Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2022, 16:43   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard Het dieptepunt der protesten.

Bron

Citaat:
Ze vinden het ook niet kunnen dat Volkswagen geen gehoor gaf aan hun vraag om een kom, “om op een fatsoenlijke manier ons gevoeg te doen terwijl we vastgelijmd zijn”.
Ben ik de enige die hierbij dacht: "Heeft Volkswagen u vastgelijmd misschien?"

Hoe lui kan je als activist worden seg? Je lijmt jezelf vast, wat er sowieso voor zorgt dat je niet al te veel meer uit kunt steken, en dan ga je nog klagen dat niemand zorgt dat je niet in je broek moet pissen... Zelf een kom meenemen was te zwaar zeker?

Als we het van zo'n protest moeten hebben gaan we het nog ver brengen ja. Ten eerste doen ze al niks en dan gaan ze nog klagen dat de geviseerden zich niet bekommeren over hen. "Boehoe, geen chauffage!!"

Hadden ze zichzelf dan niet beter gewoon in hun eigen living (of nog beter, op hun toilet) vastgelijmd?

Nee, nog lager zinken als activist is volgens mij praktisch amper nog haalbaar.
Oud 22 oktober 2022, 16:55   #2
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Het waren geen activisten maar activistische 'wetenschappers'. Nog niet bij stil gestaan dat ze wel eens naar het wc zouden moeten ? Of zo gewoon dat iedereen hen altijd op hun wenken bedient waardoor ze zich met niets anders dan hun werk hoeven bezig te houden ? Maakt niet uit wat de oorzaak is, het getuigt van een totale wereldvreemdheid. En naar zo'n punthoofden zouden wij moeten luisteren ?

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 16:56   #3
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tsja...ik heb moeite om te vinden wat voor soort "wetenschappers" dat eigenlijk wel zijn.....

En verder laat het zich aanzien dat hun vakgebied hen voor een paar dagen kon missen.Dat doet vermoeden dat dat gemis ook veel langer kan.

Sociale verhoudingen in de maatschappij kunnen best ook zonder "sociale wetenschappers" bestaan hoor....

Misschien moet men hen de "dringende en onvermijdbare" mogelijkheid geboden worden om zich helemaal aan hun nieuwe hobby te gaan wijden.Dan kan er ondertussen op hun departement(ongetwijfeld direct of indirect staatsgesubsidieerd) GEWERKT worden door serieuzere mensen..

O ja,het hoofd van hun departement mag zijn C4 (of hoe dat in Duitsland ook mag heten) tegemoetzien....We willen het W E T E N S C H A P P E L I J K houden hé.....Kan hij/zij gaan werken bij VW-groep om eens te gaan tonen hoe het moet.......uitstootloze voituren bouwen en zo.

Laatst gewijzigd door kelt : 22 oktober 2022 om 16:58.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 16:57   #4
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Ze hebben er zelfs ene moeten afvoeren omdat men vreesde dat hij bloedklonters had gekregen door zijn handen zo vast te plakken. Misschien was het wel van de coronaprik

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Oud 22 oktober 2022, 21:12   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Bron

Ben ik de enige die hierbij dacht: "Heeft Volkswagen u vastgelijmd misschien?"

Hoe lui kan je als activist worden seg? Je lijmt jezelf vast, wat er sowieso voor zorgt dat je niet al te veel meer uit kunt steken, en dan ga je nog klagen dat niemand zorgt dat je niet in je broek moet pissen... Zelf een kom meenemen was te zwaar zeker?

Als we het van zo'n protest moeten hebben gaan we het nog ver brengen ja. Ten eerste doen ze al niks en dan gaan ze nog klagen dat de geviseerden zich niet bekommeren over hen. "Boehoe, geen chauffage!!"

Hadden ze zichzelf dan niet beter gewoon in hun eigen living (of nog beter, op hun toilet) vastgelijmd?

Nee, nog lager zinken als activist is volgens mij praktisch amper nog haalbaar.
Ja lol !!!
Mocht ik hen ergens zo vastgekleefd zien zitten, ik bezorg hen wat extra flesjes water ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 22:48   #6
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik heb mij in elk geval kostelijk geamuseerd met zoveel amateurisme van zogenaamd slimme mensen...

Deze week ook nog een filmke gezien van een stel idioten die in engeland de weg gingen afzetten. Ze rijden met 2 buskes alle auto's klem, stappen uit, rollen een spandoek uit etc...

Ene die er langswil, stapt uit zijn auto, stapt in dat buske rijdt ermee weg zet het wat verder neer en gooit de sleutels weg.

Ge had die slome wokes moeten zien kijken, ... dat stond duidelijk niet in hun script. Maffen, als ge zoiets doet beveiligd ge toch als eerste uw infrastructuur...

tactisch inzicht van een russische generaal.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2022, 23:11   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Net zoals hongerstakers zijn zelfvastplakkers een zelfoplossend probleem als je die negeert.

Vertel de vastgeplakten dat je om hun waardigheid te sparen en ze in alle rust en vrede hun standpunt duidelijk te maken, de zaak 3 dagen sluit.
Ben benieuwd hoe snel ze heel hard gaan beginnen roepen.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 oktober 2022 om 23:12.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 00:14   #8
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Achterlijke mensen die te lang naar school zijn geweest.
Ook achterlijke scholen die hun les bleven geven.

Allemaal subsidie achterlijke gedachtegoed.
Oud 23 oktober 2022, 10:42   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Gewoon het gebouw sluiten waar die vastgeplakten hangen. Na 14 dagen eens gaan kijken.
Oud 23 oktober 2022, 11:08   #10
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Gewoon het gebouw sluiten waar die vastgeplakten hangen. Na 14 dagen eens gaan kijken.
dat gaat nogal stinken zulle
Oud 23 oktober 2022, 12:08   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me minstens 2 zaken af:
- welke lijm gebruiken die gasten? Dat is blijkbaar lijm die als je ze onmiddellijk tracht los te rukken, hun vel mee afrukt, maar als je een uurtje of twee wacht, en wat coca cola er over giet, dit toch probleemloos lost.
- hoe procederen de flikken om die gasten los te krijgen? En vooral: hoe bereiden de flikken zich voor, voor als het eens echt heel rap moet gaan om ze los te krijgen?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2022, 14:02   #12
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
dat gaat nogal stinken zulle
Achteraf goed verluchten
Oud 23 oktober 2022, 14:29   #13
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vraag me minstens 2 zaken af:
- welke lijm gebruiken die gasten? Dat is blijkbaar lijm die als je ze onmiddellijk tracht los te rukken, hun vel mee afrukt, maar als je een uurtje of twee wacht, en wat coca cola er over giet, dit toch probleemloos lost.
- hoe procederen de flikken om die gasten los te krijgen? En vooral: hoe bereiden de flikken zich voor, voor als het eens echt heel rap moet gaan om ze los te krijgen?
De Duitse onderneming Henkel maakt een gans gamma van zeer performante soorten lijm. Dus wellicht ook soorten die geschikt zijn om “Menschen fest zu kleben”.
Ik vind dat onze minister van justitie best een initiatief zou nemen om het vastlijmen van personen op te nemen als sanctie in het strafrecht. Bv. Iemand die de verkeerswetgeving overtreedt door tegen 160 km p/u door een stad of dorp te zoeven krijgt als straf 14 dagen vastgelijmd te worden aan de buitenzijde van een brug boven een autostrade.
Oud 23 oktober 2022, 21:43   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De Duitse onderneming Henkel maakt een gans gamma van zeer performante soorten lijm. Dus wellicht ook soorten die geschikt zijn om “Menschen fest zu kleben”.
Ik vind dat onze minister van justitie best een initiatief zou nemen om het vastlijmen van personen op te nemen als sanctie in het strafrecht. Bv. Iemand die de verkeerswetgeving overtreedt door tegen 160 km p/u door een stad of dorp te zoeven krijgt als straf 14 dagen vastgelijmd te worden aan de buitenzijde van een brug boven een autostrade.
kijk met u kan ik klappen zie.

voor ne verkrachter 12 weken aan zijn kloten tegen ne paaldanspaal
Oud 24 oktober 2022, 04:56   #15
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Eerst soep op een Van Gogh, nu aardappelpuree op een Monet ...

Ik zou er voor zorgen dat de daders zich niet kunnen losmaken en ze daar laten zitten tot ze zijn opgedroogd.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be