![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe snel (want morgen bel ik met Fluvius en dan weet ik waarschijnlijk ook hoe het zit):
Ik vraag een online premie aan voor zoldervloerisolatie (doe het zelf). Ik heb alle nodige papieren, facturen, foto's, nummers,... om de aanvraag te doen. Echter: wanneer ik de gegevens van de factuur wil ingeven (factuurdatum, factuurnummer, btw-nummer, bedragen,...) loopt het fout omdat er bij het invulvakje voor de btw-nummer standaard al "BE" staat ingevuld en dat kan ik niet verwijderen en/of vervangen door NL. De isolatie is immers in Nederland aangekocht. Moet ik nu de aanvraag op papier gaan indienen (en volgens FLuvius mogelijk maandenlang wachten op mijn uitbetaling) of is er een andere optie? Ik kan slecht aannemen dat ik de eerste particulier ben die een premie aanvraagt bij Fluvius en die zijn isolatie in NL heeft aangekocht (waar die isolatie overigens pakweg 40% goedkoper was dan in BE). Iemand? Dank. P.s. Nee, ik heb heel de voorwaarden uitgeplozen en ook bij het gedeelte "waar moet de factuur aan voldoen" staat nergens vermeld dat dit een Belgische factuur moet zijn...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgelost.
Na telefoontje met Fluvius een fictief Belgisch btw-nummer gekregen wat ik in moet vullen. Toch raar dat men dat zo laat, hoe moeilijk kan het zijn om die onuitwisbare "BE" die in dat invulvakje verschijnt daar niet te laten verschijnen zodat je een nummer dat met bv. NL begint in kan vullen. Nee, dat is blijkbaar te moeilijk. Daar moet je dan speciaal een half uur voor aan de telefoon hangen. "Het is momenteel erg druk,..." Ja, tuurlijk is het druk als je je invulpagina's nodeloos ingewikkeld maakt. Maar kom, ik heb me nog eens lekker kunnen ergeren en mijn aanvraag is in orde. Wat wil ne mens nog meer?