![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uit Comprehensive Study: There Are Zero Amish Kids Suffering From Cancer, Diabetes or Autism – Why Is That? Wat is er anders aan de Amish? Zou er een verband kunnen bestaan tussen vaccinaties en een aantal chronische ziekten? En tussen Covid gevoeligheid en vaccinaties? Laatst gewijzigd door Bach : 11 juli 2023 om 22:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
Oh, ja, en ze hebben zich daardoor geen snotvallingfobie laten aanpraten. The rest, as they say....
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 11 juli 2023 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Levenstijl is volledig anders, niet alleen "geen junkfood", maar vooral eigen gekweekt voedsel en keuken 'van ons bomma'. Ze lopen ook niet voor het minste naar de apotheker, maar ook hier weer 'grootmoeders' middeltjes als eerste. Ze werken (fysisch) harder en leven dichter bij de natuur (bioritme). Weinig of geen alcohol en roken is zeer beperkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Maar vooral NIET het feit dat ze blijkbaar NiET vaccineren toch? Of zou dat eigenlijk de verklaring kunnen zijn? Wat jammer nou dat dat blijkbaar nooit onderzocht is, of de resultaten nooit publiek gemaakt werden (volgens artikel). Covid als 'beschavings'ziekte. Leef gezond en je hebt geen vaccin van doen? Maar dan toch wel raar dan van die post Covid/vaccinatie epidemie van hartproblemen bij sporters. Je zou denken dat die gezond leven. Iets klopt er niet aan het officiële verhaal. Iets nogal fundamenteel. Te veel feiten wijzen een andere richting uit. Het Amish verhaal ook. Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2023 om 04:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ze zijn niet gevaccineerd. Ze dragen geen mondmaskers. Ze doen niet mee met lock downs en ze hebben spectaculair veel minder last van Covid. En dat allemaal door 'gezond te leven'. Je zou denken dat een moestuin een betere remedie is dan een prikserie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vooruitgang staat voor niks, hè Bach?
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zwaar m’n bedenkingen bij dat onderzoek, die groep zijn notoire inteelters en hebben dus een massa genetische ziektes. Ze moeten dus al speciaal gezocht hebben naar ziektes die niet erfelijk beïnvloed zijn, wat wel kan maar dan is dat toch een vreemd onderzoek.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Health_among_the_Amish |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een beetje mijn twijfels bij die 90 KEER, maar dat de Amish niet eens gemerkt hebben dat covid er was verwondert mij niet.
Het gros van de covid doden waren mensen die zonder medische hulp toch allang de pijp uit waren, en bij de Amish zijn die dus al de pijp uit. Bovendien, zoals gezegd, de Amish leven "hard en gezond", dus heb je daar een volk dat beter tegen een snotvalling kan dan anderen. Als wij de gepensioneerden weglaten, dan heeft covid bij ons ook bijzonder weinig doden veroorzaakt. Minder dan de Aziatische griep in de jaren 50. Dit was een "hoogbejaarden" ziekte, en zonder veel medische assistentie zijn er niet veel hoogbejaarden, en die die er zijn, kunnen tegen een stootje. De meeste Amish zijn ook niet met overgewicht en zo. Kortom, alle risico factoren voor erge covid zijn afwezig bij de Amish. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vooral, de zwakkeren zijn allang de pijp uit bij hen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die geven bij de dienst een beker door waar iedereen van moet drinken. Zowat het omgekeerde van de mondmaskers en bouwde alzo snel groepsimmuniteit op. Amish leven ook gemiddeld langer dan mensen in de moderne wereld.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 12 juli 2023 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://news.feinberg.northwestern.e...tain-of-youth/
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amish leven op zichzelf - verwijderd van andere mensen - minder contacten - veel minder kans op besmettingen.
Het is allemaal zo ingewikkeld niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt U met deze compleet idiote uitspraak en ad hominem zelf gediskwalificeerd van oprechte deelname aan het gesprek.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() "De ziekte."
Het is niet dat de Amish "GEEN CONTACT" hebben met de buitenwereld. en de snotvalling19n die OOOO ZOOO BESMETTELIJK EN DODELIJK is zou dus door "extern" contact snel verspreid moeten zijn "onder de amish." Het deed daar niks dus, "de dodelijkste snotvalling ooit." De amish zijn de "double blind groep." De controlegroep. Net zoals de pure-bloods in ons eigen midden.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens de eerste Amish covid heeft, propageert covid in de Amish maatschappij, en is de afsluiting van de rest van de wereld van geen belang meer.
Oftewel is er nooit een Amish geweest die covid had, oftewel heeft hun afzondering geen enkel effect he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een Amish werd ziek en doet wat 'normale' mensen voordat Covid kwam ook deden: 'even afstand van dierbare, tot ik beter ben'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |