![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst U bij te dragen voor de konijnendrang des mensen ? | |||
1. Ja. Enkel voor het eerste kind. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
2. Ja. Enkel voor de eerste twee kinderen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,00% |
3. Ja. Enkel voor de eerste drie kinderen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
4. Ja. Enkel voor de eerste vijf kinderen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5. Ja. Enkel voor de eerste 7 kinderen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6. Ja. Onbeperkt het aantal kinderen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
7. Ja. Enkel voor uit eerste monogaam huwelijk. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
8. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
9. Niet voor onnatuurlijke bevruchtigen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
10. Enkel voor DNA-ouders. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
11. Niet voor in het buitenland geboren kinderen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
12. Niet voor in het buitenland verwekte kinderen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
13. Niet voor eenoudergezinnen of groepsamenlevingsvormen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
14. Kindergeld mag niet de basis bron van inkomsten zijn. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,00% |
15. Enkel voor weeskinderen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
16. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote kindergeld bevraging.
Wenst U bij te dragen voor de konijnendrang des mensen ? 1. Ja. Enkel voor het eerste kind. 2. Ja. Enkel voor de eerste twee kinderen. 3. Ja. Enkel voor de eerste drie kinderen. 4. Ja. Enkel voor de eerste vijf kinderen. 5. Ja. Enkel voor de eerste 7 kinderen. 6. Ja. Onbeperkt het aantal kinderen. 7. Ja. Enkel voor uit eerste monogaam huwelijk. 8. Neen. 9. Niet voor onnatuurlijke bevruchtigen. 10. Enkel voor DNA-ouders. 11. Niet voor in het buitenland geboren kinderen. 12. Niet voor in het buitenland verwekte kinderen. 13. Niet voor eenoudergezinnen of groepsamenlevingsvormen. 14. Kindergeld mag niet de basis bron van inkomsten zijn. 15. Enkel voor weeskinderen. 16. Prins Laurent for president.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 60% wil blijven bijdragen voor de konijnendrang van hun landgenoten. 40% niet.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze voortaan zelf voor hun kinderen werken.
't zijn hun kinderen. Niet de mijne..mijn deel hoeven ze niet meer af te houden van mijn loon voor een ander.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 december 2013 om 02:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet-Europeanen krijgen geen kindergeld, maar moeten wel een part meer belasting betalen voor elk bijkomend kind. Deze maatregelen moeten dienen om de immigratie te bestrijden en het aantal blanke Europeanen te zien toenemen, en dus de vergrijzing te bestrijden zonder niet-Europese import. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Kinderen zijn de toekomst, dus een totale afschaffing vanaf het eerste kind gaat me te ver. Wel moet er dringend iets veranderen aan dit verouderde tsjevensysteem van 'ga en vermenigvuldig u'.
Ik ben voorstander van een degressief kindergeldsysteem, d.w.z. meer dan nu voor het eerste kind en een stuk minder voor het tweede kind. En helemaal stopzetten kindergeld vanaf de derde worp. Niet zoals nu zeven kinderen kweken, ze dan niet goed opvoeden en dan verwachten dat de maatschappij alles nog ondersteunt. Wel zou bijvoobeeld onderwijs en ziekenzorg voor kinderen volstrekt gratis moeten zijn. En niet zoals nu dat bepaalde scholen nog steeds allerhande 'supplementen' invoeren om armere gezinnen uit te sluiten of dat bepaalde gezondheidsbehandelingen voor kinderen nog steeds stukken van mensen kosten (ik denk bijvoorbeeld aan orthodontie). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Enkel voor mooie kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Autochtone vrouwen die méér kinderen wensen, en thuis willen blijven om ze op te voeden, krijgen een uitkering van 1500 euros ( gekoppeld aan de index ), en meer kindergeld per bijkomend kind. Niet-Europeanen krijgen niets. Niet-Europeanen aanwezig minder dan 5 generaties ook niet. Ook moeten zij per kind extra belasting betalen, vermits die kinderen gebruik maken van onze infrastructuur. Deze laatste maatregel zal meer dan genoeg geld vrijmaken om te verwezenlijken wat ik in het begin voorstelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Geen kindergeld (ik heb kinderen). Gewoon met dat geld de kinderopvang en het onderwijs ondersteunen. Op die manier belonen we ouders die werken, hun kinderen naar school sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moeten beter weten, die kinderen. Zomaar marginale ouders kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als bepaalde marginalen hun kinderen niet naar school sturen moeten wij die ouders NIET belonen, noch steunen. Voor bewezen thuisonderwijs kunnen we dan ook geldelijke steun voorzien. En ik heb geen zin om de 7 kinderen van moestafa te onderhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat je te lang achter de tekentafels hebt gezeten om eens over wereldlijke problemen te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Meer armoede -> meer misdaad.
|
![]() |
![]() |