![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.hln.be/sint-niklaas/cuwa...eeft~a1b51861/
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Volgens het nuusblad is de verdachte een homo.
Ik bedoel, hobo. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220911_93762465 Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() racisme?
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Illegale racisten onderweg naar engeland?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hobo niet gezien als het leuke muziekinstrument. ![]() In tegenwoordige tijden, dat soort van zaken, tjah... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 september 2022 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik een fan ben van mensen met namen waar de klinkers en medeklinkers van door elkaar staan, wat dan weer niet belet dat dit soort van gewelddadige aanvallen niet kan in wat wij kennen als onze maatschappij.
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Nu denkt men, oei, een overval die is is misgelopen. Maar als de dader van dezelfde clan is, dan denkt men eerder, een geschil over een transactie heeft tot dit geweld geleidt.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruzie onder illegalen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang het gaat om verdachten worden de namen volgens mij niet gepubliceerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat hoeft blijkbaar alleen nog maar allemaal voor de oude blanke man. De mensen die dit land gemaakt hebben tot wat het is worden nu uitgespuugd. https://www.demorgen.be/meningen/rad...leem~ba6bf1ca/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 september 2022 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Bedoel je soms niet-beschuldigde?
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang een onderzoekt loopt, spreken we van een ‘verdachte’. Een verdachte die voor een correctionele rechtbank of een politierechtbank verschijnt, is een ‘beklaagde’. Wie voor het hof van assisen moet verschijnen, is een ‘beschuldigde’. Zie https://vrttaal.net/taaladvies-taalk...igde-verdachte Dus, ik stel mij gewoonweg de vraag of namen van verdachten zomaar mogen worden gepubliceerd. Juist ja, namen van bekende figuren die verdacht worden verschijnen al eens in de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat; "...door twee leeftijdsgenoten...", vertaal dat maar naar '2 soortgenoten'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar eens naar de nieuwsuitzendingen daar verzwijgt men véél bij dat soort van zaken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het kost wat kost willen verbergen om de afkeer van dat gespuis door de autochtonen niet NOG groter te maken?
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |