![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De B.U.B. stort zijn lidgelden die het ontvangt tussen 01.01.2005 en 15.01.2005 integraal op het noodnummer voor Azië als er de vermelding "B.U.B. voor Azië" bijstaat. Zie ons persbericht dienaangaande.
Maar hoeveel storten de andere partijen, bijv. het V.B.? Laten we niet vergeten dat de traditionele partijen, i.t.t. de B.U.B., jaarlijks miljoenen euro's aan staatsteun ontvangen, het VB zelfs 7 miljoen euro ! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar wordt immers vermeld dat ALLEEN lidgelden met de vermelding "BUB voor Azië" worden doorgestort. Dat is dus NIET wat u beweert. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opperbubbel Hans I de Grote beweert dat ALLE lidgelden INTEGRAAL worden doorgestort van alle leden die de eerste twee weken van januari storten (dat staat trouwens ook bovenaan hun webstek); echter Bubbel Yann beweert echter dat NIET ALLE lidgelden worden doorgestort, maar alleen die waarbij er uitdrukkelijk wordt vermeld "BUB voor Azië" (en dat staat dan weer helemaal onderaan hun webstek). Nu is er wel een hemelsbreed verschil tussen het eerste en het laatste. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() In ieder geval beweert Hans in dit topic hetzelfde...Ik denk trouwens niet dat je daar weer allerlei listige truuks achter moet gaan zoeken. Misschien was het gewoon een vergissing en zoniet, er zijn genoeg mensen die dit soort handigheidjes gebruiken.8)
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien er een vergissing in het spel is, dan moeten ze dat zo vlug mogelijk rechtzetten. Nu geeft het in ieder geval allesbehalve een eerlijke indruk. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat ik de bub zijn logica niet begrijpt.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 3 januari 2005 om 15:54. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() nog steeds geen antwoord op de vraag. Ondertussen heb ik, buiten B.U.B. en LSP, nog geen weet van een andere partij die ook maar iets concreet doet.
Hoeveel is kritiek waard van iemand die zelf niets onderneemt, op een actie ?
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Weet gij dan wat www.1212.be doet? Stort nog wat geld op z11z11z11 jongetje, ga nog wat met de blokjes spelen terwijl de grote mensen zich om de belangrijker zaken bekommeren. Wij doen minstens wat in onze persberichten en op onze website staat.
Als u mij nu wil excuseren, ik heb belangrijker dingen te doen dan op uw verdachtmakingen en harteloze kritiek. Wenst u een deurwaarder te sommeren om te controleren, dan mag dit steeds, neem dan via PB contact met mij op of stuur een email en ik geef u contactgegevens. Wenst u verder op uw krent te zitten voor de pc en goedbedoelende initiatieven af te schieten terwijl uzelf niets doet, go ahead, ik hoop voor u dan dat u niet te gelovig bent (dat vreet immers aan het geweten)
#14 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat het Vlaams Belang hier niet één eurocent aan geeft. Mensen betalen hun lidgeld niet om dat dan te zien weggeschonken worden aan allerlei internationale projecten. Er wordt op dergelijke wijze al genoeg belastinggeld verspild, bijvoorbeeld jaarlijks aan de linkse maffia-organisatie 11-11-11. Voor mijn lidgeld van het VB wens ik informatie, het ledenblad,... terug te krijgen en ik verwacht niet dat het VB al het leed in de ganse wereld gaat helpen oplossen. Maar ik juich het uiteraard toe dat sectaire clubjes �* la BUBbels en LSP hun geld daaraan weggeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat solidariteit in s' hemelsnaam niet gekoppeld worden aan de voorwaarde dat je er eerst lid van een politieke partij voor wordt.
Er zijn toch mogelijkheden genoeg om je bijdrage te storten zonder dat je daar lid van deze of gene partij of vereniging voor moet worden? Ik wens van geen enkele partij lid worden en doe, ook zonder acties allerhande, mijn duit geregeld in het zakje. Lidmaatschap van een partij heb ik daar nog nooit voor nodig gehad. Een eenmalige bijdrage is trouwens lang niet voldoende. We moeten nog jaren bijdragen om, wat er overblijft aan overlevenden, er weer bovenop te helpen. Wie verwacht er nu dat een politieke partij zich daar na twee weken nog mee gaat bezig houden? Nogmaals. Wie wil helpen heeft daar geenszins een partijlidmaatschap voor nodig.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 januari 2005 om 17:25. |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je wel of niet lid bent, of wil worden, van een politieke partij kan daar beter los van staan.
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar de N -VA maakt er wel misbruik van als vlaamse partij.Op de TV en RADIO is het al vlaams.Maar ja als het een verloogend,dan profiteren om de aandacht aftewendden zoals BHV of niet soms?
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|