![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp:
Idee: Groot Oekrainse Orthodoxe Christelijke RIJK bouwen, Rusland veroveren Analyse: 1) Stel dat de Nato en EU nu maar samen beslissen om via een keiharde zevenjarige guerilla oorlog met zware westerse wapens gewoon een GROOT Oekrainse Orthodoxe Christelijke RIJK te bouwen, dat Rusland binnen 7 tot 10 jaar totaal zal veroveren of RUINEREN?? 2) Totale vernietiginG Van Rusland kan Europa sterker maken dan USA en dan staan de inheemse Blanke Ariers van heel Europa inclusief UK en Zwitserland op hetzelfde niveau als India, Afrika en China met een MIljarden populatie van het eigen blank arische ras, Europide Rassen he. Dit lijkt mij nu noodzakelijk. 3) HEt is maar een schizofreen, paranoide idee van mij denk ik, ben nogal megalomaan en WC POT geleerde. Mijn deskundigheid gaat niet verder dan de boeken in mijn toilet. 4) Had Karel de Grote vroeger al een sterke Europese Unie gebouwd, welke supersterk kon voortBestaan?? Check het na, toen was een deel van Rusland toch veroverd?? Ik weet het niet goed. 5) OF een VREDES en Samen Sterk Dialoog starten met alle betrokken Blank Arische Naties die nu in de Oekraine dus meevechten, direct en indirect. Ik bekijk het biologisch ok, puur organisch, volgens de hardere wetten van Dharti Maata, omdat ik nu beter begrijp wat de hogere Blank Arische RASSEN zijn van Kali Yuga. HEb zelf kwart Blank Nazi Duitse genen denk ik, mijn genetische grootVader is waarschijnlijk een blanke arisch duitse man, omdat de moeder van mijn moeder in NIckerie lekker vreemd was gegaan vroeger. En mijn duitse genen spreken nu heel sterk via mijn teksten en boeken, waar ik ahw geen controle over heb, alles rolde er automatisch uit terwijl ik dubbelblind typte jarenlang. Het is genetisch gezond als vrouwen grondwettelijk het recht krijgen om naar behoefte vreemd te gaan met de sterkste en potentste hetero mannen van een hoger rastype, om hun ras en volk sterker te maken. ======================== uit discussie draad Groot, zwaar bewapend, dictatuur vh Russisch Orthodoxe Sovjet RIJK, Vandaag, 23:15 #32 dewanand Minister ?* dewanand's schermafbeelding ?* Geregistreerd: 30 april 2005 Locatie: delft Berichten: 3.667 Exclamation Discussie (Petitie): J/N? Stop het EU-lidmaatschap van Oekraïne! Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht Na de gebeurtenissen enkele jaren geleden had het grootste deel (70-80%) van de Oekrainse Orthodoxe Kerk besloten als "onafhankelijke" door het leven te gaan in plaats van,zoals voorheen,te vallen onder het patriarchaat van Moskou... We vernemen dat het overblijvende deel,dat zich nog als afhankelijk van het Moskouse Patriarchaat beschouwde,en vooral,logischerwijze,gesitueerd was in Oost Oekraine zich nu ook in meerderheid afscheurt van het Moskouse Patriarchaat.. https://www.reuters.com/world/europe...ia-2022-05-28/ Of om eens terug te komen op de start van dit draadje.Met een verdere afscheuring van een totnotoe nog trouw deel van de Oekrainse afdeling van Orthodoxe kerk van het Moskouse Patriarchaat bereikt ook Kyrill exact het omgekeerde van wat hij misschien droomde... Kan er een Groot Oekrainse Orthodoxe Kerk RIJK komen nu met een leger van 2 miljoen soldaten die Rusland gewoon inlijft na harde uitputtingsoorlogje van 7 magere harde jaren??? Rusland uitputten nu en dan genadeklap uitdelen, waarna oekrainse militairen makkelijk heel rusland kunnen veroveren??? __________________ ====================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Binnen hoeveel jaar tijd zou het Oekrainse LEGER heel Rusland echt kunnen veroveren, als de Nato en de hele Westerse wereld alle offensieve middelen verstrekken aan een massieve Oekrainse aanvalsmacht van minstens 2,5 miljoen militairen, inclusief alle internationale vrijwilligers die willen meevechten om Rusland dus binnen 18,1888 jaar tijd helemaal plat te leggen en te veroveren, en helemaal in te lijven bij GROTE Christelijke Orthodoxe Oekrainse Super (NASSIE) Natie??
hhaah hahhah 2023 lekker gek beginnen, zal gekste jaar worden ooit. |
![]() |
![]() |