![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
Koning Willem-Alexander biedt excuses aan voor het slavernijverleden analyse 1) Idee he, inzake Directe Democratie a la Thierry Baudet: via een keihard referendum onder ruim 1 tot 3 miljoen geselecteerde Raszuivere Germanilanders die in het maatschappelijk middenveld aktief zijn of vermogend, gewoon uitzoeken of zij zin hebben om de Vreedzame etnische zuivering en zelfdeportatie van minstens 88,1888 procent van alle surizwarten incl hun genetische afstammelingen tot de zevende graad te financieren, eventueel via obligatie leningen en aandelen in harde Investerings fondsen voor het bouwen van een sterke, massieve economie in Switie Sranang, wel ism met minstens 10.000 Zwaarbewapende Indiase troepen die permanent gestationeerd moeten worden in het nieuwe Shri Rama ka Desh en die zo dus de democratie, rust, politieke stabiliteit, orde, Surinaamse Dharma en alle Indiase Sarnamies moeten bewaken met harde hand, op SCHERP. HEt huidige surinaamse leger wordt volledig ontmanteld en de surinaamse politie komt onder commando van Nederland en Duitsland. 2) Ja nu hard zijn is beste, zielig nu sranang, beestenboel daar zielig zielig zielig. Geen sprake van Keti Koti, excuses zijn leuke krokodillen tranen, levert niets op ok, hoogstens wat meer superieur blank sperma op zakdoekjes na het afvegen van de volgespoten zwarte slavenkutjes. Mijn natte rectale vingerdroom is een nieuwe Switie Sranang bouwen binnen 18,1888 lange maandjes, maar ok gepennehoerde fantasieen op goedkoop, ongelinieerde, A4 toilet papier is makkelijk dan de harde realiteit. 3) Niemand schiet hier iets mee op denk ik, KONING haha vergiffenis verzoeken haha allemaal chantage en zielig doen. Wat doen zij nu in Nederland?? Hier de boel terroriseren met KOZP?? ( KNOCK out Zwarte Piet) en dan de arme witte man de zwarte piet toeschuiven?? Poetin weet hier wel raad mee denk ik, gewoon een lekkere dikke, warme, stijve Russische Sermat ICBM met tien kernkoppen in die nauwe zwarte nucleaire gaatjes douwen. hahha hhaa wel zonder condoom en zonder glijmiddel, lekker ruw, strak gevoel he in die grote zwarte, uitgehongerde, HEILIGE Afrikaanse doosjes. Doe mij maar een Afrikaantje in alle Hollandse bordelen haha hahh. 4) Het is gewoon chantage ok wat deze afrikanen nu doen in Nederland, huidige Nederlandse blanken zijn allang klaar met hun Koloniale verleden en hebben de fout gemaakt om al die Afrikaantjes en andere zwartjes teveel rechten te geven in hun kleine blank Holllandse kippenhokjes, dus het beste is dat het voer binnenkort gewoon helemaal op raakt, zodat de buitenlandse legkippetjes dan vanzelf wegvliegen terug naar hun eigen grotere, buitenlandse leghokjes in Suriname, Afirka, Marokko, India, Turkije, Pakistan, Antillen, enz enz. 5) Geef gerust je mening ok. of pb ons ================================== https://www.nu.nl/binnenland/6270258...jverleden.html Koning Willem-Alexander biedt excuses aan voor het slavernijverleden Door Afran Groenewoud 01 jul 2023 om 14:38Update: 2 uur geleden 1.7K reacties Koning Willem-Alexander heeft excuses aangeboden voor het Nederlandse slavernijverleden. Dat deed de koning zaterdag in een toespraak tijdens de Nationale herdenking slavernijverleden in Amsterdam. "Voor deze misdaad tegen de menselijkheid vraag ik vergiffenis", zei de koning. De koning zei dat "we in de archieven de feiten door de bril van de boekhouder lezen. De stem van de tot slaaf gemaakte mensen is verwaaid in de wind." Willem-Alexander benoemde in zijn toespraak nadrukkelijk de Nederlanders