![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Chinezen gaan hier en daar een "grenscorrectie" uitvoeren. Laat ons het er op houden dat de Amoer-tijger binnenkort enkel nog in China voorkomt.
Japen heeft nog een dispuut over wat Koerilleneilanden. Daar gaan ze binnenkort vast Ainu spreken. Of Japans De Kaukasus is altijd een broeihaard geweest. Binnenkort wordt de wereld verrijkt met landen als Tsjetsjenië, Noord-Ossetië, Dagestan, en -god verhoede ons- een land vol Kabarden
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval een leuk tijdverdrijf hier dit week-end. Gisteren ging ik slapen toen Wagner op excursie ging richting Moskou en Putin's vliegtuig op excursie N-W weg vloog van Moskou met uitgeschakelde transponder... Deze morgen werd ik wakker met de "klacht" tegen Yevgeny Prigozhin geannuleerd en vrije aftocht naar Belarus verkregen. Prigo redt zijn hachje tijdelijk. Putin verliest meer en meer credibiliteit bij alle andere naties. (uitzondering mogelijks de Natie van Vlomse Tomm & Bach Bende klavierhuurlingen) Voor het moment is 't Lukachenko die de beste punten scoort, denk ik dan. De Ouwe Vos. (Voor zolang 't duurt.) De wereld lacht, wat schouderophalend EN met veel epicaricacy, maar toch ietwat onrustig en doet er goed aan attent te blijven want ongedierte vernietig je immers nooit.
![]() |