![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Mijn vermoeden werd bevestigd, laurette onkelinx is helemaal achterlijk en onkundig om het ambt van minister uit te voeren.
Nu wil ze dat straffen van minder dan 3 jaar cel gewoon niet worden uitgevoerd. Dit is een kaakslag en een regelrechte belediging voor die hardwerkende politiemensen die alle moeite van de wereld doen om die criminelen en misdadigers op te sporen. Dan kunnen ze volgens mij ook ineens de politie afschaffen. PS = Pest voor Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Dit slaat alles als dat werkelijk waar is!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Laurette staat bekend als het grootste kalf van de PS. En dat wil wat zeggen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Excuus was toen ook al overbevolking van de gevangenissen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig hebben we nog wel de middelen om mensen aan te pakken voor het uiten van een mening...
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 22 december 2004 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ze hadden beter de dotatie voor het VB genomen om er legerkasernes mee om te bouwen tot arresthuizen...
dan had ons geld nog voor iets goeds gediend... ipv. affiches en folders te financieren....
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier kunnen we zeker wat mee doen. Laatst gewijzigd door Antoon : 22 december 2004 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het artikel ook gelezen, ik meen in de Standaard.
Het maakt me boos. Het is door goedmenende mensen al duizenden malen gezegd en geschreven: voer een fatsoenlijk beleid, dan krijg je ook fatsoenlijke kiezers. Dit is nu toch ook weer pure reklame voor anti-partijen. Lees nu godverdomme eens in de gazetten wat je moet uitgespookt hebben om drie jaar bak te krijgen!! En die mensen worden gerust gelaten !!!! Amai mijn kloten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat die gansters dan allemaal bij haar eens op bezoek komen voor ze opgesloten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() En de overvallen beginnen weer, cfr het journaal, dus , waarom zouden ze het niet doen???
Legerkazernes werden toch in Wallonië al omgebouwd tot winterverblijven voor daklozen?? De Vlaamse volgen later zegt Duquesne. Zouden er dan meer daklozen zijn in Wallonië? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Geachte, Het is niet toegelaten om oproepen tot geweld te plaatsen. Bij herhaling zien wij ons genoodzaakt u de toegang tot het forum te ontzeggen. Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 22 december 2004 om 17:29. Reden: Oproep tot geweld |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Volksmilities? Goed bezig jongen. Maak er maar helemaal een cowboy-staat van.
Hopelijk reageren de rechters door zoveel mogelijk werkstraffen te geven, of direkt met 4 jaar celstraf te gooien. Dan is Onkelniks haar probleem niet opgelost, maar ze had dit probleem moeten zien aankomen als ze haar job een beetje deftig deed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ik vind ook nog dit:
Tekort aan gevangeinssen + veel werklozen= bouw met die werklozen gevangenissen, en leid ze dan op tot bewaker. Probleem opgelost!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Wie is gek, de crimineel?
Neen, de idioten die nu (ja ik ook ![]() Ga en overval! Wat is het probleem, je moet niet klagen, gewoon doen! Met dank aan Laurette. Doe me wel een plezier, wees zo wijs om te stelen in het zuiden van het land, dan komt er nog eens iets terug van wat al decennia naar ginds vloeit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pas op, ik vind dit nog steeds getuigen van onkunde/onwil om het gevangenisprobleem bij de wortel aan te pakken. |
|||
![]() |
![]() |