![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zijn daar schoon mannen.
Je vraagt er een premie aan (DHZ-zoldervloerisolatie) en leest op de website dat je dat best online doet zodat de premie sneller uitbetaald kan worden ("vaak al binnen één maand"). Toppie!! Alle papieren bij elkaar geharkt (facturen, verklaringen,...), door de scanner gejast en hoppa; online aanvraag. Half december. Rond half januari mijn geld terug op de rekening dus! Perfect! ... Niet dus. We zijn ondertussen half maart (nagenoeg 3,5 maand verder) en mijn aanvraag staat bij Fluvius nog steeds als "aanvraag geregistreerd" aangeduid. Begin februair al eens gemaild en toen wist men te vertellen dat ze toen aan de aanvragen van 16/11 bezig waren. Dus de aanvragen van een maand voor mijn aanvraag. Ik dacht: "Oke, ze staan nog een goeie maand achter, binnen een maand ben ik dus aan de beurt." ... Weer niet dus. We zijn ondertussen al anderhalve maand verder en blijkbaar zijn ze nog altijd niet bezig aan de aanvragen van half december... Ik heb er geen problemen mee dat dat zo lang duurt, ik heb er wel problemen mee dat ze vooraf op hun website laten uitschijnen dat dat binnen de kortste keren geregeld gaat zijn. Wat dus klaarblijkelijk niet is. Nog mensen die zulke ervaringen met (premieaanvragen op) Fluvius hebben?