![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie heeft het bevel gekregen om iedereen met een sporttas te viseren.
Ze mogen iedereen die met een sporttas over de openbare weg loopt, controleren. Aanleiding zou het grote omkoopschandaal in het Europees parlement zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ga ik in't vervolg met een aktentas de bundels € wegbrengen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een plastieken zak van Denaldi, Zeeman of Action, nooit verdacht.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een geweerkoffer kan veel cash in, en niemand valt u lastig, de naievelingen denken dat ge straatmuziekant zijt en de kenners die weten dat daar iets serieus in kan zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hen hier ergens ten velde (zolder???) nog een Kipling rugzak liggen in de vorm van een aap.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In ‘t vervolg de centen met valiezen transporteren. Dan zijt ge gegarandeerd niet verdacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet mij denken aan de aanslagen van maart 2016. Toen gingen ze iedereen met een lichtbruine huidskl... nee wacht... Toen gingen ze iedereen viseren.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gewoon alle sossen met sportzakken controleren volstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is er nu zo onnozel om zo een redelijk klein bedrag, dan nog in cash, mee te nemen als Euro parlementarier ? En wat doet ge dan met die cash ? Pralines kopen of zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral Louis Vuitton sporttassen zijn verdacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of hij brengt dat jacht onder, in zijn Marine, ... (Alberto Von Sexencoburg Gotha kan zijn boekhouder de details wel laten sturen) Ik denk hier echter dat de Qatari wel genoeg geld hadden gestuurd, maar dat de groep sossen die geld geroken hadden te groot was. Ze hebben er een paar gepakt, hoeveel hebben ze er niet gepakt dat is de vraag die ge u moet stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() shampoo
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|