![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Koopt u een Donald Trump trading card? | |||
Ja, natuurlijk |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Moeilijk, maar ik hou liever mijn Twitter stock |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
Ik blijf trouw aan mijn prins Laurent trading cards |
![]() ![]() ![]() |
6 | 66,67% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan nu voor slechts 99$ een Donald Trump Trading card kopen. Binnen 2 jaar is die gegarandeerd 990$ waard.
Koopt u een Donald Trump trading card? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221215_96732584 ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 december 2022 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woot! Niet eens $100. Wat een deal!
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Sorry, maar dit is een slecht opgestelde peiling.
Uiteraard koop ik een aantal Donald Trump Digital Trading Cards. Maar ik hou ook mijn Tesla aandelen bij, en aan de prins Laurent trading cards blijf ik ook trouw.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 16 december 2022 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als onze geliefde prins dit leest gaat hij zich afvragen waar hij zelf zo een trading cards heeft liggen of heeft laten drukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die van 't Scheldt wrijven zich in hun haar...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol
99€ voor een Photoshop. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 december 2022 om 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() maar wel met een coole sheriffster
![]()
Laatst gewijzigd door koe de poing : 17 december 2022 om 03:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof het of niet, ze zijn uitverkocht. Ik ken er ene die in Maralago hard zit te lachen met al die domkoppen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 december 2022 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() One Flew over a Cuckoo's Nest
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaat Poetin ook een major announcement doen. Jaloezigaard.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 december 2022 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In EURO-DISNEY hangen in de winkel bij de Buffalo Bill Show ook leuke cowboyhoeden en jassen.
Een leuke foto kan je ook laten nemen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump bewijst de slimste te zijn, "ginder". (Niet dat het in Euroland veel beter is.)
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.forbes.com/sites/brianbu...h=1adeb1411533 En daarna een derde, een vierde,… ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duizenden inderdaad en sommige fotoshoppers gaan er voor...
![]() Daar stond wel het volgende onder: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mij kan die niet klaarkomen zonder in de spiegel te kijken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorproefje: Trump gooit Liberty Bell in vuilbak.
![]() ![]()