Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2004, 23:48   #1
Jeshua
Schepen

Standaard De Ideale Samenleving.

-ChristusJoden regeren als volk.
-Slechts dienen en aanbidding van de enige Ware God en Zijn zoon.
-Bijbelse, Christelijke wetgeving. geen homohuwelijk, geen abortus.
-Op scholen indoctrineren we alle christelijke geboden, te beginnen bij dien uw God met heel uw hart verstand en ziel en Houd van uw naaste gelijk uzelve.
Daarna komen alle andere geboden.
-Sabbatdag. Op zaterdag.
-zelfvernederings en laat je goede daden niet merken om jezelf omhoog te hemelenleer
-alvorens doktoren noch alternatief noch regulier word gebruikt, eerst gebedsgenezing.
-Dan heb je nog geboden zoals sta op voor grijze haren, eert uw vader en uwen moeder, vervloekt God niet, en verplichte gebeden in de ochtend aanleren-opdat demoenen wegblijven.

Laatst gewijzigd door Jeshua : 22 december 2004 om 23:51.
Jeshua is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:51   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 23:52   #3
Jeshua
Schepen

Standaard

Ja, ik weet dat je je vleselijke begeertjes wil volgen, maar ik indoctrineer zelfbeheersing en geen zwakheid.
Oud 22 december 2004, 23:58   #4
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeshua
Ja, ik weet dat je je vleselijke begeertjes wil volgen, maar ik indoctrineer zelfbeheersing en geen zwakheid.
Zie jij daar "vleselijke begeertjes" in??? Je bent mogelijk nòg verknipter dan ik al dacht...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 23 december 2004, 08:20   #5
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

De ideale wereld ziet er uit ZONDER godsdiensten.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 08:27   #6
Jeshua
Schepen

Standaard

Hoezo zonder? Ik heb graag waarheid. En aangezien God bestaat, moet de wereld in harmonie zijn met en onderworpen zijn aan die God.
Oud 23 december 2004, 10:26   #7
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo zonder? Ik heb graag waarheid. En aangezien God bestaat, moet de wereld in harmonie zijn met en onderworpen zijn aan die God.
Dat God bestaat is misschien voor jouw een waarheid, maar voor anderen kan dat anders zijn en die mensen moet je ook respecteren.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 10:50   #8
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bewijs dat!

Citaat:
Oud 23 december 2004, 11:02   #9
Geertje

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
God bestaat niet. Het is niet omdat je iets niet begrijpt dat je daar dan een waanbeeld als een god voor moet oproepen. Ik begrijp ook niet hoe een televisie werkt, maar daarom ga ik dat toch ook niet als iets goddelijk aanzien.
Oud 23 december 2004, 12:24   #10
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Aan Jeshua's inhoudelijke argumenten maar ook z'n raar taalgebruik te zien vrees ik dat we hier met een psychiatrisch patient te maken hebben

De ideale samenleving Jeshua is een samenleving waar o.a. gelovigen zoals jij eindelijk eens beseffen dat er mensen met een andere overtuiging zijn en dat die net dezelfde rechten als jij hebben en verdienen.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 13:13   #11
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
-ChristusJoden regeren als volk.
-Slechts dienen en aanbidding van de enige Ware God en Zijn zoon.
-Bijbelse, Christelijke wetgeving. geen homohuwelijk, geen abortus.
-Op scholen indoctrineren we alle christelijke geboden, te beginnen bij dien uw God met heel uw hart verstand en ziel en Houd van uw naaste gelijk uzelve.
Daarna komen alle andere geboden.
-Sabbatdag. Op zaterdag.
-zelfvernederings en laat je goede daden niet merken om jezelf omhoog te hemelenleer
-alvorens doktoren noch alternatief noch regulier word gebruikt, eerst gebedsgenezing.
-Dan heb je nog geboden zoals sta op voor grijze haren, eert uw vader en uwen moeder, vervloekt God niet, en verplichte gebeden in de ochtend aanleren-opdat demoenen wegblijven.
-joden die mij regeren? Nog liever De Winter!
- Als je de 10 geboden indoctrineert, dan ook de wetten van Mozes? (2 keer nadenken voor je antwoord, het zal pijn doen, maar probeer toch maar)
- Bij hartaanvallen en ongelukken wil jij eerst een voodoo-priester (zo noem ik gebedsgenezers) laten bidden alvorens een dokter toe te laten? Schaf dan ook eerst de verklaring van de mensenrechten af, kwestie van geen conflicten te hebben.
- Verplichte gebeden om demonen weg te houden, daar heb ik een mooie bijbeltekst voor:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Handelingen 19: 13-16
En sommigen van de omzwervende Joden, zijnde duivel bezweerders, hebben zich onderwonden den Naam van den Heere Jezus te noemen over degenen, die boze geesten hadden, zeggende: Wij bezweren u bij Jezus, Dien Paulus predikt!
14 Dezen nu waren zekere zeven zonen van Sceva, een Joodsen overpriester, die dit deden.

15 Maar de boze geest, antwoordende, zeide: Jezus ken ik, en Paulus weet ik; maar gijlieden, wie zijt gij?

16 En de mens, in welken de boze geest was, sprong op hen, en hen meester geworden zijnde, kreeg de overhand tegen hen, alzo dat zij naakt en gewond uit dat huis ontvloden.
Door gewoon gebeden te laten aframmelen, krijg je dus een omgekeerd effect.
Blij dat ik mijn vroegere bijbelkennis nog eens in de praktijk kan brengen, ik ben nog niet alles vergeten.

Zoals eerder al gezegd, Jeshua, jij zit met een psychisch probleem, laat je eens nakijken, 't is tijd voor het winteronderhoud.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 13:18   #12
Jeshua
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Dat God bestaat is misschien voor jouw een waarheid, maar voor anderen kan dat anders zijn en die mensen moet je ook respecteren.
Ik geloof in Dient uw God met heel uw hart verstand en ziel en houd van uw naaste gelijk uzelve, neit in respecteer de blinde dwazen.
Oud 23 december 2004, 13:21   #13
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Ik geloof in Dient uw God met heel uw hart verstand en ziel en houd van uw naaste gelijk uzelve, neit in respecteer de blinde dwazen.
Nu eventjes serieus, lijd je aan dislexie of zijn dit één of andere bezweringsmethoden?

En van mij mag je dat geloven Jeshua, maar jij moet ook de mensen toelaten iets anders te geloven.

Laatst gewijzigd door instromaniac : 23 december 2004 om 13:23.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 13:25   #14
Jeshua
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Bewijs dat!
Ga ff alle nederlandse genezingsgemeentes langs en kijk hoeveel wonderen er gebeuren.
http://www.christrevealed.com/monk_story.htm
monnik uit de dood opgewekt.
http://www.christrevealed.com/7_days_in_heaven.htm
man 7 dagen dood;na afloop:de gehele bijbel in de kop die hij in de hemel gekregen heeft.

www.genezingswonderen.org
wonderen van genezing!
www.gospeltown.tk
ervaringen!
www.biblecodedigest.com
CODES in de hebreeuwse bijbel!

in werkelijkheid hoef je natuurlijk slechts maar dit te zien dat zou al genoeg meoten zijn, maarja, god is nog genadig ook en geeft je een heel leven de kans om te bekeren en in te zien hoeveel bewijs hij geeft, maar sommigen blijven een plaat voor het hoofd houden.
http://www.real-life.nl/natuur.html

http://users.skynet.be/streven/artik...rNavolging.htm
hier ook iets leuks voor je.
Oud 23 december 2004, 13:31   #15
Jeshua
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
-joden die mij regeren? Nog liever De Winter!
- Als je de 10 geboden indoctrineert, dan ook de wetten van Mozes? (2 keer nadenken voor je antwoord, het zal pijn doen, maar probeer toch maar)
''handelingen:
19] Daarom ben ik van oordeel dat we de heidenen die zich tot God bekeren, geen onnodige last moeten opleggen, [20] maar hun moeten schrijven dat ze zich onthouden* van verontreiniging door afgoden, ontucht, verstikt vlees, en bloed. [21]
Citaat:
- Bij hartaanvallen en ongelukken wil jij eerst een voodoo-priester (zo noem ik gebedsgenezers) laten bidden alvorens een dokter toe te laten? Schaf dan ook eerst de verklaring van de mensenrechten af, kwestie van geen conflicten te hebben.
oke.
Citaat:
- Verplichte gebeden om demonen weg te houden, daar heb ik een mooie bijbeltekst voor:

Door gewoon gebeden te laten aframmelen, krijg je dus een omgekeerd effect.
Blij dat ik mijn vroegere bijbelkennis nog eens in de praktijk kan brengen, ik ben nog niet alles vergeten.

Zoals eerder al gezegd, Jeshua, jij zit met een psychisch probleem, laat je eens nakijken, 't is tijd voor het winteronderhoud.
oke je hebt gelijk daarin. ik wil toch iig totdat het duizendjarig rijk zou beginnen iets doen tegen demonie.
Oud 23 december 2004, 13:32   #16
Jeshua
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Nu eventjes serieus, lijd je aan dislexie of zijn dit één of andere bezweringsmethoden?

En van mij mag je dat geloven Jeshua, maar jij moet ook de mensen toelaten iets anders te geloven.
het oordeel is aan God, maar als ik de baas was kwam er dus echt wel christelijk onderwijs.
Oud 23 december 2004, 13:55   #17
Geertje

Standaard

Citaat:
het oordeel is aan God, maar als ik de baas was kwam er dus echt wel christelijk onderwijs.
Gelukkig zit God in mij broek en denkt die er anders over.
Oud 23 december 2004, 13:56   #18
Jeshua
Schepen

Standaard

Ik zei christelijk onderwijs, niet aseksueel onderwijs.
Oud 23 december 2004, 14:05   #19
Geertje

Standaard

Citaat:
Ik zei christelijk onderwijs, niet aseksueel onderwijs.
Dan hoort de geschiedenis van het pausdom daar ook in thuis : vb. Alexander II , deze beruchte paus leefde samen en had een relatie met zijn dochter.

Het is Christelijk EN niet a-seksueel, dus mag het aan bod komen.
Oud 23 december 2004, 14:07   #20
Jeshua
Schepen

Standaard

ik dacht meer in de trant van het volkomen breinspoelen met en uitpluizen van de geboden van jezus.
zoals dienstbaarheid, nederigheid, liefde, vergeving 7 keer 70, maar dan op zijn mooie manieren gezegd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be