![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regering en energie sector roept iedereen op om uiterst zuinig om te springen met energie.
Airco's, verwarming, lichtjes, what ever allemaal zo min mogelijk gebruiken. Horen daar de EV auto's er ook bij? https://www.hln.be/binnenland/expert...omments-anchor
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 juli 2022 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen misschien ook stoppen met ademen ? Ik verbruik al minder dan een staanlamp van een rijke.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mijn zonnepanelen leveren de energie voor mijn A/C. Die consumer-blaming kan de pot op. Dat de industrie en de overheid maar eens het goede voorbeeld geven
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons huisje zit momenteel aan... (lopend jaar)
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 12 juli 2022 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Het was enkele maanden geleden al gezegd dat die de economie en de bevolking op de knieën ging krijgen. Maar ik moet iets misbegrepen hebben denk ik Ik dacht dat er Rusland mee bedoeld werd om op de knieën te gaan...
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Als we nu minder moeten beginnen te verbruiken ......waarom laten ze dan de festivals doorgaan zoals TML in Boom ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een illustratie. De Duitse diplomaten konden er zelfs mee lachen. Nu wellicht ook nog, maar wel zeer "groen". https://www.youtube.com/watch?v=FfJv9QYrlwg
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met één klap kan de EU heel veel energie besparen.
Door zeecruises in Europese territorilale wateren te verbieden. Die boten verslinden pas energie !! Miljoenen liters olie in een klap. Nogal wat anders dan de bomma van hiernaast met haar oud VW-polootje die naar de wekelijkse markt rijdt om wat boodschappen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de 21 juli parade zullen alleen de fuseliers per fiets en grenadiers te voet paraderen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 12 juli 2022 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gas en bij uitbreiding dus elektriciteit, is de onoverkomelijke achilleshiel van Europa... ze durven het nog niet zeggen aan de bevolking, maar Rusland heeft ons bij onze kl@#en op een ongeziene manier. En we zullen snel hun hielen mogen kussen om een catastrofe te vermijden. En Amerika wilt gerust nog verder oorlogske voeren, maar onze gasprijs gaat stillaan richting 1000% ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo te zien proberen jullie jezelf er onderuit te kletsen en zijn jullie niet echt verantwoordelijke burgers.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De 100 kmu op de snelweg -als die er komt- zal 99,5% bedoelt zijn voor de zuipbakken. We hebben er twee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allemaal smijten ze hun geld weg. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 14 juli 2022 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb afgelopen jaar 2000€ bespaart op electriciteit zonder zonnepanelen of thuisbatterij.
+ niks uitgeven is ook flink besparen.
![]() |
#19 |
|
![]() lantaarnpalen zonder lampen dan maar
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een thuisbatterij mag max. je avondverbruik zijn moet als de zon opkomt leeg zijn want dan moet ze terug kunnen beginnen opladen . Het is niet omdat bepaalde thuisbatterijen uitverkocht zijn dat ze goed en optimaal gebruikt zijn . Meestal is het kunnen in rekening brengen op zaak . Batterijen zijn nog altijd extra brandgevaar ......om dit te beperken moet je er een deftige blusinstallatie bij hebben zoals ze in de industrie doen bij hun servers. Ik heb mijn zonnepanelen niet "Z" laten plaatsen verkoper toen was ja maar dan minder productie .....ik heb gezegd zon komt op ik moet productie hebben en ze liggen zoals ik wou en in serre-dak-vorm. Thuisbatterij ik heb er al een op wielen ......vanaf ze te slecht is voor de plug-in gaat ze voor het huis zijn . |
|
![]() |
![]() |