![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij intrigeert me ook enorm.
Wat zou er toch gebeurd zijn die beruchte 3 mei 2007 @Portugal. *sigh* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enige jaren geleden zag ik op Netflix een driedelige documentaire hieromtrent. Echt de moeite. Zee interessant was de manier waarop het Portugees politieapparaat werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn het de ouders zelf die een verschrikkelijke fout gemaakt hebben om een kleintje achter te laten en zelf te gaan 'feesten?'
“We wachten op jou”: ouders van Maddie McCann delen emotionele videoboodschap op 20ste verjaardag van verdwenen dochter Men zou naast dat alles de meest gruwelijke denkpistes gaan bewandelen. Is zij verkocht/ontvoerd door aan een CP netwerk? Je kan bij die zaak van alles gaan denken maar is het aan ons om dat te doen, daar zijn toch mensen voor die de zaak verder moeten onderzoeken? In Frankrijk warser 'vroeger' een inspecteur die men 'De neus' noemde en tal van soortgelijke zaken opgelost heeft. Of deze duistere zaak ooit een oplossing zal vinden daar heb ik geen idee van. Is de echte Maddie nog wel in leven?????? Er doen tal van verhalen de ronde over die 'verdwijning' maar... (<-- dat is die eeuwige maar)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 mei 2023 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat hier al draden genoeg over lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen er inderdaad al enkele andere over.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |