![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boycots energierekening krijgen massale tractie in heel Europa, 'Don't Pay UK' leidt de weg
Amy Mek7 september 2022 https://rairfoundation.com/energy-bi...leads-the-way/ Stevenen we af op een catastrofe?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() don't use zou een beter initiatief zijn.
Gewoon gaskraan toedraaien en niet meer verbruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Jan met de pet eerst een paar harde klappen moet krijgen vooraleer het "persoonlijke verbruik" aangepast wordt, maakt voor die pluchezetel-ivorentorenzitters niet uit.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 september 2022 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Overal breken protesten uit die wij niet te zien/horen krijgen in de msm leugenmedia.
Afgelopen zondag 4 september protesteerden duizenden mensen in NL op de Dam tegen de permanente coronawet, wef, stikstofprobleem dat er niet is, tegen de tirannie van den haag. In een petitie met 45.000 handtekeningen wordt vervolging gevraagd van de jonghe voor zijn corona wanbeleid. Tienduizenden ontevreden burgers demonstreren in heel europa tegen de hoge kosten voor het levensonderhoud. In Parijs gaan gele hesjes de straat op met de slogan: "de jeugd heeft het schijt aan het liberalisme", in Napels verbranden burgers hun energierekeningen en in Praag komen 70.000 tjechen, van links tot rechts bij elkaar, protest tegen de gestegen voedsel- en energieprijzen maar ook tegen de europese unie en de navo. De makke schapen in be/vlaanderen draaien liever zelf de kraan toe en gaan vrijwillig in de kou/donker zitten? ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
woehahaha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() mocht dat lukken, ben ik zeker dat ze het zouden uitdelen aan sociaal gevallen
![]() |
#9 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Niet betalen, geen optie? ![]() Citaat:
Degenen die zich erin hebben laten luizen met digitale meters, waarvan de misleiding van wettelijke verplichting door de vlaamse leugenaars ook weer blufpoker was, zijn de eersten die nu gekloot worden door met op afstand meteen en apart afgeschakeld te kunnen worden. Citaat:
Het is weer heel simpel: als niemand 2 maanden de facturen voor zowel elektriciteit als aardgas betaalt, dan hebben ze gedaan met bluffen en moeten de prijzen omlaag. We kunnen ook massaal onze facturen naar de wetstraat sturen, dat zij ze dan maar betalen, tenslotte is het hun plichtsverzuim waardoor wij nu met onbetaalbare basisbehoeften zitten. ![]() Eendracht maakt macht. Maar probeer maar eens die lamme sheeple dat te doen inzien wie de eigenlijke macht heeft: de leverancier die winst wil maken of de klant die de winst levert. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() don't worry
tinneke is ermee bezig
![]() |
#11 |
|
![]() Stuur de rekeningen maar door aan deze mevrouw, zij wil graag dat iedereen er warmpjes bij zit.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oog om oog, tand om tand.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet betalen is altijd met gevolgen.
Wat doen als je je energiefactuur niet kan betalen? Waar kan ik doen als ik mijn energiefactuur niet meer kan betalen? : “Neem onmiddellijk contact op met je energieleverancier. Wacht daar niet mee, want dan gaan de problemen alleen maar toenemen. Je leverancier kan je een afbetalingsplan geven, of uitstel van betaling. Altijd iets betalen dus. Dan ben je tenminste gedekt. Van daaruit kan je verder protesteren en opnieuw de betalingen vertragen.
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens is het de schuld van eurocraten voor de hoge aardgasprijs en de schuld van onze politieke paljassen in de wetstraat voor de hoge elektriciteitsprijs. Zij verdienen onze facturen. Die willen graag dat wij allemaal vrijwillig bezuinigen om in donker en kou te gaan zitten. 1x per week minder dan 10 minuten douchen en tegelijk plassen. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verbruikte een zesde minder, dan een vierde.
Krijg ik alsnog een notificatie dat ik tot 700 euro volgend jaar PER MAAND moet betalen. Awel fuck you, ik vebruik DUBBEL zoveel nu en vraag mij sociaal tarief aan. Fuckers.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja echt.
Waar moet ik die halen? Ik ben geen crimineel of politicus die fraudeert.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2022 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stem niet.
Betalen moet ge, stemmen niet. Ontneem die onverkozen fascisten hun dotatie. Niet stemmen is meer democratisch dan na het stemmen ongevraagd beleid van die fascisten, die nwo hoeren zijn, te krijgen. Van de pvda tot VB en alles daartussen, allemaal meelopende fascisten die geconditioneerd zijn ons in verdienmodellen te domesticeren. Derde rijkers die een vierde rijk nastreven.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 9 september 2022 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |