Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2023, 16:21   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Luchtverkeer...

Mijn vader zei daarstraks: kijk eens buiten wat er in de lucht hangt van vliegtuigen...

Dat moet zeker milieuverontreiniging zijn dacht ik.

Wat je ook veel ziet is dat al die 'vakantiegangers' hun hond of kat bijhebben en die maar in het wilde weg overal laten schijten.

Wat nog meer opvalt is dat er geen mens meer is die een zakje gebruikt ondanks er genoeg wegwerppalen staan.

Zoals ik al eerder schreef zijn het de mensen die hun straat en voortuintjes weten te verzorgen die er last van hebben.

Zo zei ik al eens tegen een dame die er last van heeft: Vraag eens aan diegenen die het laten doen of zij er gelukkig met zouden zijn als iemand het voor hun deur ging doen????

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 februari 2023 om 16:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2023, 16:43   #2
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Mijn vader zei daarstraks: kijk eens buiten wat er in de lucht hangt van vliegtuigen...

Dat moet zeker milieuverontreiniging zijn dacht ik.

Wat je ook veel ziet is dat al die 'vakantiegangers' hun hond of kat bijhebben en die maar in het wilde weg overal laten schijten.

Wat nog meer opvalt is dat er geen mens meer is die een zakje gebruikt ondanks er genoeg wegwerppalen staan.

Zoals ik al eerder schreef zijn het de mensen die hun straat en voortuintjes weten te verzorgen die er last van hebben.

Zo zei ik al eens tegen een dame die er last van heeft: Vraag eens aan diegenen die het laten doen of zij er gelukkig met zouden zijn als iemand het voor hun deur ging doen????
Wow, van vervuiling door vliegtuigen naar hondenstront in een simpele openingspost... Netjes.

Al vraag ik me nu wel af of het over vliegtuigen en. hun uitstoot dan wel over honden en hun uitstoot moet gaan.
En laten we katten niet vergeten want iedereen heeft het altijd over honden als het over strontzakjes gaat maar die katten schijten ook heel het land onder.

En niemand die zich daar druk over maakt. Behalve ikke natuurlijk, als ik een kat zie schijten in mijne hof (of zelfs nog maar gewoon door den hof zie lopen) laat ik mijnen hond los. Ja, ne jachthond. Exit kat. Ik zal wel met een zakje achterna komen.

Waar ging dat hier eigenlijk ook weeral over?
Oud 22 februari 2023, 16:44   #3
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Ik moet dringend stoppen met door de week zoveel te zujipen...
Oud 22 februari 2023, 17:51   #4
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Waar ging dat hier eigenlijk ook weeral over?
Luchtkakkers.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be