![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Welke is van toepassing op U ? | |||
Ik ben geprikt, en zonder dwang zou ik ook geprikt zijn. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben geprikt, maar zonder dwang zou ik dat niet geweest zijn. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,95% |
Ik ben niet geprikt, ondanks de dwang. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben niet geprikt, maar zonder dwang zou ik mij laten vaccineren hebben. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een wat betere enquete om na te gaan hoe vrijwillig het allemaal was.
Onder 'dwang' worden "condities" verstaan om zekere dingen mogen te doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 oktober 2022 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want er waren handgellekes, mondmaskers, ophokplicht en vaccinaties hé. Maar gezien de situatie is wat ze is, eigenlijk een nutteloze vraag. Wat zou je doen als ze het NOG eens proberen is een betere vraag.
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wordt door de overheid gesproken van (aan)drang. Niet van dwang. Niet gevaccineerden op de openbare omroep moordenaars laten noemen of een job laten verliezen is geen dwang volgens de overheid. Meestal probeert een overheid te verzoenen. Dat zie je bv met migranten. Maar blijkbaar zijn niet gevaccineerden een groot gevaar en werd de bevolking tegen elkaar opgezet door de overheid zelf en dat omwille van een spuit.
Of zou het om iets anders gaan? Dwang of aandrang....die intimidaties van de overheid naar de bevolking toe werken bij sommige mensen averechts. En nu met die berichten over overlijdens bij jongeren en de toch veel minder effectief dan beloofde wonderprik merk ik dat meer en meer mensen zeggen dat het voor hen niet meer hoeft. Laatst gewijzigd door Bach : 12 oktober 2022 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geest is uit de fles, het doek is gevallen, het laatste uur heeft geslagen en alle andere dramatiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() 1 jansen op laatste moment laten zetten onder “dwang”
Daarna geteerd op een Coronabesmetting om een 2de of 3de spuit te ontwijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertrouw nooit, maar dan ook nooit, politiekers en een regering.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 61 lentes vind ik het geen overbodige luxe om mij te laten vaccineren. Laatst gewijzigd door Rudy : 12 oktober 2022 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn eerste twee vaccins heb ik 'vrijwillig' genomen, omdat ik het een goed idee vond. De derde spuit heb ik enkel maar genomen omdat "het moest" en volgens mij was die nutteloos. Maar hoewel ik nogal last heb gehad van de eerste twee (moderna) prikken, heb ik van die derde (pfizer) eigenlijk geen last gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie heeft er, niet enkel financieel, belang bij? Het gaat tenslotte om ons kostbaarste goed: gezondheid en daar mag niet mee gegokt en zeker niet lichtzinnig mee worden omgegaan. Wat is de reden om zelfs met dreigementen, indirecte dwang en asociale uitsluiting ten alle prijze iedereen te willen dwingen tot proefkonijn voor experimentele vaccins met nog onbekende bijwerkingen en gevolgen? Tot zelfs wie "ook vrij mag kiezen om niet te vaccineren", toch af te schilderen als een misdadiger en zelfs moordenaar om maar te dwingen tot vaccineren?! En ook niet onbelangrijk: het prikken moet vrijwiilig zijn, om achteraf bij vaccinatieschade nergens verhaal en een schadeclaim te kunnen halen...indekken wordt dat genoemd: verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid al op voorhand afwentelen op de gevaccineerden==> eigen schuld, dikke bult - het was vrijwillig...dat kan ook beschouwd worden dat men al op voorhand wist en/of vaxproblemen verwachtte. Allemaal alarmbellen en rode vlaggen. Dan lijkt het toch zeker niet over de bekommernis voor het welzijn en de volksgezondheid te gaan, wel integendeel..
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijven we op dit forum zagen over die vaccinatie, hoeveel topics zijn daar al niet over gestart?
Sorry mensen, teveel is teveel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Idem. Zelfde verhaal en ook een Jansen.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 12 oktober 2022 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits er geen dwang was kan ik helaas niet stemmen.
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Bedoelt ge de eerste vaccinatie of de booster?
Ik heb geantwoord alsof het de 1e vaccinatie was
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over zin en onzin van vaccinatie, over de schadelijke gevolgen bij wie wel of niet is gevaccineerd. De doden kunnen het niet verder vertellen. Ja, er zijn al tientallen discussies gestart hieromtrent, ook al wordt er veelvuldig in herhaling gevallen. Ik vind dat geen probleem. De dag dat er geen reden meer is om een afzonderlijke discussie te starten, of er wordt niet meer gereageerd, dan wordt het onderwerp rijp voor het archief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Poetin niet, of een andere Sterke Man?
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je al je testament geschreven ? Pro Soylent Green, of liever de verbrandingsovens ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wappies zijn gewoon bang om hun favoriete hobby en hun doel in het leven kwijt te spelen, en willen dus deze 'discussie' die eigenlijk niet meer bestaat artificieel in gang houden. Rare jongens, die Wappies...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die fictieve dwang komt waarschijnlijk uit de waanideeën die wappies zichzelf wijsmaken.
![]() |