die het "overdreven vinden" om excuses te maken voor zaken die zo ver in het verleden liggen. "Zij ondersteunen echter wel in grote meerderheid de strijd voor gelijkwaardigheid van alle mensen", zei de koning. "Stel uw hart open voor de mensen die hier niet zijn, maar die wel willen werken aan een samenleving waarin iedereen volwaardig kan meedoen. Respecteer dat er verschillen zijn in achtergrond en beleving." De koning haalde zinnen aan uit gesprekken die hij het afgelopen jaar voerde met Nederlanders. "We moeten af van die verkramptheid: fouten maken mag", aldus de koning. "We moeten ongemak omarmen." Willem-Alexander verwees naar een lopend onderzoek naar de betrokkenheid van het koninklijk huis bij de slavernij, waar hij opdracht toe gaf. Maar hij liep ook al vooruit op de uitkomsten: "Voor het overduidelijke gebrek aan handelen tegen deze misdaad tegen de menselijkheid, vraag ik vandaag, op deze dag dat we samen het Nederlands slavernijverleden herdenken, vergiffenis." Zijn excuses werden met luid applaus en gejuich ontvangen. De koning eindigde zijn toespraak in het Surinaams. Vertaald zei hij: "De ketenen zijn verbroken, broeders en zusters." Een bijzonder moment was toen de genodigden mee neurieden met de muziek toen de koning de eerste krans legde. Beeld uit video: Zo biedt de koning excuses aan voor het slavernijverleden0:50 Zo biedt de koning excuses aan voor het slavernijverleden Toespraak Willem-Alexander komt aan bij aanwezigen: 'IJzersterk en doorleefd' Zie ookToespraak Willem-Alexander komt aan bij aanwezigen: 'IJzersterk en doorleefd' Regering bood in december al excuses aan Officieel heeft Willem-Alexander zijn excuses voor het slavernijverleden al eerder aangeboden. In december sprak premier Mark Rutte deze excuses uit namens de Nederlandse Staat. Ook de koning is daar onderdeel van. Maar veel mensen wilden heel graag dat Willem-Alexander zelf excuses uit zou spreken. Dat gold vooral voor nazaten van tot slaaf gemaakte mensen en inwoners van voormalige Nederlandse koloniën. Zij zien de koning als hét symbool van de Nederlandse Staat. Zaterdag kwamen de excuses dus ook uit de mond van de koning. Hij sprak de woorden uit bij het Nationaal monument slavernijverleden in het Amsterdamse Oosterpark. Bij het Nationaal monument slavernijverleden vindt ieder jaar op 1 juli de nationale herdenking van het slavernijverleden van Nederland en voormalige Nederlandse koloniën plaats. Dit jaar is het op 1 juli precies 150 jaar geleden dat de slavernij in Suriname ook in de praktijk werd afgeschaft. Die historische Surinaamse gebeurtenis staat bekend als Ketikoti. Op de voormalige Nederlandse Antillen heet het einde van de slavernij Dia di Abolishon. Afran Groenewoud is verslaggever samenleving en inclusie Afran schrijft over ongelijkheid in de maatschappij en koloniale geschiedenis. Lees hier meer verhalen van Afran. Met deze tekst bood Willem-Alexander excuses aan voor het slavernijverleden Zie ookMet deze tekst bood Willem-Alexander excuses aan voor het slavernijverleden Koning vond excuses uit zijn mond eerder dubbelop In gesprek met NU.nl vertelde Willem-Alexander in februari nog dat excuses uit zijn mond er niet zouden komen, omdat die excuses dus al namens de Nederlandse Staat waren aangeboden. In de podcast Door de ogen van de koning herhaalde de koning dit standpunt. Op Koningsdag zei Willem-Alexander dat hij eerst een lopend onafhankelijk onderzoek naar de rol van het Huis Oranje-Nassau in de koloniale geschiedenis wilde afwachten. De koning gaf vorig jaar zelf de opdracht tot dat onderzoek, dat drie jaar zou duren. Tijdens de toespraak van Rutte in december waren in acht voormalige koloniën waar ons land slavernij toepaste, kabinetsleden aanwezig. Sommige nazaten van tot slaaf gemaakte mensen vinden dat ook Willem-Alexander op bezoek op deze "plaatsen delict" excuses moet uitspreken. Volg dit onderwerp Volg koloniale geschiedenis Dit gebeurde er op de acht plekken waar Nederland slavernijexcuses aanbood Zie ookDit gebeurde er op de acht plekken waar Nederland slavernijexcuses aanbood Kabinet geeft geld voor bewustwording slavernijverleden Eerder concludeerde het kabinet na onderzoek al dat racisme en discriminatie in het heden deels het gevolg zijn van het slavernijverleden. Daarom belooft het ervoor te zorgen dat de samenleving zich bewust wordt van deze samenhang. Daarvoor maakt het kabinet geld vrij voor (geschiedenis)onderwijs, onderzoek, kunst en maatschappelijk debat. Ook komt er een Nationaal Slavernijmuseum in Amsterdam, waaraan het kabinet 29 miljoen euro meebetaalt. Dat moet de tot recent eenzijdige verhalen over het slavernijverleden vanuit de koloniale machthebbers aanvullen met het perspectief van tot slaaf gemaakten. Nederland heeft namelijk eeuwenlang vooroordelen en onwaarheden over mensen van kleur gepromoot. Dat deed het om de slavernij goed te praten. Bezoekers luisteren naar de toespraak van koning Willem-Alexander.Foto: ANP Dit is het nut van (nu nog) excuses aanbieden voor de slavernij Zie ookDit is het nut van (nu nog) excuses aanbieden voor de slavernij Beeld: ANP 1.7K reacties Lees meer over: Slavernij Koning Willem-Alexander Binnenland Ketikoti Koloniale geschiedenis Afran Groenewoud NUjij: Uitgelichte reacties Nurse55 Obstetrieverpleegkundige 01 jul 2023 om 17:47 Prima toch dit? Ik heb helemaal niets met het koningshuis en zou graag een Republiek der Nederlanden zien. Maar dit is wel degelijk een goed en terecht statement. Nederland én het koningshuis hebben nu eenmaal misdaden tegen de menselijkheid gepleegd, onder andere in de vorm van slavernij. Daar excuses voor aanbeden is niet meer dan normaal. Niemand wordt daar minder van! Respect: ???? 4 Reacties: ???? 3 Reageer J_Olffen 01 jul 2023 om 17:44 Ik ben geen fan van de monarchie, maar Willem-Alexander heeft dit echt heel erg sterk gedaan. Hij laat hiermee zien dat het koningshuis toch een (verbindende/morele) functie kan hebben. Eerst schetste hij de context: in Nederland was slavernij expliciet verboden - maar in de koloniën werd het wél toegestaan en actief in stand gehouden. Daarna heeft hij het onbeschrijfelijke leed en onrecht wat zoveel tot slaaf gemaakte mensen die honderden jaren (!) is aangedaan zo goed mogelijk in woorden proberen te vatten en respect getoond voor het moedige - en wreed neergeslagen - verzet wat hiertegen gepleegd is. Vervolgens zijn gemeende excuses aangeboden en vergiffenis gevraagd voor wat er mede uit naam van onze bestuurders en het koningshuis is aangericht. En dat alles met volle overtuiging en inlevingsvermogen, niet gewoon het lafjes voorlezen van een ambtelijke tekst. King for a day. #ketikoti Respect: ???? 4 Reacties: ???? 0 Reageer Bekijk alle reacties https://www.nu.nl/binnenland/6270258...jverleden.html =================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het nut hier van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een idioot, t is 150 jaar geleden
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() haha haha Koning haha herstelfonds zegt hij hahah hij kan liever HOMOOTJE sinterklaasje Kapoentje spelen met grote strap ons aan.
HOOG Tijd om het hele koningshuis ontslag te geven, mogen ze vuilnis gaan ophalen in Afrikaanse Bijlmer en Afrikaanse wijken in Rotterdam en vergiffenis verzoeken voor al hun koloniale wandaden. In oudgermaanse tradities bestonden er geen koningen via erfopvolging, elke Grote Sterke Germaanse leider moest zich met eigen bende, zwaard en knots omhoog knokken. idiote vertoning, onwaardig voor elke Trotse Germanilander in de aankomende Republiek der Germanilanders IO. Veel Germanilanders zeggen nu toch: Weg met deze oranje sinterklaas ============================= https://www.nu.nl/binnenland/6270263...doorleefd.html Toespraak Willem-Alexander komt aan bij aanwezigen: 'IJzersterk en doorleefd' Door Afran Groenewoud 01 jul 2023 om 16:09Update: 7 uur geleden 1.4K reacties Koning Willem-Alexander bood zaterdag excuses aan voor het Nederlandse slavernijverleden. Dat hij dat in zijn toespraak persoonlijk maakte, kwam aan bij de aanwezigen in het Amsterdamse Oosterpark. Willem-Alexander vroeg ook om vergiffenis voor het slavernijverleden van zijn eigen voorouders. Dat had Linda Nooitmeer, de voorzitter van het Nationaal Instituut Nederlands Slavernijverleden en Erfenis (NiNsee), nooit verwacht, zegt ze tegen NU.nl. Naast de woorden van de koning was Nooitmeer ook heel blij met de emoties en het applaus waarmee het publiek daarop reageerde. "Een enorme steun in de rug." "Dit vond ik heel mooi", reageert Angelique Duijndam vanuit Middelburg namens Keti Koti Zeeland. "Het koninklijk huis heeft via de woorden van Willem-Alexander verantwoordelijkheid genomen." Rabin Baldewsingh, de Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme, was na de toespraak van Willem-Alexander zichtbaar emotioneel. "Dit was schitterend. Vooral dat de koning om vergiffenis vroeg voor het Nederlandse slavernijverleden raakte mij. Je zag dat hij zijn woorden echt had doorleefd." Beeld uit video: Zo bood de koning excuses aan voor het slavernijverleden0:50 Zo bood de koning excuses aan voor het slavernijverleden 'Dit biedt vertrouwen voor de toekomst' Door de woorden van de koning kreeg Rajendre Khargi, de Surinaamse ambassadeur in Nederland, het vertrouwen dat rond het slavernijverleden verbinding kan komen tussen Nederland en de voormalige kolonie. "Dit was een ijzersterke toespraak. Dit biedt vertrouwen voor de toekomst." Ook vanuit Suriname kwamen vooral positieve reacties. "De koning heeft uit het hart gesproken en is weer verder gegaan dan de woorden van premier Mark Rutte afgelopen december", zegt Armand Zunder namens de Nationale Reparatie Commissie Suriname. "Dit is een belangrijke stap voorwaarts in het proces van erkenning en herstel." Johan Roozer van het Surinaamse Nationaal Comité Herdenking Slavernijverleden noemt de woorden van Willem-Alexander vanuit Paramaribo "sympathiek". Toch had hij ook gehoopt op een gebaar richting nazaten van tot slaaf gemaakte mensen in de vorm van bijvoorbeeld een herstelfonds. Hortence Verbond uit Amsterdam-Zuidoost zat al uren van tevoren klaar voor de toespraak van koning Willem-Alexander.Foto: Afran Groenewoud 'Hierdoor kunnen we vooruitkijken' Net als Khargi was ook Rene Violenus, gevolmachtigd minister van Sint-Maarten, aanwezig bij de toespraak en legde een krans bij het Nationaal monument slavernijverleden. "Het deel van de toespraak waarin de koning vergiffenis vroeg, vond ik heel sterk", reageert hij. "Door deze woorden kunnen we met zijn allen vooruitkijken." Ook directeur Lionel Martijn van Stichting Overlegorgaan Caribische Nederlanders werd geraakt door de woorden van Willem-Alexander. "Het was een mooie, oprechte toespraak. Helemaal mooi was het geweest als de koning niet alleen in het Surinaams maar ook in het Papiaments had gesproken." Het publiek was eveneens onder de indruk. Dat gaf de koning na afloop van zijn toespraak een hartstochtelijk applaus. Door de regen waren tranen lastig te herkennen, maar rode ogen waren er genoeg onder de massaal toegestroomde belangstellenden. Met deze tekst bood Willem-Alexander excuses aan voor het slavernijverleden Zie ookMet deze tekst bood Willem-Alexander excuses aan voor het slavernijverleden Voorstanders excuses wijzen op symboolfunctie koning Veel mensen wilden heel graag dat Willem-Alexander zelf excuses