![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU, de internationale instellingen en onze eigen overheden zijn totaal geïnfiltreerd door activisten en die doen er aan zelfbediening dat het niet normaal is. Denk maar aan al het overheidsgeld dat in het failliete NewB is gestoken. De democratie, als we ze nog zo kunnen noemen, wordt volledig omzeild. Of het nu gaat om het klimaat of migratie, wetten worden genegeerd (mensenhandel) of aangepast (in de EU is het niet het parlement dat de regelgeving goedkeurt, die wordt gewoon geschreven door NGO's en doorgedrukt door de commissie) en belastinggeld vloeit massaal naar NGO's. Op het leiderschapsprincipe na is dit fascisme van het zuiverste water.
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat op de site ook een lijst van de Belgische ngo's. Alle ngo's die een erkenning hebben gekregen van de federale overheid, zijn lid van ngo-federatie. Afschaffen die handel?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2022 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2022 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |