![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
Nederlandstalige moslims einde Ramadan, OMVOLKING is FEIT Zielig zielig analyse 1) Ja, ik ben al oud, chronisch ziek, verstoten, niemand meer, zal eenzaam en alleen sterven denk ik, waarschijnlijk zelfmoord of euthanasie in toekomst, nu al is alles al dood in mijn leven, ben stervende, en gewoon al halfdood, zo voelt het aan. Na de DOOD zal ik tot de eeuwigheid NIETS meer zijn ok, dus daarom vind ik het nu zo zinloos om nu eventjes Hindoe aapje, MOslim, Christen, Hollander, Surinamer, Hindoestaan, Inder, Turk, Suri blakamang, enz enz, te zijn, omdat dit gewoon tijdelijke, gebonden, materiele schijnidentiteiten zijn en dit leerde ik toch van Wieroe, mijn kattige goeroe, RIP 09.09.2023. NU begin ik eea te begrijpen van de Bhagavad Gita, mbt de illusie van materiele gebondenheid en gevangenschap in de materiele waanwereld. NIET simpel ok. Ja DOOD zijn is mooi, het biedt mij nu specifieke voordelen, alles is zo tijdloos en eeuwig, NIETS meer zijn, raar gevoel ok. 2) ZIe onder, ja Interne OMVOLKING door geboorten gaat nu exponentieel, veel moslim meiden baren apetrots nu voor hun islam en ok ik ken veel moslim meiden nu overal in Delft, goede hartsvriendinnen die mij gewoon lekker gek en kattig vinden in mijn Gammafiele HHM Katten en Apen mode pakjes, leuk nu al deze nieuwe vriendinnen overal, heilige maagdelijke dochters van Allah. Ja, nu pas kan ik Allah dus ahw meta fysisch modelleren en definieren, en ik denk dat het dus gewoon pure kwantum fysica is in onze levende wereld. Nee, SPOT niet met Allah, het is een van de HOGERE KOsmische Krachten en Machten op aarde nu en er zijn miljoenen van overal, bij elke levende soort. En Ja hoor, het is RAAK, Allah zelf zegende mij afgelopen 7 jaar, met de hoogste darshan, prana, gyaan, zegen, gezondheid, sociale kring, en vitaliteit, RAAR MAAR WAAR, Allah ho Akbar, maar ok Allah is niet perse ISLAM. Het is Harde meta fysica in onze levende mensenwereld. 3) Islam is toch een VERRIJKING VOor Nederland en het inheemse blanke Nederlandse volk, net zoals hindoeisme, boeddhisme, taoisme, shintoisme, scienotology, christendom, enz enz, en ik denk echt nu dat de islamitische Nederlanders, zgn Allahtonen toch gewone, hardwerkende, voorbeeldige burgers zijn geworden, die een significante bijdrage leveren aan de Nederlandse welvaart en perfekt aangepast zijn. IK ben geen deskundige, zie onder de reacties ivm Ramadan discussie maansikkel, interessant, foutloos Nederlands, islamitische uitingen, ja Nieuwe Nederlanders?? Of zijn het Trojaanse Kamelen uit Mekka?? ========================================== Data Facebook discussie Ramadan einde als nieuwe maansikkel te zien is NOS · Voor vastende moslims is het einde van de ramadan in zicht. Maar de vraag is of deze vanavond of morgen is afgelopen. Dit wordt bepaald door de nieuwe maansikkel, die de volgende maand inluidt. --------------------------- NOS Nieuws• gisteren, 14:48 •Aangepast vandaag, 06:22 Einde aan onzekerheid voor moslims: vandaag Suikerfeest Voor de meeste moslims in Nederland is vandaag het Suikerfeest. In Saudi-Arabië is gisteravo https://nos.nl/artikel/2472163-einde...ag-suikerfeest Reacties van Nederlandstalige moslims en WOKE Blanke HOllanders: Bilal abou Zakaria · Moge Allah onze gebeden, vasten en liefdadigheid accepteren en het een gezegende eid feest mag zijn. Voor onze broeders en zusters haal het maximale uit. Dit is een islamitische feestdag! Beantwoorden 10 u Smahane Smahane Voor al mijn broeders en zusters Eid el Fitr Moge Allah swt onze vaste accepteren?? Beantwoorden 14 u Yous Alhoceima Wij zitten helemaal niet vol spanning… als wij een dag extra kunnen vasten zijn wij blij !! Beantwoorden 21 u Binto Alioua Bedankt allemaal voor de leuke reacties en de felicitaties ???? Beantwoorden 19 u Jack Morris Respect aan alle moslims die hebben gevast moge Allah swt onze vasten accepteren en ons gelukkig maken in het leven!???? Beantwoorden 17 u Jetty Boonstra Een mooi Suikerfeest voor iedereen gewenst ! Dag maakt volgens mij niet uit Ik vind het knap dat je dit kunt doen Maar er ook weer van geniet Maak er met elkaar een mooi samen komen van ?? Beantwoorden 12 u Sven Better Fijne Eid al-Fitr ?? ik vind het maar