![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zaken worden op scherp gesteld, in het vooruitzicht van de verkiezingen.
De verkiezingscampagne werd al op gang getrapt, ruim een jaar voor de verkiezingen zelf. Dat wil al veel zeggen. We gaan het druk hebben op dit forum. titels: - Bart De Wever over besturen met extreemrechts: “Als Vlaams Belang zijn ‘shit’ opkuist, waarom niet?” - N-VA-voorzitter Bart De Wever blikt vooruit op een belangrijk jaar: “Als Vlaams Belang zijn shit opkuist, waarom niet?” linken: - https://www.hln.be/binnenland/bart-d...niet~a3e7a34a/ - https://www.dezondag.be/de-zondag/ac...et%3F%E2%80%9D Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 mei 2023 om 05:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang BDW zijn eigen rommel niet opkuist en maar blijft verhinderen dat het afmaken van makakken zijn normale vrijheid krijgt, valt er met die dogmaticus niet te regeren he
![]() Eerst moet BDW zijn eigen act in orde krijgen, dan kan bezien worden of daarmee iets aan te vangen valt om het volk uit te kuisen he. Maar pas op, het moet allemaal wel wettelijk eerst in orde gebracht worden en dat is een lange weg. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 mei 2023 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TVG zijn antwoord laat niet op zich wachten :
Citaat:
Van Grieken weigert zijn shit op te kuisen, en steekt zijn middenvinger op naar BDW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de politiek is er geen paring uit liefde. Luguber, maar realiteit. Maar er wordt wel volop gedanst. Iedereen danst (bijna) met iedereen. Zo'n gangbang als Vivaldi .... dat is er toch over, vond en vind ik.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is bijna poëtisch, dat utopische streven naar de totale exterminatie van extreem-rechts. Het is van een morele zuiverheid en een schoonheid waar mijn gemoed van vol loopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PVDA zit in de coalitie die district Borgerhout bestuur. Vaarwel Bart De Wever en vergeet jouw gepakte valiezen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En Zelzate.
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem inderdaad ook mee de uitspraak dat de deur tussen N-VA en VB nog dicht is maar dat het Meneer Van Grieken is die de sleutel heeft....
Om maar eens te beginnen De NIEUW Vlaamse Alliantie is in de samenstelling van zijn verkozenen bezig een weerspiegeling te worden van de veranderende samenstelling van de bevolking...Het belangrijkst is te aanvaarden dat U en uw familie,is het niet in de huidige-,dan in de volgende generatie,gewoon Vlamingen zullen zijn.En evenzeer voor de Vlamingen van de "old stock" dat als feit te ZIEN en AANVAARDEN... Als VB daar ook in slaagt gaat het slot van de deur.... Momenteel is dat gevoel....minder overtuigend. Zoniet is er gewoon een probleem extra om te regeren of besturen,en geloof me,er zijn er echt al genoeg.. Laatst gewijzigd door kelt : 21 mei 2023 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb lang gedacht dat het enkel het cordon was dat maakte dat TVG juist leek te handelen. Maar het lijkt erop dat hij zelf de goeie inzichten heeft die BDW ontbrak om te weten dat het beter is van NIET in de val van de vetpot te trappen voor je je doel kan realiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zal ik opbiechten dat graven mijn ding niet zijn. Ik ben eerder voor piramides. Ik had eens uitgerekend dat het stapelen van lijken die een piramide vormen die wat kleiner is dan die van Gizeh ongeveer goed is voor 1 miljoen kadavers. Mijn natte droom is een landschap van zulke piramiden. En in de grond heeft het geen belang waar we mee beginnen, zolang er maar veel lijken gestapeld worden. De planeet heeft ons nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de Forza Flandria komt er aan . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als De Wever liever Vivaldi 2 heeft moet hij dat maar weten. Tenslotte gaan de NVA-ers mee ten onder.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 mei 2023 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever: als Van Grieken iedereen buitensmijt dan wil ik wel samenwerken. Dat is hetzelfde als ‘nooit met het VB’.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het heeft voor hem veel voordelen : -hij kan het verhaaltje kracht bijzetten dat 'hij principieel tegen het cordon is'. -tegen zijn eigen achterban zeggen dat gezien TVG weigert de shit buiten te kuisen het die zijn eigen fout is dat ze in het cordon blijven -lastige vragen van wetstraatwatchers over het cordon vermijden door dit schema openbaar te maken -hij legt de uitdaging bij de tegenstander, het Blok zelf. Dat is gewoon snugger. -en aangezien hij natuurlijk heel goed weet dat TVG dat nooit gaat doen kan hij misschien nog enkele gematigde Blokkers overwegen om naar n-va over te stappen gezien het cordon overeind blijft Slim gezien van De Wever.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 21 mei 2023 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |