![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LINK
Blijkt uit metingen van het afvalwater. Zéér slecht nieuws. Dit is structureel. (het kan nóg erger: aan het presidentieel paleis in Kiev zouden de meters het niet meer aankunnen)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 maart 2023 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan zijn. En wat is dan uiteindelijk het probleem. De drugshandel volgens mij en velen. De havenstad is binnen deze context volgens mij van ondergeschikt belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar zoals de draadstarter al aangaf is dit S T R U C T U R E E L. Ja,er is de handel,maar zoals die metingen in het afvalwater lijken aan te tonen is ANtwerpen dus niet alleen een doorvoerpunt.. Er is dus een consumptieprobleem. En neen,ik denk niet aan "spuithuizen"waar allerlei marginalen zich een roes zetten,snuiven,roken,weet ik veel welke inname vorm... Ik denk aan "beau monde" parties en privé-fuiven overal waar het lijntje coke nu even normaal moet zijn als de hapjes..Tientallen zulke evenementjes per dag in zo een stad ongetwijfeld. De politie en het gerecht is misschien verkeerd bezig....Ik vrees dat eens de "beau monde" aangevallen moet worden,enkele party-crashes waarbij illegale goederen aangetroffen worden,en in aanwezigheid van belangwekkende personen...DAT zou een goed begin zijn van de "strijd tegen de harddrugs"... EN nu vragen we ons waarom waarom dat niet gebeurt hé....haaaa....? O ja,en denk niet dat dit iets van de laatste jaren is,forget it.Het is gewoon omdat de analysemethoden nu eindeloos veel sneller,juister en goedkoper zijn dan pakweg 25 jaar geleden dat we nu schijnbaar hoge cijfers zien.... Laatst gewijzigd door kelt : 25 maart 2023 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we de coke niet uit dat afvalwater rafineren en terug op de markt smijten, om zo de columbiaanse kartels wat te kloten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het is wel goed voor het milieu. Dan kunnen we de coke verslaafde paarsgestreepte groene voorhuidgarnalen echt helpen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel liters te distilleren voor er een lijntje op tafel ligt.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar zit veelal een beetje te hoog volk om binnen te vallen eh? Een simpel wietrokertje is makkelijker te pakken. Maar wat leren die cijfers nu eigenlijk? Volgens mij leren die ons dat er in Antwerpen relatief (want wordt zoiets in elke Europese stad gemeten?) veel coke-gebruikers rondlopen. Dus dan vraag ik me af: wat is het probleem? Die mensen gebruiken vrijwillig coke. En doe je dat met een beetje verstand is daar weinig mis mee. Elke dag een paar trappisten gaan binnengieten op de Groenplaats is zeker zo gevaarlijk. De paniek in de openingspost ("zeer slecht nieuws") neem ik dan ook graag met een korreltje zout. Trouwens: als Antwerpen een draaischijf is voor coke wordt er natuurlijk links en rechts ook coke in kleinere hoeveelheden opgeslagen. Stel dat de politie in zijn opslag binnenvalt. Waar gaan de bewakers dan (als ze er nog tijd voor hebben) met hun coke blijven? Juist ja, doorsjassen. Zou dat mee kunnen spelen in de hoge concentratie in de riolen? Ik neem aan dat wanneer er ergens zo een paar kilo coke door de wc wordt gejaagd dat de concentratie bij het zuiveringsstation wel gaat stijgen.
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een analyse van het water maken is redelijk eenvoudig. De coke er uit filteren om terug coke te krijgen is niet te doen/rendabel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat men de stoffen meet die vrij komen bij de afbraak van de coke in het lichaam, eerder dan de coke zelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hammmsteeerrrreen 2 pakken van een kilo kopen een gratis ! AH gaat dat met containerboten tegelijk moeten bestellen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar kunnen we de illegale verrijkers of levensgenietende Walen voor nemen, dan zijn die ook nuttig bezig. Als loon mogen ze er eentje per week snuiven. Iedereen content en meteen een grote sprong voorwaarts voor de economie.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Leg ons alstublieft uit waarom er... "kalk" in het afvalwater zit? Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Antwerpen is enkel de hoofdstad van Midden-Brabant. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een Britse docu over gezien van de "Sun".
Kwam er zo'n Vlaamse dealer aan het woord. "As long as you don't use your phone too much and don't buy Porsche. Nobody cares who you are and what you do." Zolang die haven immens groot is, is zijn handeltje veilig. De douane kan niet al die grond dekken. Beetje te makkelijk geschetst. Vond ik, precies zoals een tros bananen binnensmokkelen. Yupa kee. Niets aan de hand...
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij deze mijn felicitaties aan de Antwerpenaren op het forum.