zou uitspreken. Dat gold vooral voor nazaten van tot slaaf gemaakte mensen en inwoners van voormalige Nederlandse koloniën. Zij zien de koning als hét symbool van de Nederlandse Staat. Zaterdag kwamen de excuses dus ook uit de mond van de koning. Hij sprak de woorden uit bij het Nationaal monument slavernijverleden in het Amsterdamse Oosterpark. Bij dat monument vindt ieder jaar op 1 juli de nationale herdenking van het slavernijverleden van Nederland en voormalige Nederlandse koloniën plaats. Dit jaar is het op 1 juli precies 150 jaar geleden dat de slavernij in Suriname ook in de praktijk werd afgeschaft. Die historische Surinaamse gebeurtenis staat bekend als Ketikoti. Op de voormalige Nederlandse Antillen heet de dag Dia di Abolishon. Afran Groenewoud is verslaggever samenleving en inclusie Afran schrijft over ongelijkheid in de maatschappij en koloniale geschiedenis. Lees hier meer verhalen van Afran. Koning vond excuses uit zijn mond eerder dubbelop In gesprek met NU.nl vertelde Willem-Alexander in februari nog dat excuses uit zijn mond er niet zouden komen, omdat die excuses al namens de Nederlandse Staat waren aangeboden. In de podcast Door de ogen van de koning herhaalde de koning dit standpunt. Op Koningsdag zei Willem-Alexander dat hij eerst een lopend onafhankelijk onderzoek naar de rol van het Huis Oranje-Nassau in de koloniale geschiedenis wilde afwachten. De koning gaf vorig jaar zelf de opdracht tot dat onderzoek, dat drie jaar zou duren. Volg dit onderwerp volg koloniale geschiedenis Dit gebeurde er op de acht plekken waar Nederland slavernijexcuses aanbood Zie ookDit gebeurde er op de acht plekken waar Nederland slavernijexcuses aanbood Beeld: ANP 1.4K reacties Lees meer over: Slavernij Koning Willem-Alexander Binnenland Ketikoti Koloniale geschiedenis Afran Groenewoud https://www.nu.nl/binnenland/6270263...doorleefd.html ============================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik toch niet zot hoor. Tenslotte is Willem-Alexander toch staatshoofd en bijgevolg wanneer hij een formele verklaring uitspreekt doet hij dat in opdracht van of op advies van de regering. Rekening gehouden met het feit dat destijds Nederland actief in de slavenhandel betrokken was vind ik die uitspraak op zijn plaats.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dacht ik ook direct: wat een idioot!!!
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik dank dat die z'n hersenen tussen z'n benen zitten.
Ik ben absoluut geen voorstander van ons koningshuis, laat dit geweten zijn, maar dan heb ik toch meer respect voor hetgeen onze majesteit deed. Hij drukte zijn spijt ui over hetgeen er in het verleden gebeurde. Ik kan mij niet excuseren voor iets waar ik geen deel aan gehad heb. Ik kan mij niet excuseren voor feiten die mijn vader of mijn moeder ooit pleegden (niet dat ze dat deden). Ik dacht echt en oprecht dat een zonde niet overging van ouders naar kinderen, hoe erg die zondes ook waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
men is er uit bepaalde hoeken alles aan het doen om onze jongeren met iets op te draaien waar zij totaal geen zaken met hebben daar zij in de meeste gevallen nog niet eens geboren waren toen het zichg afspeelde. Het heeft nu niets anders te maken met dat diegenen die ons het slavernijverleden opdringen er gewoon *kassa*kassa* willen voor zien. Het slavernijverleden
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha blanken schuldcomplex aanpraten?? negerslavernij?? ach die negers werden door negers zelf gevangen, mishandeld, geketend, verkracht en verkocht aan blanke handelaren in heel Afrika, dus de negers zijn zelf de schuldigen, zij verkochten hun eigen lagere negers aan de blanke barbaren uit Europa en kregen er waardevolle spiegels, kraaltjes en aardewerk flesjes voor, maw negers handelden in negers. Destijds zou geen enkel Blank land hun lagere blanken verkopen als slaafjes aan bv Afrikaanse slavenhandelaren of aan de rijke arabische islamieten. Aktieve Slave Trade Chain he begint bij de negers zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() deze pseudo Koning praat voor zichzelf als Individuele Nederlander en het Blank Nederlandse volk heeft hier niets aan verder, hij vertegenwoordigd hen niet.
