![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We stelden al bloedarmoede vast bij de VLD, toen ze uit eigen rangen niemand geschikt bevonden om toe te treden tot de regering (en iemand wegkaapten bij de Franstaligen).
Nu stellen we ook bloedarmoede vast: de sossen vinden vandaag zelfs niemand om Liesbeth te vervangen als parlementsvoorzitter (terwijl dit toch een functie is die meetelt bij de verdeling van de ministerposten; gene kak dus). Liesbeth blijft voorlopig tot januari aan als Eerste Vlaamse Burger van Vlaanderen. was te horen in villa politica
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan de Conner eens aan politieke zelfbediening zien doen, als m geen burgemeesterke kan spelen in Sint-Niklaas kan hij nog altijd Kamervoorzitter gaan spelen.
Maar komt die functie eigenlijk niet toe aan Filip De Winter, want er is nu een nieuw Vlaams Parlement, Kan Homans dan zomaar haar functie mee overpakken en op haar stoel blijven zitten ? Allee het is Homans gegund he, daar niet van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kreeg vandaag de folder met de kandidaten voor de provincie van CD&V in de bus.
Daar ken ik nu eens geen kat van. Van geen enkele ooit al gehoord.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zijn de lijst van de lokale kazoo leiding, KWB en Fema afgegaan zeker ? in de hoop daar nog wat katholieken aan te treffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De redenen die hij aangeeft, zijn allemaal drogredenen.
Hij wil gewoon wachten tot na de gemeenteraadsverkiezingen, de verdeling van de postjes, en dan kijken welke verliezer hij kan troosten met dat postje. Het is de zoveelste keer dat het belang van de partij en de individuele carrière van politici vooropgesteld wordt, boven de belangen van de burger.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel nee ik vroeg het mij af. hoe dat juist zit bij de installatie van een nieuw parlement. Ik ben niet alwetend he Schoof, dan zou ik in de hemel vertoeven en van daaruit de show runnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop op Thijs Verbeurgt. Heb hem goed gekend als student: degelijke gast!
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 30 september 2024 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien mag ie terug z'n kot in. Het is de meerderheid die bepaalt wie er voorzitter van het Vlaams Parlement is / wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heb jij de Vlaamse plenaire van vandaag niet gevolgd. Niet erg. Liesbeth Homans laat zich door Tom O geen blamage noemen en Filip De Winter mag niet aan het woord komen. Connor Rousseau kreeg iedereen aan het lachen met zijn dankwoord aan de oppositie om het parlement belachelijk te maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 september 2024 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Basiskennis. Dat ontbreekt hier al wel eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zal nog veel gelachen worden met Connar, maar huilen met de pet op zit er zeker ook in.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nieuwe legislatuur begon op 2 juli, toen de parlementsleden de eed afgelegd hebben. Blijkbaar heeft u van politiek echt geen kaas gegeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het niet anders zou hij het niet doen he.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 1 oktober 2024 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het voorbeeld van plaatselijke bloedarmoede bij de nva is JMDD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |