Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2025, 14:31   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha)

onderwerp:
Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha)

analyse

(01) Waldo Wieroe Phagalwa
ach ze hebben gelijk, als je alles slikt dan begraven zij alle Nederlanders levend in het vieze veen.
1 min Beantwoorden

(02) VOL=VOL er kan geen Koeliemuis meer bij in de Nederlandse massa graven in het oude, diepe veen waar echt Miljoenen LIJKEN van de oude OERhollanders liggen weg te rotten.

(03) AZC maar in de oude Veengebieden bouwen, ver weg van de beschaafde Hollandse wereld, en die gasten mogen dan gewoon vanaf NUL beginnen met evolueren, zelf turf steken voor winter kachels, en zelf hun boerenkool en knolraap en meiknollen poten. Ze zoeken het uit, VOL=VOL.

(04) De ULtieme oplossing moet ik snel ontwikkelen, en beste is alle AZC gewoon slopen binnen 36 maanden, te duur om die zwarte profiteurs hier OP TE HOKKEN. Nederland is al teveel verzwart, verkleurd en geislamiseerd en ONTWIT. De Grens is bereikt, sorry Auslanders, onze dierlijke oplossingen zijn toch beter en humaner en Een WIN/WIN toestand.

======================

Jos Bakker
19 u ·
Extreem rechts slaat boel kort en klein bij een geweldadige demonstratie van Elsfest. Velen zijn zeker terreur aanhangers van de PVV. Geert moet niet schreeuwen hij zelf het volk opgehitst en groepen tegen over elkaar gezet. Nu heb je het voor elkaar Geert. Alle facisten en andere extreem gespuis gaan los. De intensie is daar dat nog gevaarlijker groepen mee profiteren van het extreem rechtse gezwam. Geert heeft geen medelijden met anders denkende .
Dit zijn de gevolgen van Geert.

https://www.facebook.com/photo/?fbid...35712118201029

===========================

ok mijn reactie gisternacht: IK STEM PVV, en Geert Wilders krijgt komende week een mooi schikkingsvoorstel in het openbaar. Hij heeft wel 1000000000000001 procent GELIJK. VOL=VOL

Waldo Wieroe Phagalwa
ok ok Deal maken met Geert Wilders ok ik zal hem openbaar Aanvallen hahah nou hahha nee// manuscript wart0141 is wat hij wil, en heel Extreemrechts geef ik in zekere zin wel gelijk om hele dag te jammeren nu en te klagen over het massa immigratie DRAMA hahha haha// VOL=VOL?? haha hahah kijk wie dit schrijft?? Ben zelf vluchteling uit ZWART suriname, Koelie afval ben ik, gisteravond nog hard meegemaakt hoe hindoestaanse vrouwen mij haten en wegjagen overal. Ik kom uit het moorddadige, suicidale Hindoe Apen Titel Kaste wereldje ok, en heel veel vluchtelingen hebben geen keus, VERstoten overal, bijna dood gemaakt, ja. /// Maar ONS OERHollandse Ratten en Katten Krant leger uit Delft zal Geert Wilders een openbaar aanbod doen komende week. en het is een echte Delftsche oplossing, heel Kattig met de simpele filosofie van viesbruine KOelie Ratjes zoals oa MIJZELF. // Ach uiteindelijk moet de Slimme Hollandse POES en Krolse Kat het maar oplossen he.

13 u

Beantwoorden

Waldo Wieroe Phagalwa
Waldo Wieroe Phagalwa
I have an OCI Card for Akhand Hindu Rashtra Bharat and I am a citizen of India lifetime, here in Holland the White people will always hate me, just because I am NOT WHITE. It's the choice they make.
1 min
Beantwoorden
Auteur
The Spokesperson
Devil's Call for Rambali Prevesh Rambal Wedas Akhand Hindu Rashtra Bharat Jai Jai Shri Rama ka Desh/ the White Rakshats of Kali Yuga ARE HIGHER.......

10 m

Beantwoorden

==========================

haha haha die Thierry Baudet moet snel een Harem starten, tien meiden lekker diep en professioneel bevruchten met zijn superieure OERhollandse spermatozoide NANO-Commando's hahah haha Geweldig is hij ok, superlander gewoon. Meiden willen Mannentaal voelen met benen wijd hahha haha

===================
haha haha politie busjes aangevallen, wapperende grote Hollandse vlaggen vol met blote stijve extreemrechtse mannen he die een dagje naakt willen Rellen op het malieveld den haag hahha

Nederland GAAT VOORUIT hahha haha Russische Leger komt zeker binnenkort een Beren POOTJE helpen hahha

Extreemrechtse rellen Den Haag olv Elsfest (peesmaatje van Thierry Baudet haha hha)

https://www.facebook.com/reel/798389602546693

=====================

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 21 september 2025 om 14:38. Reden: aanvullen corrigeren
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2025, 14:36   #2
dewanand
Minister-President

Standaard Elkaar neuken is beter dan elkaars kop inslaan met een Grote Vibrator

ach op den duur gaan veel nederlanders denken van, ach er is geen hoop meer, wij steken de dijken door en geven Nederland maar gewoon terug aan de Woeste ZEE, en ik hoorde dit al eerder, na 2040 komt er een dag dat psychopaten zoals mij dit gaan doen, als zij in een Nazistische Waanwereld en psychose belanden. En ik heb dit ook zelf meegemaakt, ben schizofreen en het is echt ellendig.

Schizofrenie is echt gevaarlijker dan Autisme denk ik en ik heb het over mijzelf nu....... had alles aan politie agenten verteld en ok zij waren toch tevreden over mij daarna.

Oud 21 september 2025, 22:21   #3
dewanand
Minister-President

Standaard Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur

shit overal anti immigratie rellen nu he
hier in Australie, blanken rellen hahah

hele integratie beleid is nu mislukt ok
toch zielig ok want een groot deel van de surinaams hindoestaanse meiden wil toch nooit naaien met sterke, blanke hetero mannen en dit heb ik van vele meiden zelf persoonlijk gehoord.

=============================

Australia’s government condemned a march attended by thousands of people protesting mass immigration, saying it promoted hate and was linked to neo-Nazis https://reut.rs/4mH2D8f

Davis Mudanya
Well, countries are fighting back against migrants and they are justified in their calls. You cannot leave your countries to go and overcrowd other countries however the global economy should be revisited and reviewed so as to prevent characters emigrating from their poor developing countries. Each country should be conducting international trade, using their own currencies.

3 w

Beantwoorden

2 van 2.142

https://www.facebook.com/watch?v=825091270402155

==========================

Oud 22 september 2025, 11:38   #4
dewanand
Minister-President

Standaard Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur

Waldo Wieroe Phagalwa
ahha hah allemaal oppakken, bewapenen met grote Strapons en naar Oekraine Front deporteren hahah haha beetje trainen jochies om Nederland te Bevrijden ok en rara hoe gaan jullie de wilde, geile, onderworpen, Poedelnaakt in PIKzwarte Boerkas geharnaste, Mekkaanse Baargeitjes van Allah nou plat kunnen krijgen met jullie onbesneden, homofiele MINI piemeltjes??? Allah alleen weet wat zijn OPGEHOKTE Mekkaanse Baargeitjes lusten in de keuken, aan de eettafel en in bed.

1 min

Beantwoorden

Waldo Wieroe Phagalwa
ahha haha allemaal uitkleden en bukken uitvechten in SA homo bordelen van Duitsland hahah hha

5 m

Beantwoorden

René Bossaert
Heel normaal toch.

5 u

Beantwoorden

Simon Vleeshouwers
Het was een top actie Nederland eindelijk in opstand

5 u

Beantwoorden

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be