knap, diep respect voor de discipline die jullie opbrengen! Beantwoorden 1 u Amin Snijders Ja vanavond is heel spannend As Roma - Feyenoord ?? Beantwoorden 20 u Mala Bholai Wij geloven in de Koran.Als het nog een dagje moet,geen nood.Geen spanning.We moet volgens de regels alles afronden.In'Sha'Allah???????????? Beantwoorden 20 u Fardowsa Abdule Eid Mubarak lief Zusters en Broeder. Beantwoorden 12 u Klaaske van der Galien Eid Mubarak , respect ? Beantwoorden 15 u Omar Abbou Er is helemaal geen spanning zene. We vasten met alle plezier en genieten van deze mooie maand. We wachten geduldig af en als ze de volle maan waarnemen dan vieren we het samen. Mooie maand vol zegeningen en mijn lichaam heeft ook kunnen detoxen. Ik kijk uit naar volgende ramadan ???? Beantwoorden 16 u Mina EB Bedankt allemaal voor de leuke reacties en felicitaties ?????? Beantwoorden 17 u Shawkat NL Moge Allah ons vasten accepteren, onze zondes vergeven en ons de mogelijkheid geven om de volgende ramadan te bereiken.????Eid Mubarak ???????? Beantwoorden 6 u Ingrid ter Laan-Coenraad Ik wens iedereen een fijne Eid Al- Fitr. Beantwoorden 17 u Samime Dogan Wij zijn klaar met vasten en morgen is suikerfeest ???????? wij doen met kalender ???? Beantwoorden 15 u Khalid Boun Zie geen spanning hoor? Extra dag vasten is heerlijk, of het Suikerfeest is ook heerlijk ???? Beantwoorden 21 u Anna Haziri Moge Allah swt onze vasten accepteren! ?????????? Alvast veel plezier ???????????????????????? Beantwoorden 15 u Diana Akouche Super fijne feestdagen ???? Beantwoorden 21 u Kim Posthuma Vind de ramadan maand altijd zo heerlijk , jammer dat die afgelopen is! Beantwoorden 5 u Gert Tempelman En ik heb lekker weekend.!! Beantwoorden 18 u Jojo Jmoe Mijn kinderen hopen heel graag morgen! Beantwoorden 19 u AmAni Abud Eid Mubarak voor iedereen Beantwoorden 2 u SA RA Welke spanning? Beantwoorden 21 u Natascha Bastein Alvast Eid Mubarak gewenst ???? Beantwoorden 16 u Moustafa Makhlouf Moge Allah ons vasten accepteren, onze zondes vergeven en ons de mogelijkheid geven om de volgende ramadan te bereiken. DAAR KRIJGEN WE SPANNING VAN!! Beantwoorden 21 uBewerkt Laila El Ik hoop het zaterdag nog een dag blijven in deze geweldige maand ???? Beantwoorden 20 u Jan Wiekens Een fijne #ramadan2023 en #suikerfeest iedereen. En eet smakelijk (op welke dag jullie dit ook vieren). ???????????? Beantwoorden 16 u Karin Broeders-Klis Voor alle moslims een heel mooi Suikerfeest gewenst! Eid Mubarak???? Beantwoorden 20 u ???? ??*?? Voor alle moslims Eid mubarak???? ???????? Moge Allah swt onze vasten accepteren ameen???? Beantwoorden 17 min Judith Koops Voor iedereen die aan het vasten is, alvast een fijn suikerfeest! Eid Mubarak! Beantwoorden 17 u Diana van den Heerik Sebastiaan de Haas Ik vind het bijzonder dat jij jezelf singer noemt. Beantwoorden 16 u Anas Ahmad Ik hoop het zaterdag nog een dag blijven in deze geweldige maand ???? Beantwoorden 19 u Yvonne Schellen Eid Mubarak to all our Friends and family ramadan eid mubarak GIF Beantwoorden 19 u Latifah Ouch Jolanda Postma wat ben jij kinderachtig zeg! Ik zou zeggen geniet van je bbq, wel goed kauwen he anders ga je je mss verslikken. Fijne avond alvast Beantwoorden 20 uBewerkt Michelle Van Alphen-Wolf Fijne Eid Al-Fitr . Beantwoorden 6 u Bianca van Boordt Beantwoorden 3 u Mariëtte Speet Mooi Suikerfeest gewenst. ???? Beantwoorden 1 u Swh Henniesz Fijne feestdagen iedereen. Beantwoorden 16 u Arif Arslan Op naar de volgende in sha Allah mogen Allah al onze vasten goede dade, gebeden accepteren Allahuma Ameen Eid mobrouk broeders en zuster ???????? ========================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tldr
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen ze zich verslikken in hun suikerfeest.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 april 2023 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ahha haha hahha zie onder zal zeker de WIL en zegen van ALLAH worden he mooie superstormen (Orkaankrachten vanaf rond de 200 KM/uur, vb Eunice drieling storm eind feb 2022 had max windsnelheden in binnenland Nederland tot rond de 144 km/uur. ) , krachtig genoeg om de massaloze en gewichtsloze zielen van alle moslims terug te blazen naar hartje Mekka.
========================== https://scientias.nl/europa-staat-sa...en-te-wachten/ Europa staat Sandy-achtige superstormen te wachten 29 maart 2013 Caroline Kraaijvanger 2 min. lezen West-Europa kan zijn borst natmaken. Door toedoen van de opwarmende aarde zal het continent in de toekomst met steeds meer getransformeerde orkanen – ?* la superstorm Sandy – te maken krijgen. Dat concluderen Nederlandse wetenschappers. Orkanen: daar heeft Europa maar weinig mee te maken. Soms worden we getroffen door een orkaanrestant, maar vaak doen deze restanten niet meer aan een orkaan denken. Het zijn eerder flinke stormen. Maar in de toekomst kunnen we veel heftigere herfststormen gaan verwachten, zo schrijven wetenschappers in het blad Geophysical Research Letters. Europa krijgt dan waarschijnlijk te maken met getransformeerde orkanen. Dat zijn orkanen die al zijn afgezwakt, maar verder gaan als zeer zware stormen, met windsnelheden van orkaansterkte. Een bekend voorbeeld van zo’n getransformeerde orkaan is Sandy: een storm die in oktober voor grote schade zorgde in New-York. Factoren De wetenschappers voorspellen nu dus dat we in de toekomst ook in West-Europa vaker van deze superstormen mogen gaan verwachten. Dat is het resultaat van klimaatverandering. Maar hoe zorgt een warmer wordende aarde nu voor meer van deze superstormen in Europa? Op verschillende manieren, zo stellen de onderzoekers. Door de opwarming van de aarde kunnen orkanen boven de Atlantische Oceaan verder naar het noorden trekken, zonder dat ze daarbij hun intensiteit verliezen. Ook zullen we gaan zien dat orkanen oostelijker in de Atlantische Oceaan ontstaan en de afstand tot Europa dus kleiner wordt. Ook mogen we verwachten dat de orkanen van de toekomst die boven de Atlantische Oceaan ontstaan krachtiger zijn. Dit komt doordat de atmosfeer warmer is en meer vocht bevat. WIST U DAT… …een enorme storm op Saturnus zichzelf onlangs opat? In Nederland Deze orkanen komen als zware herfststormen aan land, zo tonen de onderzoekers met behulp van een weer- en klimaatmodel aan. Ook Nederland zal met deze stormen te maken krijgen. Er valt dan veel regen en de wind kan windkracht elf of twaalf hebben. Men zou verwachten dat we ons dan niet alleen tegen regen en wind, maar ook tegen stormvloeden moeten wapenen. Maar dat is waarschijnlijk niet het geval, zo stellen de onderzoekers. De stormen komen vanuit het zuidwesten. Het is voor het eerst dat onderzoekers de overgang van orkanen naar herfststormen zo gedetailleerd hebben kunnen bestuderen. Het wordt allemaal mogelijk gemaakt door een nieuwe supercomputer die in tegenstelling tot eerdere computers over voldoende rekenkracht beschikt om dit fenomeen te bestuderen. Bronmateriaal "Zware herfststormen in Europa door orkanen in warmer klimaat" - KNMI.nl De foto bovenaan dit artikel is gemaakt door Henk Kosters (cc via Flickr.com). Fout gevonden? https://scientias.nl/europa-staat-sa...en-te-wachten/ ============================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was daarstraks nog eens in Antwerpen en daar is de omvolking al vrij duidelijk.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik geloof nu ook dat die OMVOLKING, Intern en Extern toch de wil van Allah moet zijn, maar ik ben natuurlijk geen moslim gelovige. de hele theorie nu dus wat Allah is, moet ik snel goed uitschrijven in mijn kladschriften. en het leuke is: ISLAM versie B01 is dus niet de wil van f(Allah(B01)) (t) uit islam versie BOI. in boek van Rupert Sheldrake staat meer hierover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja de omvolking is feit om die fascisten hun posje te laten behouden.
Maar richt uw haat niet op een volk waarmee ze u omvolkte maar de politiek die ons allen beleid aandoen om enkel zichzelf te verrijken. Heb uw vijand lief.
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
If you cannot BEAT the enemy than fuck them out. Dat bedoelde jezus denk ik Make LOVE NO WAR elkaar dus lekker neuiken op het oorlogsveld. |
|
![]() |
![]() |