![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja? Hoe? Nu al onze vrijheden gesneuveld zijn en we in een permanent dictatorschap leven als slaven, en miljarden mensen gestorven zijn aan het vaccin. Samen verzetten we ons tegen de nieuwe orde die nu de wereld leidt.
Nieuwe verzetsgroepen strijden vandaag nog als guerrilla tegen de dictatuur die ons werd opgelegd onder het mom van de coronacrisis. Of... ik vertel hier allemaal onzin en ik ga straks gewoon op café zoals in 2019 om te lachen wat voor bullshit er allemaal is uitgekraamd in 2020.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen smeden we snode plannen op politieke fora. Dat helpt om de dag door te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet dat men de AANGEDANE MISERIE moet weglachen omdat men heeft OPGEHOUDEN met die miserie aan te doen. Anders kan je toch ook zeggen "ze zijn toch gestopt met Joden te vergassen, wat zit je daar nu nog over te zagen" ? Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2023 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De totalitaire orde is wel degelijk in de maak. Of heb je soms de indruk dat België een democratie is? Wacht anders tot de uitrol van de CBDC.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat praat toch alles goed, niet?
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkrachting ? Maar ik heb opgehouden met haar te verkrachten, meneer de rechter, dus moet ge daar niet komen over zagen nu. Pedofilie ? Maar ik neuk de mannekes nie meer, ik ben daar vorig jaar mee gestopt, nie zagen he. Slagen en verwondingen ? Maar kijk, zijn gebroken been is genezen en zijn arm is terug aangegroeid. Waarom nog ouwe koeien uit de gracht halen ? Vandalisme gepleegd ? Jamaar dat was toen, ik steek tegenwoordig geen huizen meer in brand, dus waarom daarover nog zagen ? En ja he, Joden vergassen ? Maar we zijn daar allang mee gestopt, nu nie komen janken he. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2023 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeral meer van hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dat is nu het probleem omdat de mensen die verantwoordelijk waren voor de waanzin en de schade, niet gestraft zijn in 't openbaar he. Dan heb je nog altijd van die apologisten die vonden dat het alles bij elkaar toch zo slecht nie was, of dat, als het al slecht was, het ondertussen toch in orde is gekomen, niewaar.
Maar met de kampen was dat ook zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is jammer dat men zoveel meer spectakel heeft verkocht rond die kampen he. Had men dat toen niet gedaan, dan zouden er nu zoveel obstakels niet zijn om makakken te elimineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 juni 2023 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we nog wel zullen geconfronteerd worden met documentaires met analyses en zo omtrent de coronaperiode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de kampen betreft, er is een proces geweest. Regimes veroordeelden. Wat corona betreft, alle regimes pasten maatregelen toe, de een al wat strenger dan de andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
#69 Coördinatie is niet verenigbaar met toeval.
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() uw meesters zullen dat wel bepalen, schaap.
Laatst gewijzigd door StV : 3 juni 2023 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter niet voorbij. Ze zijn nog steeds CO2 meters aan het installeren, wetgevingen worden aangepast, processen tegen andersdenkenden lopen nog steeds, zwak werkende vaccins worden de norm en instanties als het WHO betonneren zich wereldwijd. De gevolgen gaan zich decennia laten voelen door armoede en inflatie. Ze staan klaar voor de volgende pandemie, ooit voorgesteld als een ‘eens in de 100 jaar’ event, nu verwacht men die elk decennia, elk moment zelfs en alle ‘tools’ zijn nu aanwezig om die te bevechten. Arm schaap, het is verre van voorbij. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 juni 2023 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Virussen, CO2, stikstof, klimaat...allemaal verbonden, nep en plandemieën voor 1 doel: dictatuur en staatscontrole.
![]() |