![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eens kijken of er evenveel Armeense vlagjes op twitter gaan opduiken...
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, met dergelijke standpunten maak je je natuurlijk internationaal niet populair: Citaat:
En dan ook nog eens tegen Resolutie 68/262 stemmen...: ![]() Armenië heeft recht op haar mening, maar dan moet men ook wel het gevolg aanvaarden dat je sympathie bij de rest van de wereld verliest. Het machtige Rusland zal ongetwijfeld snel ter hulp schieten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De post hierboven, die kan omschreven worden als irrationeel en russofoob, heeft niets met de zaak te maken.
Lees onderstaand artikel. UCL-professor: “Azerbeidzjan is bezig met etnische zuivering van Armenen in veroverde gebieden” 13 sep 2022 De spanningen tussen Armenië en Azerbeidzjan lopen opnieuw erg hoog op.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 13 september 2022 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() palnws
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat meer om weer een link naar "Hier staat iets dat bij mijn mening aansluit dus ik beschouw het als een bewijs"
Als ik denk dat een vliegend spaghettimonster bestaat en er bestaat een users.skynet.be website waar dat bevestigd wordt, betekent dat niet dat dat plots waar of "bewezen" is.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Dat zou na Oekraïne en Syrië het derde front zijn waar de russen dan in betrokken wordt. Mss later wel, maar nu nog niet.
Het christelijke Armenië wordt aan z'n lot overgelaten, want nu, dan of nooit dat "het westen" het (gematigd) islamitische Azerbijdjan voor het hoofd zal stoten. Ik zou al beginnen met sancties, want welk land valt nu zo maar een ander land binnen.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beginnen met sancties. Maar wacht, de EU neemt daar gas van af. En het gas van daar is niet hetzelfde als het gas uit Siberië. Dit gas is meer, het heeft de toelating van de Angelsaksen. (fig.)
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
't is niet voor mij da'k het vraag, maar voor een vriend.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dit met de oorlog in Oekraïne te maken.
Aan alle grenzen buiten de EU is er wel een oorlogje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sancties. GAS.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims die een Christelijk land binnenvallen, wat gaan we doen? Juist, niets.
Ik hoor ze het al zeggen dat ze Armenië geen wapens willen leveren om de oorlog niet erger te maken dan het is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Dit is “anders.”
Hoe “anders” weet ik niet, maar de voorstanders van het “systeem” zullen zeker wel een of andere uitleg verzinnen.
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Opvallend hoe weinig aandacht de binnenlandse pers hier aan schenkt, gelukkig is er nog het Nederlandse NRC om ons hier over te informeren:
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/09/13...dzjan-a4141672 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "grote macht" (*ahum*) die een netwerk van evenwichten en relaties opbouwt en vervolgens zelf wegens een of andere reden beschadigd raakt of ongeloofwaardig wordt.
Wee hen die voor die "evenwichten en relaties" afhankelijk is voor het pure voortbestaan.. sounds familiar....anyone? Ja,het OUDE spelletje van de Kaukasus (slaat dood wat achter de volgende bergkam leeft)speelt weer op.... Moskou kon gedurende een eeuw een "loden hand" leggen op de zaak..... Die loden hand is aan het smelten,eigenlijk reeds van ten tijde van de ineenstorting van de Sovjet-Unie.... Laatst gewijzigd door kelt : 14 september 2022 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een moslimcomponent bij is komt een bepaald type forumleden vanachter de plinten gekropen.