![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Putin houdt van scheikunde, en vuile spelletjes buiten de lijntjes
https://twitter.com/Matt_VanDyke/sta...7AgQr7Hl21cqxg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, het vergiftigen van Skripal, Navalni en co, heeft wel duidelijk aangetoond dat het Poetin-regime voor niets terugdienst.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk dat de Poet iets te veel leugens verteld heeft en hem zo een te voorspellen paria heeft gemaakt. Zelfs China en India weten dat. Laat daarbij zijn strijdgroepen zwaar gedemoraliseerd zijn, onderbevoorraad en in het nauw gedreven zijn, maakt het dat hij nu intern waarschijnlijk ook oorlog moet beginnen voeren. Het geduld van de internationale gemeenschap is dusdanig op de proef gesteld, dat bij elke scheve scheet van Poet, het wel eens zijn laatste kan zijn. De inzet van chemische wapens worden volgens mij stilaan met dezelfde reactie beantwoord als nucleaire. Ge gaat mij echt niet vertellen dat diegenen die mee op de rode knop moeten duwen even seniel en dement zijn als de Poet. Vind het al straf dat het nog zo ver gekomen is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() en vuile clusterbommen
de allesvernietigende thermobaric rockets zijn drama apart van poetin en zijn domme soldaatjes Hoge IQ van mensBEESTEN is fataal nu voor hele PLaneet aliens moeten maar snel komen a la Independance Day, of War of the Worlds, om die 7,7 miljard mensbeesten flink te decimeren met minimaal 88,1888 procent denk ik nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer en meer mensen beginnen te twijfelen aan de geestelijke gezondheid van Poetin.
Citaat:
Extra: Russische rapper (27) stapt uit het leven om te ontsnappen aan mobilisatie: “Ik ben niet bereid om mijn eigen soort te doden”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2022 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |