![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien de elite-media geen enkele inspanning levert om het deksel op "biden-document-gate" te houden, wordt terecht de vraag gesteld; waarom nu?
https://www.unz.com/mwhitney/is-bide...ps-to-ukraine/ Biden weigerde eerder Amerikaanse troepen naar Oekraïne te sturen. Wordt hij gechanteerd? Ofwel smijten ze hem echt onder de bus, als hij blijft weigeren, ofwel volgt er een (heel gevaarlijke) verdere escalatie. Wat denkt U???
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
denk niet dat Biden weigert, dat is zijn administratie die dat beslist de redenering is gewoon dat je in feite boots on the ground een soort WOIII start vanaf je die mannen daar effectief doet meevechten Het zal er maar van komen, vanaf het moment dat Zelensky aanduidt dat zijn troepen uitgeput geraken of dat hij slagkracht ontbreekt Of het zal ervan komen vanaf het militaire geweld uit RU buitenproportioneel wordt opgedreven , bvb Belarus, tropen uit Syrie, Irak, of China etc meedoen Maar zoals het nu aanligt, zou ik denken dat de vleesmolen verder blijft draaien en het gehakt verder gedraaidwordt tot Russische moeders met de matrioskas naar putins kop gaan gooien |
|
![]() |
![]() |