Beste is deze koning maar gelijk onttronen, zo meisjesachtig, zwak, zielig en dom om vergiffenis smeken ten overstaan van gekleurde afrikaanse en indiase wilden is een koning onwaardig in Germaniland. geen enkele blanke maalt er nog om dat vroeger 30 procent van de blanke europeanen slavenvolk waren. afrika en india hebben in dit heden nog steeds honderden miljoenen slaven in hun eigen barbaarse economische uitbuitings systeem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://historiek.net/abolitionisme-...iedenis/83658/
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 2 juli 2023 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja ik geef jou gelijk. hele logistieke keten vd negerslavernij moet je beschouwen, dus die negers in suriname moeten ook excuses vragen aan die negers in West Afrika die hun voorouders gingen vangen, martelen, verkrachten en keihard naakt verkopen aan de blanke barbaren. Negers verkochten NEGERS ok, tot op de dag vandaag is er Negerslavernij in Afrika door NEGERS zelf ok. Deze KONING moet dit toch weten hahha haha of is hij zo ongeletterd en onwetend?? Maxima verstrekte nog micro kredieten in Afrika vroeger dus zij weet alles over negerslavernij in Afrika door negers zelf. Economische Slavernij is het uitbuiten, mishandelen, onderdrukken, intimideren, doodwerken en keihard onderbetalen of NIET betalen van je arbeiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wacht nog steeds op het tijdstip dat de Arabische en Ottomaanse slavenhandel in de Afrikaanse medemens eens gedetailleerd onder de loep wordt genomen. Laat staan dat er van daar eens spijtbetuigingen of zelfs excuses komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha haha strong point Noord Afrika Grote Holocaust daar sedert 7de eeuw, alle negers uitgemoord en verkracht door Arab islam legers, dus er zijn daar geen nazaten meer in leven van de neger slaven die dus nu om zielige excuses kunnen verzoeken. En grootste deel ARAB/ Negermix nazaten is nu geislamiseerd. Ruiim 125 miljoen negers totaal uitgemoord en tot slaaf gemaakt door de Arabisch islamitische legers in Noord Afrika tot diep in het midden. Het was normaal om elke jonge negerman te ontmannen en/of te castreren, al vanaf de geboorte ok. de europese blanken waren dus heel HUMAAN mbt negerslaven denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 9 juli 2023 om 22:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer gaat Erdoan zijn spijt uitdrukken voor het ontvoeren van jonge gastjes voor het Janitsaren leger, en de import van blanke slavinnen voor hun harems te bevolken.
En de Arabieren, nog zo een volkske dat er gretig gebruik van maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Juist. Zie Soedan en Mauretanië. In Libië is de slavenhandel in sub-Saharaanse Afrikanen welig aan het tieren. Maar de "witmens" is in alle eeuwigheid de stouterik.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() mooi excuses zijn binnen, KASSA rinkelt 200 miljoen euro ...... miljarden euro's......
nu dus snel je koffers inpakken, enkeltje containerschip Afrika ok alle nazaten afrikaanse slaven tot zevende graad......... BACK to the Future....... cirkel is dan rond, vergeet je glijmiddel niet he en neem genoeg condooms mee ...... |
![]() |
![]() |