![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() << Onteigening is een rechtsmiddel waarbij de overheid bezit neemt van onroerende goederen die nodig zijn om werken van openbaar nut uit te voeren. Onteigening gebeurt pas als het algemeen belang dat vereist.>>
De ‘overheden’ hebben zo al voldoende ‘concessiehouders’ en “aannemers” stinkend rijk gemaakt. Consternatie in “A”! Nee, daar is de burgemeester van Antwerpen BDW te slim voor. ![]() In deze val gaat hij niet vallen of wel? ![]() Zelf met de druk van zelf onder de druk van Paul Gheysens versus Mintjens. Als Antwerpenaar toch meer vertrouwen in grondeigenaar Mintjens. De inmengingen van N-VA voorzitter Bart De Wever zijn hier niet thuis te brengen. Of zijn wij nu ook al in tijden gekomen waar een eigenaar niet meer mag beslissen wat hij met zijn grond doet? Dit begint stilaan te lijken op een openbaar beslag op zijn Spaans. Hebt u een eigendom in Spanje? Het nachtmerrie begint. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269191 Met Mintjens hebben wij Antwerp-supporters de zekerheid dat er op die plaats (Bosuil) een stadion (ons stadion) zal blijven. Een West-Vlaming daarentegen die doet niets zonder een vaste berekening. Ook voor parking ‘C’ was dit. Dat een West-Vlaming geld zou verliezen in eigen provincie tot daartoe. Maar in Antwerpen waar Antwerpenaren wonen en vertoeven, vergeet het. Hoe dat hij het daar zolang volhoud is een raadsel? Mintjens weet dat maar al te goed en zijn is niet de enige van ‘stad. BDW, denk aan 2024 en trek je terug uit dit dossier waar je niets te zoeken hebt. Waarom escaleert de Bosuil-ruzie tussen Mintjens en Gheysens nu opnieuw? "Ze vertrouwen mekaar niet" https://sporza.be/nl/2023/07/03/waar...%2Fnl%7Cteaser PS Even goede vrienden Bart, maar dit zou te veel zijn.Onteigening van openbaar nut-Mintjens versus Gheysens- BDW. Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 3 juli 2023 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die Mintjens in elk geval geen zacht eike is en aangezien dat ze tegen die Geyzsens zijn schenen staat te stoempen is t een goei.
Moest die lap grond van mij zijn, en ze hadden hun schulden niet afbetaald zoals eerder in het dossier, dan had ik ze al lang van mijne grond geflikkerd en er appartementen of iets opgezet. Maar dat doet ze niet in tegengdeel ze geeft ze eigenlijk alle kansen. Maar wel telkens met een stok achter de deur zodat die Gheysens niet zomaar zijn goestingske kan doen. Ik denk dat die dan ook heel goed weet wat hij van zin is en daar een stokse voor wil steken. En haar onteigenen dat zijn communistische truken van de foor, Bart, trap er niet in. (trouwens maak u dan maar op voor een juridische strijd die een paar decenia gaat duren en u heel veel geld gaat kosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onteigenen voor een voetbalploeg? Wat is het volgende? Voor de plaatselijke petanque-club?
Als ik ben Mintjes was gooide ik ze van mijn grond.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() "Boiejte en rap!!!"
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik steun Mevrouw Mintjens in haar strijd tegen Picasso-man (je weet wel, de man zijn gezicht is samengesteld uit stukken die niet echt passen).
![]() |
![]() |