![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk: massa-immigratie leidt tot verkrachtingsepidemie
Citaat:
Begrijpe wie begrijpe kan... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2023 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Merci Angela :Wir schaffen das (het lukt ons wel),
Ja, een hoop miserie hebben we nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Een oudere site blokletterde Citaat:
Niet de enige 'prijs' die men haar gegeven heeft. ![]() En inderdaad, een hoop miserie hebben wij mensen nu en zij is snel gevlucht.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie heeft degene vervangen die migratie over de zee tot 0% herleidde?
Wie liet het oosten in puin achter om de beer uit zijn winterslaap te wekken? Het is niet enkel Merkel. Gans Europa volgde het beest.
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zij kijken naar hun profeet Mohammed.
Mohammed was getrouwd met een negenjarig meisje en zij deelde zijn bed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Massa-immigratie? Als dat massa-immigratie is, dan was de bezetting door Duitsland ook zo te formuleren...
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe Hitler is opgestaan Naast dat zijn er ook vele anderen die de vergelijking Poetin/Hitler weten te veroordelen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, dat is een logisch gevolg als je een hoop ongeletterden en criminelen die op vlucht zijn uit eigen land de Middellandse Zee gaat overzetten en naar Europa overbrengt.
Geef ze misschien nóg wat meer rechten en uitkeringen, iets wat in heel Afrika al goed gekend is en de reden waarom ze ook zo graag naar België komen. Enfin, het migratie hoofdstuk zoals het nu is, is een compleet fiasco en zorgt voor een snelle en algehele complete verloedering. Volgens sommige linkse idioten is het echter een verrijking en is het onze menselijke plicht die mensen op te vangen. Onder welke steen leven zij en dit getuigd van een waanzinnige vorm van wereldvreemdheid en gebrek aan realiteitszin. Ook dezelfde idioten die zich verschuilen achter internationale wetten en rechten om dat allemaal maar te vergoelijken. Complete waanzin.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bed, bad, brood en beuken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moeten ze niet meer op straat slapen/ lopen. Ideaal in de wintermaanden. Lekker warm en 3 keer per dag eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze die gasten in hun bloten aan ne paal zouden binden in de winterkou en de plenzede regen terwijl hune piet afgebonden is met een stukske nylondraad t zou al heel wat minder zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van of het nog bestaat maar zou Café Den Houten Lepel niet gezelliger geweest zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eventjes terzijde van deze topic, 10 jaar geleden was cafe/restaurant den houten lepel in de kronenburgstraat een gezellig etablissement waar je goed kon eten. Nu kun je er enkel snacks krijgen en is de zaak echt achteruit gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een racistische en discriminerende maatregel die arme, verrijkende kansenparels in een etablissement genaamd "De Houten Lepel" tw willen onderbrengen. "De Gouden Lepel" is nog het minste dat men voor die stakkers kan doen.
![]() |
![]() |