![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Bijzonder tragisch.
Alexander Popov (23) was aan het zwemmen in de populaire badplaats Hurghada. Helemaal niet ver van de kustrand waar alle toeristen waren. Er nadert een tijgerhaai. Dit zijn haaien aan de top van de voedselpiramide. Ik heb zelf gedoken met haaien. Tijgerhaaien worden zeer zelden gespot en alle andere haaien wijken wanneer dit dier nadert. Popov riep nog om zijn vader. Dit vond ik het meest hartverscheurende. Het mocht allemaal niet baten en hij was kansloos. Probeerde nog zwaar gehavend weg te zwemmen maar werd gewoon naar onder getrokken en dat was einde verhaal. Egypt: The moment the shark attacks Het gevoel om dit als vader te zien gebeuren met je zoon moet het ergste zijn dat er is. Kennelijk is dit de derde dode in 2 jaar. Het is schandalig dat de overheid in Egypte de inkomsten uit toerisme boven de veiligheid van mensen plaatst. Je zou helemaal niet mogen zwemmen in Egypte. Toch niet verder dan enkele meters van de rand, waar je het zand niet meer kan aanraken.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 25 juni 2023 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... de video is heel illustratief maar wel een KK fait divers.
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 25 juni 2023 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar zelfs met alle waarschuwingen zijn er die het zwempartijtje niet overleven. Kijk in eigen land, elk jaar zijn er die verdrinken.. en elk jaar zijn er tig waarschuwingen.. Moet een en ander dan weer echt verboden worden omdat er een paar gevallen niet voor hun eigen veiligheid kunnen zorgen? Sommigen zijn nu eenmaal geboren als een vogel voor de kat.. zwemmen in territoria van haaien, beren uitdagen, selfies maken met leeuwen.... vaak loopt het goed af, maar af en toe gebeurt het voorspelbare. Nu, dat ge zoiets machteloos moet aanschouwen, ja, dat moet wreed zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De haai heeft het weer moeten bekopen.
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat filmpje gezien ja. Gewoon #verschrikkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() His limbs popov
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat na een indigestie over slecht bereid Russisch vlees. 't Is hemeltergend hoe na zoveel gevallen van haaien die hun jachtinstinct volgen, sommigen nog steeds denken dat ze alles kunnen...
![]() |
![]() |