gesprek gaan omdat ze onaanraakbaar zijn... ![]() Daar is een naam voor : permanente politieke campagne, om de eigen politiek-parlementaire carrière permanent mogelijk te maken zonder ooit één klap gedaan te hebben in het parlement. Vlaams Blok parlementsleden zijn op dat vlak totaal vergelijkbaar met generatie-doppers vanuit overtuiging en generatie-invaliditeit slurpers omdat ze zo 'moe' zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de weinige dingen die ik zeg dat niet mag, is het vergassen van mensen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Sommige fascisten in het verleden. Mocht dat hier op het forum gepost worden zou je dat zelf een ban opleveren...
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze 365 dagen per jaar uitlachen, misprijzen, je walging zo expressief mogelijk tonen, (verbaal, door kokhalzende geluiden te maken, enz enz...) , erover praten in scatologische en faecale terminologie, ze IRL mijden als de pest, en iemand die overstapt naar The Dark Side of the Force duidelijk maken dat hij nu als paria zal behandeld worden. Toen het Blok nog in de gemeenteraad zat bij ons waren er raadsleden en schepenen die weigerden om de lokale Haupmann van het VB een hand te geven. Ze deden dat systematisch, tot grote woede van de Blokkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AIe Willem, ze steken al uw reaguursels in nen database en dan kunnen ze aan de hand van artificiele inteligentie met 99,99% zekerheid voorspellen wat uw volgende zet gaat zijn.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 augustus 2022 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() (toch bedankt om mijn ijdelheid te strelen dat het rechtse menselijke denken zwaar tekortschiet en dat er AI aan te pas moet komen om mijn "superieure" denken te simuleren ![]()
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 25 augustus 2022 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |