![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Miljoenen mondmaskers werden vernietigd omdat de vervaldatum zogezegd gepasseerd was,dit blijkt nu echter een flagrante leugen.De strategische stock moest gewoon verdwijnen omdat men de ruimte nodig had om asielzoekers onder te brengen.
https://pnws.be/strategische-stock-m...-asielzoekers/ Wat voor een schande is me dat?
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp. Laatst gewijzigd door Rahowa : 30 april 2020 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens een rapport van van de FOD volksgezondheid/defensie.Het is niet omdat Dewinter dit schandaal uitbrengt dat men zich moet beperken tot schieten op de boodschapper.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Denk het ni |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat valt er dan niet te begrijpen?
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp. Laatst gewijzigd door Rahowa : 30 april 2020 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er géén idee van of er iets van waar is, het vernietigen van mondmaskers om plaats te maken voor asielzoekers.
Mocht het waar zijn dan is dat inderdaad een schande van formaat. Maar nog steeds blijven de grenzen openstaan, on,danks dat de asielzoekers/illegalen in de meeste gevallen uit landen komen waar men totaal géén probleem heeft met het Civid-19 (Afrikia) Begrijpe wie begrijpe kan dus??? Dan moeten die 'reizigers' toch een ander 'doel' voor ogen hebben? Het enige 'doel' wat ik mij daarbij kan voorstellen is de omvolking van de EU het alls naar hun kant trekken. Ik schreef al wel enkele malen dat men beter zou zijn de bepaalde leegstaande grote panden zou aanpassen als veilige scholen of als kliniek of als ouderlingentehuis dan ze te gebruiken voor asielzoekers/illegalen die hier in 'ons' lande de EU in het algemeen al totaal niet moeten zijn. Enkele panden: Klein Kasteeltje, Militaire basis Koksijde en vele andere zou men best kunnen inrichten als bijvoorbeeld scholen waar meer klassen zijn en waar onze kinderen op een veilige afstand van elkaar gezeten zijnde de lessen kunnen volgen. Maar daar heeft de Politiek (<- draaien rond de Corona pot in het verkopen van wat onzin) géén oren naar want de open grenzen dat is waarschijnlijk nog steeds "kassa*kassa" voor hen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2020 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een deel (FFP2) was vervallen en is vernietigd. De rest (chirurgisch) werd VERPLAATST (niet vernietigd) omdat de hangar moest dienen voor asielzoekers. ALS het rode kruis nog meer plaats ZOU nodig hebben moet er een oplossing voor die stock gevonden worden. Er staat behoudens vergissing van mij NIET dat dat ook het geval geweest is. Er staat ook niet WANNEER die verplaatste stock van chirurgische maskers dan uiteindelijk WEL vernietigd is en waarom. Dus een echt bewijs van zijn stelling lees ik niet in de documenten waarmee hij uitpakt.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan straks wat centjes overschrijven als hun sticker in uw brievenbus zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat fanatisme doet met een mens, ze ontkennen het zonlicht als het moet.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dus is het per definitie fout ????
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is geen enkele aanwijzing voor. Maar ja, ... in navolging van jmdd gaat fluppe die kleine 'leugen' nu blijven herhalen tot ze waarheid geworden is. Als achteraf blijkt dat hij er faliekant naast zat of zaken heeft aangedikt dan zal het weer zijn : ah ja maar het had waar kunnen zijn hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou een schande zijn moest daarover gelogen geweest zijn ... of ronduit een 'schande' en vooral ontzettend lomp en spilzuchtig moest men doelbewust een strategische stock perfecte maskers vernietigd hebben met dat doel, bijna goed wetende dat ze nooit gingen vervangen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dit nieuws ook al gelezen. En De Block weigert doodleuk om vragen hierover te beantwoorden, en dat kan allemaal en wordt getolereerd... De Block valt keer op keer door de mand maar ze kan alles toedekken door kritische vragen te verzwijgen en de Vlaamse media pakt haar met fluwelen handschoentjes aan.
Een regelrechte schande is dit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook De Decker zegt dat.
Maar die kreeg ook geen antwoord van De Block toen hij daar vragen over stelde in het parlement. Laatst gewijzigd door daiwa : 30 april 2020 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() laat dit feitje maar lekker gisten
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je strontzat iemand doodrijdt dan had je ook de intentie niet om iemand om het leven te brengen maar je hebt het wel gedaan.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JMDD is dan ook de grootste zeveraar en complotdenker dat ge maar kunt vinden. Men zou die mens moeten aanklagen om zulke beschuldigingen te maken. Ondertussen heeft hij toch al mea culpa geslagen over zijn corona- geminimaliseer die gaat zich weer even stil houden nu over die maskers..vandaar dat flupke het nu levendig moet houden hé |
|
![]() |
![]() |