![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik me laten ombouwen (hebben, vroeger dus ... quod non nondedju), dan zou ik uit eerlijke schaamte me niet willen sportief meten met dames.
Waarom doen ze dat wel? Uit hovaardigheid (ik ben de beste)? Uit geldbejag (de winstpremies)? Afijn, eindelijk een begin van eerlijkheid. titel: Transvrouwen mogen niet langer deelnemen aan atletiekwedstrijden https://www.standaard.be/cnt/dmf2023...gn=twitterfeed Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() goed, eindelijk duidelijkheid.
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In onderstaande clip doen een L en een T hun beklag over de schade die deze LGBTIQQAA+ weirdos berokkenen aan de LGBT gemeenschap. (Over hoe je je volgens deze extremisten MOET aangetrokken voelen en sex hebben met transen of anders ben je een onverdraagzame transhater) https://www.youtube.com/watch?v=f6ywxHAvAds
![]() |