![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() B-Plus houdt een debatje aan de UA en dat zullen ze geweten hebben! De Stadscampus is helemaal volgekleefd met die blauwe stickertjes en hier en daar een driekleurtje.
De drie uurtjes dat ik er was vandaag zag ik ze overal hangen, vooral waar ze niet hoorden te hangen. Op prikborden over andere posters, op muren binnen en buiten, op vuilnisbakken, op verlichtingspalen, op de poorten, op gevels en voordeuren... Blijkbaar heeft B-Plus datzelfde truukje van GroenRechts overgenomen: Met een drietal vandalen massaal stickers plakken op alle openbare en privéplaatsen om de indruk te geven een massabeweging te zijn. Wat mij het meeste stoort is dat B-Plus een tijdje geleden zichzelf nog in het nieuws haalde door in de Vlaamse Rand gemeenten te gaan "schoonmaken" van alle stickers en opschriften. Hoe hypochriet als je zelf zonder een greintje respect voor de omgeving je rommel overal opplakt. Een tijdje geleden heb ik nog een zwart-gele Bloksticker van een stoel gepulkt in de aula omdat die daar niet hoorde te zijn naar mijn mening, maar als ik dit had geweten had ik hem mooi laten hangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Vraag eens Cedric Vloemans en Bob Van Geel: die studeren aan de UA ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, Cedric studeert in Brussel en Bob in Leuven.
Ik studeer in Antwerpen! ![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 18 november 2004 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij controleren onze leden niet, als wij met iedereen op stap moeten gaan die onze stickers of affiches verspreiden...
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien ook wel niet...
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zwarte leeuw met zwarte klauwen is geenszins het symbool van Vlaanderen (die heeft rode klauwen) maar van de Vlaamse beweging. En volgens ons is de rol van die beweging uitgespeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want zij overplakken ons ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Hoe kunnen wij een beweging staande houden door het watje uit te hangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ten tweede ben je voor mij juist een watje als jij alleen een beweging kan staande houden dóór stisckers over die van andere heen te plakken... "Je bent geen held als je de vlag van de ander verbrandt, dat kan je alleen maar zijn door je eigen hoog te houden" - mijzelf ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer anderen onze stickers overplakken, plakken we er gewoon over. Ik ken verschillende Vlaamsgezinde 'plakkers', en we weten van elkaar dat we over elkaars stickers plakken, maar... noem het een sport ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het lijkt net een stel taggers die elkaar maar zitten te crossen voor aandacht, weet je wie nou werkelijk de aandacht krijgen ---> dat zijn die gasten die een verschrikkelijke mooie piece produceren, maar goed misschien zal de tijd je leren ![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |