![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Op mijn werk in Nederland hebben 3 moslims mij proberen te ontslaan door krachten te bundelen.
Reden: ikke te grote mond tegen hen. Zonder dat ik het in de gaten had dat ze mij niet mochten.. Helaas voor hen is deze coup mislukt. Ze zullen vanaf nu extra mikpunt bijven en zijn voor mijn spot. Zoals het hoort met matennaaiers. Gewoon niet bang zijn. En vooral keihard terugkloten bij dit soort mannetjes. Betreft oude dame. Zweden doen dit zichzelf aan. Eigen schuld. Moeten ze maar meer man zijn. Voor het overige ben ik geen racist. Ook mensen met kleur tolereren dit hufterige gedrag van die puber in het OV niet. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 september 2022 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo 1 ettertje? Zeer twijfelachtig, dat soort bontkraaghyena's is alleen zo mak als een kerkmuis.
Ik denk dat er een meute op de achtergrond stond.
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ze alleen zijn, dan zijn hun basketjes interessanter dan durven ze niet eens opkijken...het zijn allemaal schijtlijsters met een grote bek om hun angst te verbergen, zelfs in groep. Iedereen kent dat soort lafbekken dat alleen kan snauwen tegen schijnbaar zwakke, kwetsbare doelwitten en als de intimidatie niet lukt en het doelwit niet zo zwak bleek maar harder terug snauwt, dan gaan de bange hypocrieten slijmerig kruipen, zich uitputtend in fake excuses. Zulk wangedrag is net de reden dat rechts de verkiezingen won in Zweden.
![]() |