![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Nieuwe forumwetten stemmen? | |||
Ja, ik ben regelmatige poster en wil graag meestemmen over nieuwe forumregels. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 24,32% |
ja, ik ben een een sporadische poster, maar wil toch meestemmen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
Nee, ik ben een regelmatige poster maar wil niet stemmen. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 32,43% |
Nee, ik ben een sporadische poster en wil niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 16,22% |
Misschien wel of misschien niet. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
Ik ben moderator en hou me even terzijde tijdens deze poll |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
Ik ben geen poster. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Eigen polloptie (verklaar hieronder) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Om te beginnen: alle moderatoren zijn mijn beste vriendjes.
![]() Ze doen hun werk vol overgave. Los van al hun kwaliteiten, wil ik toch het moment nemen om stil te staan bij de forumregels die hier gelden. Waarom vraag ik me dat af? Omdat ik hier al lang en regelmatig ronddwaal, ik ben bijna verslaafd (Jan hyoens zou het graag horen. Hij staat hoog op mijn verbanlijstje. ![]() Misschien ben ik zelfs een forumconservatieveling, of geef me maar een ander stigma. Ik zelf zou dus graag over de nieuwe regels stemmen onder de (regelmatige) gebruikers. Wat denken jullie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat dit een poll zou zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Even geduld, beste vriend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd zou ik er niet aan beginnen. Probleem is dat er dan achteraf zesduizend threads gaan komen over al dan niet nieuwe regels die dan weer voor een bepaalde groep mensen goed zijn en voor anderen dan weer niet. Ik vind het systeem zoals het nu is op lange termijn nog het beste: een beperkte groep mensen die beslissen (het is ook hun forum) en als het je niet zint kan je oprotten naar elders. Mochten er regels zijn die niet echt werken wordt dat snel genoeg duidelijk, hier bijvoorbeeld, en kunnen ze eventueel worden aangepast.
Trouwens welkom terug, moderatorenvriendje ![]()
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Mijn insziens kunnen we het wetboek knippen en plakken (1000blz), het wetboek schelden en verwijten (1563blz), het wetboek wat hoort waar (9860blz) en het wetboek aanzetten tot geweld (589blz) en de andere kleinere wetboeken beter afschaffen (daar ze nooit volledig uitsluitsel zullen geven en de interpretatie altijd zal bevochten worden) en gewoon elk artikel dat gaat op het forum verschijnen eerst laten stemmen door de aanwezige forumleden. Daarvoor zou een wachtkamerforum moeten geopend worden. Status quo is vuilbak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Andere polloptie: "Ik ben wel een poster maar ik hou niet van nietjes."
Die is subtiel eh, laat de domme posterlollen maar komen! ![]() ![]()
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dan wordt er misschien wat minder geluld ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roept ge mij? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Klopt inderdaad wel wat je stelt. Het is nu al een chaos. [size=1](No offence moderatie) ![]() [size=1][/size] Een waarschuwing of aankondiging is misschien al in de goede richting. Dan zijn oude forumratten ook voorbereid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik zou er ook niet aan beginnen. Om te beginnen zie ik weinig problemen op dit forum (dus ik zie de noodzaak niet in) en anderzijds denk ik dat het in de praktijk niet gaat werken.
Je gaat zoveel tegengestelde meningen krijgen dat het een gigantische chaos wordt. En wie echt een dringende mening kwijt wil, kan nu ook al bij de moderator terecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() forumregels zijn een evolutie van trial&error. hoe ouder het forum wordt, hoe beter de regels worden. bovendien is iedereen hier in feite te gast op een forum en is het maar normaal dat de huisregels van de gastheren worden nageleefd. dat is mss niet democratisch, maar dat is dit land ook niet
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben het eens met nou nou.
Het forum is nu eenmaal ook in het bezit van de moderatoren dus vind ik dat ze zelf moeten bepalen wat wel en niet kan. Dit heeft weinig te maken met vrije meningsuiting, als je die hier niet kan uiten kan je dat altijd elders doen (niet dat ik beweer dat je je mening hier niet kan uiten, integendeel). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() goh, stel dat een van de regels met 75% wordt goedgekeurd
dan beginnen die 25% te neuten dat 25% procent van de forumgebruikers genegeerd wordt en het zwijgen wordt opgelegd en dat dat toch niet kan want 25% is toch een meerderheid... neen, liever het centraal geleide verlichte despotisme van de mod's respect dudes!
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() WelcomE Back Skill hombre!!!
![]()
![]() |
#18 |
|
![]() Het is hier al gezegd: dit forum is niet van ons.
Indien we met de regels niet akkoord gaan, of met bepaalde beslissingen, moeten we maar een ander forum opzoeken. Hetgeen niet betekent dat wij een bepaalde beslissing niet mogen bekritiseren. Maar uiteindelijk moeten wij er ons bij neerleggen, zoniet moeten wij het aftrappen. Zelfs een nodeloos, gezocht kritiseren, zodanig dat het met stalking zou kunnen gelijkgesteld worden, is volgens mij voldoende reden om ff geband te worden - ter lering. Maar dit blijft uiteindelijk slechts mijn mening.
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Merci. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Belachelijk. Ik zou laten stemmen om je opnieuw te verbannen.
Al was het maar voor je verdoken arrogantie ten aanzien van de eigenaars van dit forum, nu opnieuw met deze thread.